3 אפריל 2016 | מערכת StartIsrael
זינוק בעלייה: נוירוטק

נוירוטק פתרונות טכנולוגיים, היא חברה ישראלית העוסקת בתחום הקשב וספציפית בתחום הפרעות הקשב והריכוז (ADHD). החברה פרצה לשוק המקומי ב- 2011 עם מבדק המוקסו, שהינו כלי עזר לאבחון הפרעות קשב וריכוז. זהו המבחן היחיד המועבר בצורה מכוונת, מבוססת ענן ושעושה שימוש במערך של מסיחים, על מנת לדמות ככל האפשר את אתגרי הקשב עמם מתמודד הנבדק ביומיום שלו.

מי אנחנו

בנוירוטק מגוון רחב של יכולות וידע מתחומים שונים, המרכיבים חברה דינמית ומעניינת. אוהד לביא, מנכ"ל החברה מגיע מרקע של שיווק ומכירות ציוד רפואי; ד"ר ג'וש שולמן – סמנכ"ל קליני, מגיע מרקע אקדמי במדעי המח; פיליפ בלדר – סמנכ"ל פיתוח, מגיע מרקע של תכנות וניהול צוות פיתוח; מאגי רובין – מנהלת מוצר, משלבת ידע בתחום התכנות יחד עם פסיכולוגיה ביולוגית; קארינה רובינשטיין – מנהלת מכירות ופיתוח עסקי בינלאומי, מגיעה עם רקע נרחב בנושא; ערן סנדל – מנהל מכירות ישראל, מגיע דווקא מרקע מחקרי בתחום הגנטיקה; מגי פרנקו - מנהלת המשרד ומשאבי אנוש; אבירם סלומון - מנהל בקרת איכות ואינטרנט; טלי כהן - מנהלת שיווק; נוגה מן - אחראית קשרי לקוחות; קוסטה פופקוב – תכניתן.

אין בנוירוטק עובדים המוגדרים "ברגים במערכת", כל אחד ואחת משפיעים דרמטית על הישגי החברה. כצוות, החברה פיתחה המשגה של ערכיה ובראשם מושג שאנו קוראים לו Moxoness, מושג המבטא את העובד האידיאל שכולנו שואפים להיות ושהחברה מחפשת לגייס לשורותיה: 

 

 

“I make my dreams a reality, fulfilling myself by continuous learning and exploration in order to become best at what I do. I act without ego, a positive thinker advocating solutions and actions. I am passionate about my work, my ability to contribute to society by improving patient’s lives. I am accountable for my actions and know that my coworkers will support me in my time of need, as I will support them. I am results oriented and love to exceed expectations, I am MOXONESS”. (An excerpt from NTS 2015 value statement).

 

 

מה אנחנו מפתחים

נוירוטק פתרונות טכנולוגיים, היא חברה ישראלית העוסקת בתחום הקשב וספציפית בתחום הפרעות הקשב והריכוז (ADHD). החברה פרצה לשוק המקומי ב- 2011 עם מבדק המוקסו, שהינו כלי עזר לאבחון הפרעות קשב וריכוז. זהו המבחן היחיד המועבר בצורה מכוונת, מבוססת ענן ושעושה שימוש במערך של מסיחים, על מנת לדמות ככל האפשר את אתגרי הקשב עמם מתמודד הנבדק ביומיום שלו.

מעבר לשימוש הקליני במבדק המוקסו, ניתן ללמוד דרך המבדק גם על יכולות הקשב הכלליות של הנבדק. כך למשל, ניתן ללמוד אם הנבדק הוא טיפוס המושפע, יותר או פחות, מרעשים מסיחים וכיצד זה משפיע על יכולת הקשב והריכוז שלו. ידיעה כזו יכולה להשפיע על הדרך שבה הנבדק לומד או עובד וכך לעזור לו לשפר את ביצועיו.

