17 מאי 2016 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את Tayeg

Tayeg מפתחת פלטפורמה לניהול נכסים דיגיטליים אישיים (קבצים בעלי ערך), בכדי להגן על המשתמש הביתי מפני אבדן מידע. התפוצצות המידע הדיגיטלי גורמת לכל אחד מאיתנו לצבור עשרות אלפי פריטי מידע דיגיטלי בשנה, וככל שכמות המידע עולה, כך ניהולו נעשה קשה יותר. הפתרון האקטיבי של Tayeg מגבה, מקטלג, מקבץ ומאבטח את כל סוגי הנכסים הדיגיטליים באופן אוטומטי ואחיד, כך שבעת הצורך ניתן לאחזרם בקלות.

מי אנחנו

Tayeg מפתחת פלטפורמה לניהול נכסים דיגיטליים אישיים (קבצים בעלי ערך), בכדי להגן על המשתמש הביתי מפני אבדן מידע. התפוצצות המידע הדיגיטלי גורמת לכל אחד מאיתנו לצבור עשרות אלפי פריטי מידע דיגיטלי בשנה: תמונות, מסמכים, סרטונים ותכתובות, לחלק מפריטים אלה ערך רב. ככל שכמות המידע עולה, כך ניהולו נעשה קשה יותר. בנוסף, מגוון ערוצי המידע ומקורותיו מאלצים פיצול גם בפתרונות הארגון החיפוש והגיבוי (לדוגמא, תמונות ודוא"ל מנוהלים על ידי אפליקציות נפרדות). בהיעדר אוטומציה, קטלוג משותף ושיטת חיפוש/אחזור אוניברסלית – גדל הסיכון שקבצים יעלמו או יאבדו כליל.

הפתרון האקטיבי של Tayeg מגבה, מקטלג, מקבץ ומאבטח את כל סוגי הנכסים הדיגיטליים באופן אוטומטי ואחיד, כך שבעת הצורך ניתן לאחזרם בקלות. הפתרון המוצע מנגיש למשתמש הביתי יכולות הקיימות כרגע רק בעולם המחשוב הארגוני.

 

 

 

רהב יאירי, מהנדס תכנה עם רקע בתחומי מובייל, חדשנות ואחסון, מוביל את המיזם, והוא המפתח של טכנולוגית Tayeg. רהב מילא תפקידי מחקר ופיתוח, וכן ניהול חדשנות וסטנדרטים בחברות SanDisk, Nokia, IBM, Red Bend בישראל, בפינלנד ובארה"ב.

יואל פרישוף, מייסד ומנהל ic consulting, הינו יזם ויועץ בתחומי ניהול מוצר, שיווק ופיתוח מודלים עסקיים. הוא מתמקד בפן העסקי של Tayeg. יואל מסייע למיזמים בתחילת דרכם בפיתוח אסטרטגיות מוצר וחדירה לשוק, ובגיוס הון. ליואל נסיון בתפקידי פיתוח עיסקי, ניהול ושיווק בחברות Product Savvy Consulting, Cortex design, 3M Attenti וכן במיזמים appUgo, Sabanto ואחרים.

 

 

מה אנחנו מחדשים

החידוש העיקרי של Tayeg הוא בהנגשת כלי ניהול מידע מתקדמים למשתמש הביתי על ידי אוטומציה של תהליכי קטלוג, ארגון, גיבוי וזיהוי תקלות. הפיתרון המוצע אינו דורש מהמשתמש לשנות דפוסי התנהגות, ואינו מצריך לימוד או הכשרה מיוחדת.  

 

 

האתגר הכי גדול שלנו

ברשותנו POC שמוכיח היתכנות טכנולוגית. האתגר הבא העומד בפנינו הוא הוכחת היתכנות עסקית.

 

 

אנחנו מאמינים שנצליח

הצורך מולו אנו מתמודדים הוא צורך אמיתי וקיים. עם השנים כמות המידע הדיגיטלי שאליו המשתמש חשוף רק הולכת וגדלה ולכן כלי ניהול ואוטומציה הם חיוניים. אנו מאמינים שהפתרון שבנינו נותן תשובה הולמת לצרכים הנוכחיים והעתידיים של מרבית המשתמשים הביתיים.

 

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

הצלחת המיזם תלויה ביכולת שלנו להגיע אל קהלי היעד. עלינו לבנות ערוצי הפצה מהירים ונרחבים, על מנת שהפתרון שאנו מציעים יגיע לכל המשתמשים הפוטנציאלים.

 

 

רצינו לומר תודה

בפורום זה אין צורך לציין שהמעבר מעבודה קבועה לעבודה בסטארט-אפ אינו פשוט. אנו מודים לכל אלו שעזרו לנו בתהליך זה. מדובר בעזרה מאנשים פרטיים עם ניסיון בתעשייה, כמו יצחק פומרנץ לשעבר ראש מחלקת החדשנות ב-SanDisk, שעזר מאוד באפיון המוצר ונתן תמיכה מורלית. כמו כן נעזרנו בארגונים וקהילות המיועדות לעזרה לסטרטאפיסטים כמו Google Campus ו- Citi Accelerator TLV וגם להם אנו מודים מקרב לב.

 

 

בעוד שנה מהיום

מטרותינו בשנה הקרובה הן להרחיב את הצוות ולהשיק גרסת בטא.

 

 

כדאי לעקוב אחרינו

ניהול המידע הדיגיטלי האישי אינו משימה קלה והבעיה משותפת לכולנו. עוקבי Tayeg ייחשפו בבוא העת לגרסאות ניסוי מוקדמות, ויוכלו ליהנות ראשונים מהטכנולוגיה שאותה פיתחנו.

 

 

ככה שומרים אתנו על קשר:

אתר החברה: www.tayeg.com

אימייל: [email protected]

פייסבוק:www.facebook.com/tayeg247

טוויטר:twitter.com/tayeg247

Tayeg ממוקמת באורנית.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.