6 יולי 2016 | מת'יו טורן
7 חשבונות אינסטרגם שמהווים השראה למסע היזמי

לא חסרים חשבונות אינסטגרם מוצלחים המהווים השראה שמייצגים את נקודות העליונות של הצלחת היזם, יש שפע של משתמשי אינסטגרם שכרגע מצליחים מאוד ומתעדים את המסע שלהם. אינדיבידואלים אלה מגלמים את המסע, והחשבונות שלהם משקפים את המציאות העכשווית של העליות והירידות של חיי היומיום שלהם. לכן, חשבתי שעליכם להכיר אותם. הנה 7 חשבונות אינסטרגם שמהווים השראה למסע.

טוני רובינס, זיג זיגלר, אריאנה האפינגטון, אופרה ווינפרי, ריצ'ארד ברנסון ומארק קיובן – כולם יזמים סדרתיים עם הצלחות רציניות. הפכנו רגילים לחוכמה האינסופית שלהם כאשר הם חלקו את סיפורי ההצלחה שלהם איתנו במהלך השנים. אנחנו מוצאים אותם במרבית החשבונות המדיה החברתית וכמובן באינסטגרם.

 

 

אולם, לא חסרים חשבונות מוצלחים המהווים השראה שמייצגים את נקודות העליונות של הצלחת היזם, יש שפע של משתמשי אינסטגרם שכרגע מצליחים מאוד ומתעדים את המסע שלהם.  

אינדיבידואלים אלה מגלמים את המסע, והחשבונות שלהם משקפים את המציאות העכשווית של העליות והירידות של חיי היומיום שלהם.

הם מגיעים מרקע שונה מכושר לאופנה ומפרסום באינטרנט לשיווק דיגיטלי, אבל לכולם משהו אחד משותף. הם כולם כוכבים עולים שמייצגים בית ספר חדש של מוטיבציה - כלומר פעלתנים, אנשים שעושים, חדשניים, מפתחי מותג ומוצר, דוברים, בלוגרים, מנכ"לים ויזמים.

 

 

לכן, חשבתי שעליכם להכיר אותם. הנה 7 חשבונות אינסטרגם שמהווים השראה למסע: 

 

 

1.  Prsuit@

Case Kenny ייסד את חשבון Prsuit@ ג (prsuit.coשהוא הוצאה לאור וחלק ממותגי Trep Media Group. הציטוטים מעוררי המוטיבציה מציעים פרספקטיבות מעוררות השראה מאנשים של דור ה-Y לאנשים של דור ה-Y.

מאמרי האונליין מגיעים ממעל 400 כותבים גלובליים, וחשבון האינסטגרם שולח קוראים לבחור מאמרים מדי יום.  Prsuit במשימה להפסיק את "מלכודות ההקלקה" (clickbait) אונליין והאינסטגרם שלהם משקף זאת בכך שהוא מספק תוכן ודימויים שמתארים חוויות חיים אמיתיות וסיפורים שמהדהדים עם העוקבים.

 

מדוע כדאי לעקוב?

-  הוצאה לאור אונליין של פרספקטיבות מעוררות השראה

-  ציטוטים מניעים וממלאי מוטיבציה לקהל

-  כותבים מכל העולם שכותבים על החוויות שלהם

-  לינקים חשובים למאמרים

-  הכוונה לדור ה-Y

-  קישור לפודקאסט: The Hustle Sold Separately

-  מסייע לאחרים להוציא לאור אונליין ולהתפתח

 

 

2. HDFMagazine@

עוד חשבון הוצאה לאור אונליין מקבוצת המדיה ה-Trep

(HDFMagazine (hdfmagazine.com@ מתאפיין בסגנון ועיצוב מצוינים. בדומה ל@prsuit, הוא מציג ציטוטים מעוררי השראה הישר מראיונות העומק של יזמים גלובליים המוצגים באתר hdfmagazine.com כמו גם מחוויות חיים האישיים והעסקיים של היוצר Matt Gottesman.

