29 דצמבר 2015 | מערכת StartIsrael
סטארט אפ בשבוע: הכירו את Babysitting

Babysitting הינה אפליקציה חדשנית, המחברת הורים לבייביסיטרים אמינים ומומלצים בקרבת מקום. האפליקציה מספקת המלצות חברים, מסננים (על פי קרבה, גילאים, זמינות, מחירים) ומאפשרת ניטור ותשלום מדויק עבור השירות. זהו מיזם שמטרתו להוות פתרון כולל לכל שלבי העסקת הבייביסיטר מהחיפוש ועד לתשלום.

 

מי אנחנו

הרעיון הבשיל במוחו של ניר זילבר לפני כשנה, לאחר מקרים רבים בהם לא הצליח להיפגש בהתרעה קצרה עם קבוצת חברים בהרכב מלא, מאחר ותמיד חלק מהזוגות לא הצליחו למצוא בייביסיטר מהיום למחר. ניר צרף אליו חברים שהאמינו בחזון שלו – מציאה קלה ומידית של בייביסיטר קרובה וזמינה.

לאחר חיפוש קדחתני בין מספר חברות לפיתוח אפליקציה, החבורה פגשה את אור בן שמעון, ובתוך דקות היה ברור לכולם כי נמצא בית חם לפיתוח האפליקציה. אור השקיע גם הוא במיזם והפך ל CTO  בחברה ולאחד ממובילי המיזם שמטרתו להוות פתרון כולל לכל שלבי העסקת הבייביסיטר מהחיפוש ועד לתשלום.

 

 

ואלו חברי הצוות:

 

ניר זילבר – מנכ"ל. אב לשלושה ילדים, בתו מועסקת כיום כבייביסיטר. לניר 25 שנות ניסיון, בעיקר כמנהל בכיר בחברת היטק. ניר בעל ידע רב במגוון רחב של תהליכים עסקיים וניהוליים, כולל תפעול, IT, כספים, שיווק וכו‘. לניר MBAמאוניברסיטת תל אביב במנהל עסקים, מימון ושיווק.

 

ליאת אראל – סנמכ"ל תפעול. אם לתינוקת בת שנה וחצי (סבא וסבתא הינם הבייביסיטרים כעת...), בעלת 20 שנות ניסיון בעולם הדיגיטלי. ליאת, מרצה במכללות המובילות בארץ וכן מייעצת לחברות שונות. היא מתמחה במצגות ועבודה עם לקוחות, ספקים ועמיתים מעולם התוכן הדיגיטלי.

 

אור בן שמעון – CTO. מייסד של החברה AppGateלפיתוח יישומים לטלפונים ניידים, בעל עשר שנות ניסיון בשיווק. אור מייעץ לעשר חברות סטארט-אפ ומושקע בארבע מהן.

 

שי אבן – סמנכ"ל שיווק. יועץ תקשורת במשך 10 השנים האחרונות, מתמחה בתקשורת ציבורית ופוליטית. עבד בתחומי הפרסום, שיווק ויחסי ציבור. מרצה במרכז הבינתחומי הרצליה. עבד רבות עם המגזר המסחרי והפוליטי בארץ ובחו"ל.

 

יובל קרניאל – חבר דריקטוריון ויועץ. אב לשלושה ילדים. ד"ר יובל קרניאל הוא משפטן, מומחה למשפט וטכנולוגיה, חוקר תקשורת ותרבות ומרצה במרכז הבינתחומי הרצליה. קרניאל היה יועץ לשר התקשורת ולשר המשטרה, כיהן כיועץ המשפטי של הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, היה חבר בדירקטוריון חברת בזק, חבר מליאת רשות השידור, ויו"ר ועדת האתיקה של רשות השידור. מייסד ומנהל היום את חממת התוכן בבינתחומי.

 

 

 

מה אנחנו מחדשים

אנחנו מחוללים מהפכה בשוק הבייביסיטרים ומגדירים מחדש את הדרך בה הורים ובייביסיטרים מתקשרים.

