2 יוני 2016 | ג'ייסון דה-מר
6 טקטיקות של מדיה חברתית שמעניקות לכם את השווי הטוב ביותר עבור הכסף שלכם

אין מחסור בטקטיקות שיווק במדיה החברתית כדי לקדם את המותג שלכם אונליין, אבל לא כולן יעילות. 6 טקטיקות אלה יציעו לכם את הטוב ביותר עבור הכסף שלכם, ויעניקו לכם את ההחזר הרחב ביותר וההשפעה הגדולה ביותר עבור ההשקעה הראשונית המינורית ביותר.

 

אין מחסור בטקטיקות שיווק במדיה החברתית כדי לקדם את המותג שלכם אונליין, אבל לא כולן יעילות. כמשווקים, יש לכם מספר מוגבל של שעות ביום ותקציב מוגבל שאתם יכולים לעבוד איתו, שלא לדבר על לחצים, כל זה כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

לפיכך, עליכם לחפש אחר טקטיקות מדיה חברתית יעילות. ובעוד "אפקטיביות" כזו יכולה להיות מקוטלגת במספר רב של דרכים, אחת מהחשובות ביותר היא יעילות: עד כמה טקטיקה מסוימת יעילה לעומת המאמץ הנדרש להוציאה לפועל?

 

 

6 טקטיקות אלה יציעו לכם את הטוב ביותר עבור הכסף שלכם, ויעניקו לכם את ההחזר הרחב ביותר וההשפעה הגדולה ביותר עבור ההשקעה הראשונית המינורית ביותר: 

 

 

1. הפצת תוכן

בשאיפה, אתם כבר עוסקים באסטרטגיית שיווק תוכן. אם לא, עליכם להתחיל, מאחר ואחד התפקידים העוצמתיים ביותר של מדיה חברתית היא כנקודת יציאה לקידום החומרים שפרסמתם.

כאשר אתם מפרסמים פוסט חדש, עשו שימוש בערוצי המדיה החברתית שלכם כדי להגביר את הפוסט ולהעצימו בציבור. זה יעשה מספר דברים עבור המותג שלכם: אתם תשיגו תשומת לב וזרימה ראשונית גבוהה יותר לפוסט שלכם, תקבלו יותר ויזואליות (במיוחד אם ישתפו את הפוסט) ותעודדו יותר נאמנות של לקוחות (במיוחד עם תעדכנו זאת באופן עקבי), וכל אלה יכולים לסייע לכם לשפר את ה-SEO  שלכם. וטוב מהכל, זה לוקח רק כמה דקות מהרגע שהפוסט שלכם הוא live. 

 

 

2. הפצה מחדש של תוכן

הפצה של תוכן היא לגרום לפוסט להיות זמין ליותר אנשים, אבל הפצה מחדש של תוכן היא מקסום הערך של הפוסטים הישנים שלכם. זהו רעיון טוב לשמור רשימה רצה של קטעי תוכן "ירוקי-עד" שלכם, ואז לפרסם אותם מחדש על בסיס רוטציה מזדמנת.

זה יסייע לכם לשמור על הפרופילים של המדיה חברתית מלאים בעדכונים רגילים וימקסם את הערך ארוך הטווח של כל פוסט "ירוק עד" שאי פעם יצרתם. החכמה היא לתזמן ולמסגר את הפוסטים כך שהקוראים שלכם לא ישתעממו מכך שהם רואים שוב ושוב את אותם הדברים. יתר על כן, לא מדובר כאן באסטרטגיה הדורשת זמן רב או תקציב.

 

 

3. התקשרות באמצעות דיונים

דיון יכול לגרום ליותר אנשים לשים לב למותג שלכם ולשמור עליהם שם למשך טווח ארוך. דיון חדש ב-newsfeed מעניק למשתמשים שלא מכירים אתכם את ההזדמנות להיות מעורבים, בעוד שמשתמשים שמכירים אתכם יעסקו בדיון וירגישו שיש להם חיבור חזק יותר לקהילה, ובכך יזרימו עוד יותר תנועה בהמשך.

הגישה שלכם להתקשרות באמצעות דיון צריכה להשתנות מעת לעת. לעתים ייתכן שאתם תראו דיון מעניין הקשור לתעשייה ותזרקו פנימה את הדעות שלכם, לעתים אתם תעלו נושא לדיון משל עצמכם ותבקשו מהקהל שלכם להגיב לנושא באופן ישיר.

 

 

4. שיווק באמצעות משפיעים

זהו שיווק מנצח ולו רק בשל הפוטנציאל הגלום בו. למרות שיש כאן מספר טקטיקות פוטנציאליות, אם תעזרו בגורם משפיע באופן כלשהו ותעשו שימוש ברמות הויזואליות הקיימות שלו/ה - תרוויחו מוניטין טוב יותר עבור המותג שלכם וככל הנראה תרוויחו גם חלק מהעוקבים של אותו מפורסם. 

כאשר מדובר ב-100,000 עוקבים, אפילו רווח של 1% משמעו 1,000 עוקבים חדשים עבור המותג שלכם. הגישה שלכם יכולה להיות פשוטה או מורכבת ככל שתרצו. לפעמים אפילו פעולה פשוטה, כמו שיתוף של פוסט או לענות על שאלה, יכולה להיות מספקת כדי להרוויח ויזואליות זו.

 

 

5. עדכונים חיים 

עולם המדיה החברתית מכוון לחוויות בזמן אמת עם פלטפורמות וטכנולוגיות שתומכות ביכולות העלאת פוסטים בין רגע. המשתמשים שלכם ירצו לדעת מה קורה ממש עכשיו ולכן מדוע לא להעניק זאת להם?

עדכונים חיים בהקשר של פורום ציבורי או אירוע מיוחד, יכולים להיות דרך עוצמתית עבורכם לתקשר עם הלקוחות שלכם. עדכונים מציעים פרפסקטיבה בגוף ראשון של ההשתפות הפעילה של החברה שלכם ודורשים רק כמה דקות מזמנכם עבור פוסט שיכול להכניס את העוקבים לסוד העניינים.

 

 

6. תחרויות

תחרויות הן אפקטיביות מאחר וההבטחה לפרס או תגמול מובילה להתעסקות ראשונית גבוהה יותר, וסביר כי משתמשים ישתפו את החומרים שלכם ויעניקו לכם פוטנציאל גבוה יותר לויזיאליות. שיתוף הוא עוצמתי במיוחד כאשר התחרות שלכם כוללת אמצעי לייצור תוכן המבוסס על המשתמשים, כמו תחרות הכוללת העלאת תמונה.

בכל מקרה, הכסף שתשלמו עבור הפרס הוא השקעה מינורית למול הוויזואליות וחיזוק המוניטין שאתם תקצרו.     

 

 

מבין טקטיקות המדיה החברתית בהן אתם יכולים להשתמש, אסטרטגיות אלה יבטיחו לכם חלק מההחזרים הכלליים הטובים ביותר עבור הזמן וההשקעה הכספית שלכם. בעוד שצעדים אלה לא צריכים להיות היחידים בקמפיין שיווק מדיה החברתית שלכם, עליהם להיות בעדיפות עליונה.

שמרו עליהם כחלק אינטגרלי מאסטרטגיית שיווק המדיה החברתית שלכם וראו כיצד הם משפיעים ומתפתחים במשך הזמן.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.