15 אפריל 2016 | מערכת StartIsrael
על שיווק בשלושה סרטוני אנימציה

שיווק הוא נדבך חשוב ומהותי בחיי כל עסק ומיזם, הדורש חשיבה מקדימה, תכנון והתנהלות אשר לוקחים בחשבון גם שינויים בשוק. מי שמעוניין לרכוש הבנה בסיסית כלשהי בנושא השיווק, יכול להיעזר במגוון סרטונים והרצאות מצולמות שיש למכביר ברשת, כמו גם בכתבות תוכן שונות. זה אולי לא יהפוך אתכם למומחים בתחום, אבל ייתן לכם מושג חשוב על הדגשים העיקריים הנוגעים בשיווק המיזם שלכם.

 

שיווק הוא נדבך חשוב ומהותי בחיי כל עסק ומיזם, הדורש חשיבה מקדימה, תכנון והתנהלות אשר לוקחים בחשבון גם שינויים בשוק. עסקים רבים מפקידים תחום זה בידיהם האמונות של אנשי שיווק או מחלקת שיווק (בין היתר תלוי תקציב וגודל עסק). יש הטוענים כי מדובר בתחום שרק אנשי מקצוע אשר למדו שיווק מקצועי יוכלו להתמודד עמו בהצלחה, אחרים מאמינים כי מדובר קודם כל בכישרון אותו ניתן לפתח בעזרת התנסות והתמקצעות תוך כדי תנועה.

 

 

מי שמעוניין לרכוש הבנה בסיסית כלשהי בנושא השיווק, יכול להיעזר במגוון סרטונים והרצאות מצולמות שיש למכביר ברשת, כמו גם בכתבות תוכן שונות. זה אולי לא יהפוך אתכם למומחים בתחום, אבל ייתן לכם מושג חשוב על הדגשים העיקריים הנוגעים בשיווק המיזם שלכם.

 

 

בחרנו שלושה סרטוני אנימציה העוסקים בשיווק: מודל בסיסי, אסטרטגיית שיווק וטיפים לשיווק דיגיטלי.

 

 

הסרטון הראשון מסביר בצורה ברורה מודל בסיסי ומוכר בשיווק - 4Ps (המוכר גם כמודל Marketing Mix). המודל מתייחס לארבעת הרכיבים החשובים בתכנון שיווק למיזם: מוצר  -   Product; מיקום - Place; מחיר - Price; קידום - Promotion.

 

 

 

 

 

 

 

אסטרטגיית שיווק אופטימלית, צריכה לכלול תכנית שיווק מסודרת שנכתבה עבור העסק או המיזם ומתייחסת לא רק ליעדים מיידים, אלא לשנה מלאה. הסרטון השני מתייחס לחשיבות בניית תכנית שיווק לעסק וכולל מספר עצות שימושיות שייסיעו בכך.

 

 

 

 

 

בימנו קשה לדמיין אסטרטגיית שיווק שאינה כוללת שימוש ברשתות החברתיות. אך גם לשיווק ברשתות חברתיות יש כללים משלו שחשוב להכיר ולפעול על פיהם. הסרטון השלישי מציג 10 "חוקים" לשיווק נכון ויעיל באמצעות רשתות חברתיות.

לעוד מידע בנושא, אנחנו ממליצים גם על הסרטון הבא, העוסק מעט יותר באריכות בנושא אסטרטגיית שיווק דיגיטלי. 

 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.