Babysitting הינה אפליקציה חדשנית, המחברת הורים לבייביסיטרים אמינים ומומלצים בקרבת מקום (באמצעות ניטור GPS).

Babysitting מספקת המלצות חברים, מסננים (על פי קרבה, גילאים, זמינות, מחירים) ומאפשרת ניטור ותשלום מדויק עבור השירות.

כיום הורים מחפשים בייביסיטר דרך פייסבוק, לוחות מודעות, חברים וכו' - האפליקציה שלנו מאפשרת לרכז את כל התחום תחת קורת גג אחת.

 

 

 

 

 

האתגר הכי גדול שלנו

(נכתב בלשון נקבה אך תקף לשני המינים).

לשנות את דפוסי החשיבה של ההורים. בעבר הורים היו מסתמכים על בייביסיטר אחת. הם היו משתדלים "להסתיר" את הבייביסיטר שלהם כדי שתהיה זמינה רק עבורם. כאשר הבייביסיטר היתה מבטלת ברגע האחרון ההורים היו נתקעים.

באמצעות האפליקציה שלנו ההורים אינם צריכים להסתמך רק על בייביסיטר אחת. הם יכולים לאתר מי זמינה באותה נקודת זמן באזורם, לבדוק המלצות חברים ולבצע הזמנה מיידית.

 

 

אנחנו מאמינים שנצליח

כי יש לנו מוצר חיוני וצוות מנצח.

התגובה שאנו מקבלים כשאנו מראים את האפליקציה היא "איך לא חשבו על זה קודם".

האפליקציה שלנו הינה חינמית ומהווה פלטפורמה נוחה וזמינה. מאז שהעלנו את האפליקציה לאפסטור וגוגל פליי צברנו בתוך שבוע כאלף הורדות ונרשמים, וכמות חיפוש והזמנת בייביסיטר באמצעות האפליקציה גדלה באופן מרשים מידי יום.

 

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

עבודה קשה ואמון של ההורים והבייביסיטרים במוצר שלנו. אנחנו לא לוקחים את הלקוחות שלנו כמובן מאליו.

כמו כן אנו עובדים ימים כלילות בשיווק והפצת האפליקציה כמו גם בפיתוח גרסאות נוספות שיכללו פיצ'רים חדשניים ומפתיעים נוספים.

בימים אלו אנו מגייסים באמצעות הפלטפורמה של אקזיטוואלי על מנת שנוכל לממן את המשך הפצת האפליקציה שלנו בישראל ולהתכונן להפצה במדינות אירופה בתוך מספר חודשים.

 

 

רצינו לומר תודה

לכל מי שמאמין בנו. לקוחות ומשקיעים. בתוך שבועיים וחצי הגענו ל 50% מיעד הגיוס. המשקיעים מראים לנו שהם מאמינים במוצר.

גם שיעורי ההרשמה לאפליקציה והתגובות המפרגנות מהשימוש בה, מעידים כי איתרנו צורך קיים ואנו מספקים לו פתרון הולם.

 

 

בעוד שנה מהיום

אנחנו מאמינים שנוביל את שוק הבייביסיטרים בארץ ונפרוץ לשווקים האירופאיים.

 

 

כדאי לעקוב אחרינו

אנחנו מובילים מהפכה בשוק עולמי המגלגל 177 מליארד דולר, ממסדים ומארגנים אותו תוך מתן ערך מוסף חדש הן להורים והן לבייביסיטרים.

 

 

ככה שומרים אתנו על קשר:

להורדת האפליקציה: www.babysittingapp.co/share

האתר שלנו www.babysitting.co.il

פייסבוק: www.facebook.com/babysittingapp

דוא"ל [email protected]

קמפיין הגיוס שלנו:  https://www.exitvalley.com/Babysitting[12132]?a=1&WebLang=HE

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.