5 פברואר 2016 | מערכת StartIsrael
מרעיון למיזם ולעסק בשלושה סרטוני אנימציה

אתם יזמים בנשמתכם ובטוחים שיש לכם את הרעיון לדבר הגדול הבא. אבל מה הלאה? מהר מאוד תגלו כי העולם שסביבכם עתיר בעצות, טיפים, תכניות ומנטורים שיכולים לסייע לכם להפוך את הרעיון שלכם למיזם ולעסק פעיל. בחרנו שלושה סרטוני אנימציה אשר מתמצתים באמצעות המחשה ויזואלית, מספר טיפים חשובים וצעדים חיוניים בדרך להפוך את רעיון למיזם ולעסק.

אתם יזמים בנשמתכם ובטוחים שיש לכם את הרעיון לדבר הגדול הבא. אבל מה הלאה?

מהר מאוד תגלו כי העולם שסביבכם עתיר בעצות, טיפים, תכניות ומנטורים שיכולים לסייע לכם להפוך את הרעיון שלכם למיזם ולעסק פעיל.

בחרנו שלושה סרטוני אנימציה אשר מתמצתים באמצעות המחשה ויזואלית, מספר טיפים חשובים וצעדים חיוניים בדרך להפוך רעיון למיזם ולעסק.

 

 

הסרטון הראשון ממחיש באמצעות אנימציית לוח מחיק (whiteboard animation) עצות מפיו של היזם Geoffrey Clapp, אשר מתאר מה המשמעות, הלכה למעשה, של להיות יזם - לא רק לחשוב ולדבר יזמות, אלא גם להוציא את הרעיונות לפועל.

 

 

 

 

 

החלטתם לקפוץ למים ולהקים עסק? הסרטון השני ימחיש (ובמיוחד לאמיצים מביניכם) כיצד ניתן להקים עסק ב-10 ימים. בין אם זה אפשרי או שמדובר ביומרה מטורפת, מדובר בסופו של דבר בעשרת הצעדים החשובים בדרך להקמת עסק או סטארטאפ, גם אם יארכו קצת יותר ממסגרת הזמן שהסרטון מציע.

 

 

 

 

הסרטון השלישי עוסק בבסיס חשוב ביותר להקמת סטארטאפ או עסק חדש - התכנית העסקית. לא רק שהעבודה על התכנית העסקית תסייע לכם לעשות את שיעורי הבית החשובים בדרך להקמת עסק ולהבנה האם הרעיון שלכם בעל ישימות, מדובר במסמך שיהפוך למעין "מפת דרכים", אשר תלווה אתכם בעתיד בדרככם אל היעדים שהצבתם

 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.