22 מרץ 2016 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את LedSwim

חברת LedSwim פועלת לשדרג את ספורט השחייה למאה העשרים ואחת על ידי הטמעת טכנולוגיית IoT ידידותית למשתמש בבריכות שחייה. הפלטפורמה שלנו תאפשר למשתמשים למקסם תוצאות ולחלוק את חויית השחייה עם עשרות מיליוני שחיינים ברחבי העולם.

 

 

מי אנחנו

חברת LedSwim פועלת לשדרג את ספורט השחייה למאה העשרים ואחת על ידי הטמעת טכנולוגיית IoT ידידותית למשתמש בבריכות שחייה. הפלטפורמה שלנו תאפשר למשתמשים למקסם תוצאות ולחלוק את חויית השחייה עם עשרות מיליוני שחיינים ברחבי העולם.

 

 

 

צוות המיזם כולל את:


נעם קרטס, יו"ר ומייסד. יזם ישראלי- הונגרי. אשר השקיע, ניהל והקים בשנים האחרונות חברות בתחום המסעדנות, החינוך והפנאי בישראל ובחו"ל.
הערכים עליהם גדל ואותם הטמיע נעם בכל העסקים אותם הקים וניהל הם - להוביל, לעשות ולייצר ערך ללקוחות ולבעלים. את ניסיונו הרב והערכים הללו הביא איתו נעם ל-LedSwim, אותה יזם והקים ב-2013 ביחד עם עוד מספר חברים, ובה הוא משמש כיו"ר דירקטיריון וראש מחלקת חדשנות ואסטרטגיה.

 

דוד למפרט, מנכ"ל. ב-7 השנים האחרונות דוד חי את עולם הסטארט-אפ וההיי-טק, כשהוא ממלא תפקידי מפתח בתעשייה ובתחום ניהול הפרוייקטים. לדוד תואר ראשון במערכות מידע ותואר שני במנהל עסקים ומימון. הניסיון המקצועי והאקדמי של דוד, באים לידי ביטוי בהובלת תהליכים תוך דגש על פיתוח וניהול טכנולוגי בחברה.

בשנת 2007 נעם ודוד הכירו בתנועת הצופים במסגרת תפקידם כמנהלי סניפים. במשך שלוש שנים נעם ודוד יזמו וניהלו פרוייקטים משותפים בהצטיינות.
 

 

מה אנחנו מחדשים

בענפי ספורט רבים משתמשים בטכנולוגיות חכמות ובאפליקציות שיתוף, צמידי GPS ושעוני דופק לצד אפליקציות כמו runkeeper ו-strava, חידשו את חווית האימון למיליוני ספורטאים בעולם, הובילו לשיפור תוצאות וייצרו חוויית אימון משותפת ואפקטיבית.


LedSwim מביאה את החידוש הזה לעולם השחייה.

 

 

האתגר הכי גדול שלנו

בניגוד לאימוני ספורט אחרים, שחיינים מתקשים לנטר במדוייק ובצורה מקצועית את האימון בזמן אמת. כיום שחיינים נדרשים לא רק להתמקד באימון עצמו, אלא גם במדידת זמנים וחישובי מרחקים.
מיליוני שחיינים ברחבי העולם מסיימים את אימוניהם עם סימני שאלה- האם השתפרתי? איזה מרחק עברתי? כמה אפקטיבי היה האימון? מהם ייעדי האימון הבא? איפה אני ביחס לחבריי?

 



לענות על שאלות אלה לשחיין במהלך האימון ובזמן אמת - זהו האתגר הגדול ביותר שלנו.

LedSwim עונה על אתגר זה בשילוב שני פתרונות טכנולוגיים למערכת הוליסטית אחת:

1. B2B- מערכת חכמה בבריכות השחייה

פריסת תאורה חכמה לאורך ובמרכז המסלולים, המאפשרת לשחיין לשלוט בזמן אמת בקצב השחייה. המערכת משלבת מסך המציג לשחיין את מספר הבריכות, עצימות האימון ומסגרות הזמנים, המשלימים את חווית השחייה. התקנת המערכת מתבצעת בבריכה באופן פשוט ובן לילה.

2. B2C- אפליקצית אימון מבוססת קהילה 

אפליקציית LedSwim משדרגת את האימון מהבריכה אל הרשת. האפליקציה מאפשרת ניהול ומעקב חכם יותר של תוכנית האימון. בנוסף, קהילת המשתמשים מגבירה את המוטיבציה של המתאמן להתמיד באימונים, להציב מטרות ולעמוד ביעדים (בדומה לאפליקציות ריצה קיימות בשוק).