יוצרי החשבון אומרים שהמוטו שלהם הוא שהם לא מוכרים את החלום, אלא הם מתעדים את הדרך - והם אכן עושים זאת. התוכן שלהם מגלם במלואו אנשים הנמצאים בעלייה והוויזואליות שלהם משקפת זאת. וגם, אם אתם מגיבים על הקיר שלהם, סביר להניח שגוטסמן יגיב לכל פוסט. מדהים, לא?

 

מדוע כדאי לעקוב?

-  הוצאות לאור אונליין שמתעדות את הדרך

- מציגים יזמים עולים ממדינות שונות ומערי-כרך כמו הונג קונג, סידני, מונטריאול, אסטוניה, לוס אנג'לס, ניו יורק, וושינגטון, סקוטסדייל, ארגנטינה, מדריד וכדומה

-  ציטוטים מעוררי השראה ומניעים עבור קהלים, המקדמים מודעות עצמית ואינדיבידואליות

-  מעודדים אורח חיים פעלתני (נסיעות, תרבות, חברות בנייה, מוסיקה, אמנות, חינוך עצמי)

-  קישור לפודקאסט: The Hustle Sold Separately

-  מסייע לאחרים להוציא לאור אונליין ולהתפתח

 

 

3.   Garyvee@

Garyvee@ מהיוצר Gary Vaynerchuk הוא חי, "בפנים", וישיר. בהינתן שהוא יזם סדרתי כמו גם משקיע בחברות כמו פייסבוק, טוויטר, Tumblr ו- Uber, יש לו הרבה מה לשתף לגבי חיי היומיום העסקיים שלו. החשבון שלו מציג הכל - משיווק ותובנות ממדיה חברתית ועד לקליפים מאחורי הקלעים של הפודקאסט שלו ועוד הרצאות שונות.

 

מדוע כדאי לעקוב?

-  ציטוטים מעוררי השראה

-  וידיאו קליפים קצרים

-  מאחורי הקלעים

-  קישור לפודקאסט: insights from #AskGaryVee

-  תובנות בנושאי שיווק ומדיה חברתית

-  הרצאות שונות

-  נטוורקינג עם יזמים נודעים אחרים

 

 

4. AndyFrisella@

AndyFrisella@ הוא הישיר ביותר. יזם אמיתי שלא מפחד לומר לאנשים להפסיק להתלונן ולהתחיל לעשות. הוא לא רק המנכ"ל של  1st Phorm, חברה של תוספים שהפכה לחברה מולטי-מיליונרית, הוא גם מדבר בישירות על המאבקים שהוא חווה בדרכו להצלחה. החשבון מציג קטעי וידיאו שלו מדבר על הפודקאסט שלו, המכונה THE MFCEO (אני אניח לכם לבדוק זאת בגוגל אם אינכם מכירים), כמו גם אינטראקציה עם יזמים אחרים, אנשים שרוקדים פולקלור - וכולם וכל דבר שבין לבין.

 

מדוע כדאי לעקוב?

 

-  מנכ"ל של חברה השווה מיליונים

-  קטעי וידיאו שלו מדבר בפודקאסט שלו

-  וידיאו קליפים מעוררי השראה על שיפור עצמי

-  מדגים את אורח החיים היזמי

-  מראה עצמו יוצר קשר עם יזמים אחרים ואנשים מתחום הבריאות והכושר

-  אמין מאוד ושומר על הכל ישיר ואמיתי, מציג תמונות של התחלה מהתחתית

 

 

 

5. ArvinsWorld@

ל- ArvinsWorld@ שהתחיל על ידי Arvin Lal, היוצר של Shredz, יש צבא של אינסטגרמרים הנודעים כ#ShredzArmy. איש זה הוא מוטיבציה טהורה. הוא חולק את מחשבותיו על המסע של בניית חברה שהפכה גלובלית במעט מאוד שנים, כמו גם קטעים של הרצאות שונות שהוא נותן. אני אוהב את זה שארווין גם מציג קטעים של מאחורי הקלעים וסיפורים שלו ושל קולגות שלו בדרכם הפעלתנית.

