19 מרץ 2016 | מערכת
האפליקציות שעוזרות לכם לסגור את החודש בפלוס

שימוש נכון באפליקציות יכול לסייע לחיסכון של מאות שקלים בחודש. במאמר הבא נציג כמה דוגמאות לאפליקציות כאלה, שלא דורשות יותר מאשר התקנה של כמה שניות בודדות בלבד

שימוש נכון באפליקציות יכול לסייע לחיסכון של מאות שקלים בחודש. במאמר הבא נציג כמה דוגמאות לאפליקציות כאלה, שלא דורשות יותר מאשר התקנה של כמה שניות בודדות בלבד.

 

אפליקציות משמשות אותנו לביצוע שורה ארוכה של מטלות ופעולות. יחד עם זאת, רובנו מתייחסים אליהן בתור ערך מוסף של הטלפון ולא ככלי ייעודי. יחס כזה עשוי למנוע מאיתנו לנצל עד הסוף את היתרונות של האפליקציות.

יש למשל 3 אפליקציות שיכולות לעזור לנו לסגור את החודש עם חשבון בנק חיובי וגם לקבל הטבות נוספות. הנה המאפיינים שלהן:

 

 

1. אפליקציית תכנון תקציב

יוקר המחיה מחייב בעלי משפחות להשתמש באפליקציית תכנון תקציב. האפליקציה היא הדרך המהירה, הנוחה והזמינה ביותר, להחליט כמה כסף לחסוך ולבזבז מדי חודש. בעזרת האפליקציה ניתן לבצע תכנון של תקציב לטווח קצר והארוך. האפליקציה מיועדת לקהל יעד מגוון וניתן להתאים אותה להתנהלות הכלכלית הקיימת. בנוסף, בחלק מהאפליקציות יש אפשרות לקבלת התראות על שינויי ריבית, או שינויים אחרים במשק ובשוק ההון.

גם חלק מהאפליקציות של הבנקים וחברות האשראי מאפשרות תכנון תקציב. היתרון הוא שבעזרת אפליקציות אלו ניתן לבצע התאמה אישית של התקציב, לפי מצב החשבון או היסטוריית כרטיסי האשראי. החיסרון הוא מסירת מידע פרטי לחברות ולנציגי הבנקים.

 

 

2. אפליקציית בית חכם

בית חכם מאפשר ניטור מרחוק של מכשירי החשמל. הבית מנוהל בין היתר על ידי אפליקציה ייעודית, שבעזרתה ניתן להדליק ולכבות את המזגן, לקבוע בקרת אקלים בחלל הפנים, או לשלוט ברמת התאורה לפי שעות היום. אפליקציית בית חכם משפרת את איכות החיים והתקנתה מבוצעת לפי סוג המערכת המותקנת בבית.

השליטה בבית חכם דרך אפליקציה ייעודית מבוססת על בקרים, מעבדים ומחשבים. כל אלו משולבים במערכת בקרת מבנה והם מבצעים בקרה עם לוגיקה והגדרת תרחישים. עם זאת, אין צורך ברקע טכני מסוים על מנת להשתמש במערכת בית חכם. המערכת לומדת את הרגלי המשתמש ומעמידה לרשותו אפשרויות רבות לחיסכון בחשמל ובאנרגיה.  

 

 

3. אפליקציית Safe Drive

זו אפליקציה של חברת הביטוח AIG ולכן יש לה מספר מאפיינים ייחודיים. האפליקציה עוקבת אחר הנהיגה של המבוטחים ומספקת להם ולחברה משוב על הביצועים. נתונים אלו מאפשרים למבוטח לקבל הנחה של עד 40% בביטוח הרכב, בחיסכון מצטבר שמגיע למאות שקלים בשנה. המערכת שמחוברת לאפליקציה בוחנת התנהגות מסוכנת בכבישים, ומתייחסת בעיקר לנסיעה במהירות גבוהה, ביצוע תאוצות ופניות חדות, בלימות פתאומיות וכן הלאה. בנוסף, המערכת מדרגת את איכות הנהיגה בהשוואה לנהגים אחרים.

התקנת המערכת מתבצעת בצורה פשוטה ובמספר שלבים. בשלב הראשון חברת איתוראן מתקינה ברכב מערכת ניטור חכמה. בשלב השני מתחילים לזרום ניתוחים שוטפים והערכה על הנהיגה ברכב. בשלב השלישי מקבלים את ההנחה בביטוח ומצמצים את ההוצאות החודשיות. 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.