 


 

 

אנחנו מאמינים שנצליח


מכיוון שאנחנו נכנסים לנישה ריקה, שוק השחייה הוא שוק בתולי, החדשנות הטכנולוגית בו מתמקדת בפלח צר של שחיינים בדרג האולימיפי, ומתבטאת בעיקר בפיתוחים בתחומי הטקסטיל והציוד הנלווה של השחיינים.

שילוב המערכות של LedSwim נותן אימפקט גם לשחיינים וגם למתקני השחייה, מה שלדעתנו משפר את סיכוי ההצלחה.

האימפקט על השחיין:

  • מקצועיות - הגדרת מטרות ויעדים באופן מושכל הנשען על נתונים.
  • שליטה -ניהול עצימות האימון בזמן אמת על בסיס מידע ויזואלי ולא על בסיס תחושות.
  • התמקדות - פוקוס על טכניקה, נשימות וקצב ולא בספירת בריכות ומדידת זמנים.
  • קהילה - רתימת כוח קהילת המשתמשים להגברת המוטיבציה, שדרוג חווית האימון.
  • אפקטיביות - שיפור תוצאות.

האימפקט על מתקני הספורט והשחייה:

  • שירות - מתן ערך מוסף ייחודי ללקוחות.
  • מיצוב - חיזוק זהות המותג כ"בריכה חכמה".
  • בידול - התבלטות בשוק תחרותי.
  • נאמנות - חיזוק הקשר עם הלקוחות.
  • הכנסות - שימור לקוחות קיימים,  גיוס לקוחות חדשים ויצירת הכנסה פאסיבית מהשימוש ב-LedSwim.

 

LedSwim גייסה עד כה מעל 400 אלף דולר, הגישה מסמכי פטנט וביצעה מספר פיילוטים מוצלחים עם קבוצות שחייה מקצועניות וחובבניות. בימים אלו חברת LedSwIm שוקדת על הוצאת הגרסה הרביעית למוצר.

 

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

אמונה. אנחנו עובדים לפי המשפט "מי שמאמין לא מפחד" ואנו מאמינים ביתרונות שיש למערכת LedSwim להציע: מערכת אינטגרלית בבריכת השחייה; הפעלה אינטואיטיבית על ידי השחיין עצמו; נראות והעברת נתונים טובה יותר בזמן אמת לשחיין, על ידי מסך 12 אינצ' מתחת למים; תאורה חכמה הפרוסה במרכז ולאורך כל מסלול בהתקנה פשוטה בן לילה; שדרוג מתקני השחייה; עלות נמוכה לשחיין כאפליקציית Freemuim.



 

רצינו לומר תודה


לכל קהילת LedSwim שתומכת בנו ומאמינה במוצר. לאנשי המקצוע שעובדים איתנו על הפיתוח ונותנים מענה לכל בקשה ובכל שעה. למשקיעים של החברה שנותנים אמון בנו ובדרך בה אנו מובילים את LedSwim להצלחה. ועל התמיכה בה אנו זוכים.
 

 

בעוד שנה מהיום


אנו נתחיל בהפצת המוצר, אבל בעוד שלוש שנים כבר יהיו לנו מעל 100 אלף מנויים משלמים ו-500 אלף שחיינים שנהנים מהשירות של LedSwim במאות בריכות שחייה.

 

 

כדאי לכם לעקוב אחרינו


כיום שוחים מעל 80 מיליון שחיינים בארה"ב. השינוי שתחולל המערכת המשולבת של LedSwim, יהפוך את חווית השחייה למהנה יותר, אפקטיבית ושיתופית – כל זה יגדיל לדעתנו את כמות העוסקים בספורט השחייה. ספורט השחייה בריא יותר לגוף ומתאים לכל אחד ובכל גיל.


 

ככה שומרים אתנו על קשר:


בעמוד הפייסבוק של החברה.
 

באתר: www.ledswim.com

משרדי החברה ממוקמים בפתח תקווה.



 


 

תגובות

1. יאיר | 3 אפריל 2016

יפה מאוד ובהצלחה, אבל יש כבר שעוני שחייה מאוד מתקדמים שעושים את כל זה ללא צורך בציוד נוסף

ועכשיו גם יש אפליקציות שחייה לשעונים חכמים.


הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.