 

מדוע כדאי לעקוב?

-  ציטוטים מעוררי ההשראה שלו עצמו

-  קטעים של הרצאות שהוא נותן

-  מאחורי הקלעים של המסע של Shredz

-  סיפורים שלו ושל חבריו דרך בניית החברה שלו

 

 

6. Crimebydesign@

Crimebydesign@ מציג תרבות. האדם מאחורי הקלעים עושה עבודה מדהימה בלקדם אינדיבידואליזם, חוויות עולם מרוחקות וחשיבה אמנותית. האינסטגרם הזה מייצג כת אמתית, שאני מרגיש שהיא מונעת על ידי ההגדרה שלו של מה זה אומר ליצור טרנד משל עצמך. שלא לדבר על כך שהוא מעלה למודעות המון אנשים אחרים שעולים ועושים את הקטע שלהם.

 

מדוע כדאי לעקוב?

-  מקדם אורח חיים ותרבות של הצלחה

-  יש לו קו ביגוד משל עצמו

-  יש לו כת עוקבים

-  מציג את רשת הקשרים שלו ומערכות היחסים שלו עם אנשים משפיעים

-  מקדם אירועים, מקדם אנשים

-  ציטוטים מעוררי השראה למודעות עצמית ולאינדיבידואליות

-  יוצר את ההגדרה האישית שלו לתרבות פופ

 

 

7.  BethennyFrankel@

ייתכן ו-BethennyFrankel@ היא כוכבת טלוויזיה אבל היתה זו הפעלתנות שלה סביב יצירת קוקטיילים Skinny Girl שהפכה את החשבון שלה לכל כך טוב. היא כל כולה יזמית, והאינסטגרם שלה מפרט מהו האיזון של חיים-עבודה של אישה יזמית. החשבון שלה מעניק מבט מאחורי הקלעים של אורח החיים של עסקים שונים ומותגים שלה.

 

מדוע כדאי לעקוב?

-  ציטוטים מעוררי השראה

-  מייסדת מוצרי Skinny Girl (וודקה)

-  הצצה אל מאחורי הקלעים של אורח חיים ועסקים שונים שלה

-  מדגימה רעיונות מיתוג

-  פרספקטיבה נשית

 

 

לכל אחד יש שביל שונה של יזמות אבל אנו יכולים להתחבר למשהו בכולם, בפרט כשהמסע יכול להיות קשוח. בעת הזו בה הצלחה לעתים קרובות מקבלת אור זוהר ומואדרת, לפעמים קשה למצוא השראה שאינה רק רלוונטית אלא גם ישימה - מוטיבציה מהעמיתים שלכם, אם תרצו.

עבורי, חשבונות אינסטגרם אלה לא מדברים רק על מוטיבציה אלא אופן ההעברה הכללית של התוכן שלהם הוא שמרגש אותי במיוחד.  

 

AndyFrisella@ מאוד קולני ביחס לעבודה הקשה; prsuitמציג את אנשי דור ה-Y שמגדירים את המסע; hdfmagazineמדגים את הפעלתנות של כוכבים עולים ומחשבות על מותג ועיצוב מדהימים; crimebydesign@ מייצר תרבות; bethennyfrankel@ מאזנת בין עבודה ומשחק; arvinsworld@ מדגים אסטרטגיות עבודה יומיומיות ושיעורים בעודו בונה; garyvee@ מציג תובנות על עסקים וחיים.

 

חשבונות אלה אוצרים בתוכם שיחות אמיתיות עם הקהלים שלהם, חולקים את החוויות והרגשות האמתיים שלהם בתהליך. הם בהחלט שווים קריאה יומית והמעקב אחריהם הוא בגדר חובה. 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.