 

 

 

מגיע לנו מזל טוב וכל הכבוד

נכון לשנת 2015, מבדק המוקסו הנו המבדק הנפוץ ביותר בישראל, הוא זמין במרבית קופות החולים, למעט קופ"ח מאוחדת, ובמרבית בתי החולים. ההישג הזה הוא תוצר של עבודה קשה של צוות החברה ויועציה, עבודה הנשענת על מוצר איכותי, מתוקף קלינית, המציג יתרונות חשובים על כלים ממוחשבים אלטרנטיביים. כיום, החברה מתמקדת בשיווק לשווקים בינלאומיים, מתוך מטרה לשכפל את ההצלחה המקומית גם בשווקים אלו. במהלך 2015 הצליחה החברה לחדור בהצלחה לשישה שווקים חדשים ושווקים רבים אחרים נמצאים בתהליך בנייה.

 

 

המתכון שלנו להצלחה

הסוד שלנו להצלחה הוא בהתמחות מעמיקה בתחומנו - לקחת בעלות על התחום ולהוביל אותו, וכן במשיכה ושימור של צוות רלוונטי, מוביל, אנרגטי ומעורב.

 

 

לפעמים היו עיכובים ותקלות בדרך...

ההחלטה במה מתמקדים. תחום הקשב הנו תחום גדול, עם הרבה כיוונים מעניינים, אשר מאתגרים את החברה ועלולים להסיט אותה מהתכנית האסטרטגית שנקבעה. צריך להסתכל על האתגר הזה כמו שמסתכלים על דיאטה טובה. "אפשר לאכול הכל, אבל לא חייבים לבלוע". אנחנו ממצים בחינה של הזדמנויות, אבל מאוד זהירים בקבלת החלטות פיתוחיות.

 

 

טיפ מנסיוננו לסטארטפים שעובדים על פריצת הדרך שלהם

כשאתם מדברים עם 20 אנשים על המיזם שלכם, תקבלו 20 דעות שונות. מה יוצא לכם מזה? כמעט כלום. זה בסדר לדבר עם מספר בודד של מובילי דעה בתחום ולקבל מהם משוב, אבל בשורה התחתונה תסמכו על הידע שלכם בתחום, האינטואיציה וההיגיון הבריא.

 

 

תודה גדולה למי שהביאונו עד הלום

לשותפים שלנו VBIR משרד רואי חשבון שלנו, ליגאל ארנון משרד עורכי הדין שלנו וכמובן לבעלי החברה ומשקיעיה הנאמנים. 

 

 

אנחנו לא נחים על זרי הדפנה וכבר עובדים על היעד הבא

חלק חשוב בחברת נוירוטק, הינו מחלקת הפיתוח של החברה. החברה משקיעה כ-40% מתקציבה בפיתוח מוצרי דור המשך, הנשענים על הידע הנרחב שנצבר בה ושיתופי פעולה עם מכוני מחקר מובילים בארץ ובעולם. כיווני הפיתוח כוללים פיתוח גרסאות מתקדמות של מוקסו דרך הטמעה של ביו-מרקרים, על מנת להוסיף ולהעלות את רגישות המוצר האבחנתי שלנו ולעזור לקלינאים להבחין בין הפרעות שונות ביתר קלות, כמו למשל אבחנה בין הפרעות חרדה להפרעות קשב וריכוז. כיוון פיתוח אחר הוא תחום הניטור, אשר יעזור לקלינאים להתאים תרופה ומינון למטופל הסובל מהפרעת קשב וריכוז וכמו כן להעריך את יעילות הטיפול באופן כללי, כולל טיפולים שאינם תרופתיים.

כבר הוכחנו שאנחנו יכולים להצליח, עמדת מובילות שוק לא נרכשת בחסד. בנוסף, המוצרים שלנו איכותיים ומבטאים צורך אמיתי בשוק, הצוות שלנו מיומן, חרוץ ואיכותי והמשקיעים שלנו נאמנים לחברה, מאמינים בה ובצוות שלה.

 

 

תוכלו לעקוב אחרינו כאן:

זה תמיד כייף לראות חברה ישראלית שמצליחה לזעזע יסודות שמרניים ולהוביל שינויים משמעותיים.

ניתן לשמור איתנו על קשר דרך האתר שלנו www.moxo-adhdtest.co.il, בדף הפייסבוק שלנו הפרעת קשב – תסמינים ואבחון, בלינקדאין ובאימייל [email protected].

החברה תציג בכנס הארצי ה- 5 להפרעת קשב  אשר יתקיים ב- 7 לאפריל במלון דן פנורמה וכן בכנס בינלאומי בברלין ב-16-19  לאוקטובר.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.