12 יולי 2016 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את Walking Distance

Walking Distance מציעים מדריכי וידאו לתיירים בארץ ובעולם. הרעיון של Walking Distance הוא לפשט את העיר עבור מי שמבקר בה בפעם הראשונה. הרשת עמוסה בכתבות, תמונות, ביקורות, קטעי וידיאו חובבניים ומקצועיים, אבל אין אף מדריך וידיאו שעושה סדר בעיר ונותן לתייר את הכלים לתכנון מסלול קל שיחסוך לו זמן וכסף. אנחנו גילנו שלא משנה כמה העיר גדולה בסופו של דבר רוב האתרים המרכזיים בה, הם במרחק הליכה.

מי אנחנו

אני נמרוד רינות  היוצר של - Walking Distance מדריכי וידאו לתיירים בארץ ובעולם.

לטייל בחו"ל במיוחד טיולים אורבאניים זו אהבה גדולה שלי. מבחינתי אין דבר יותר מרגש מלהגיע לעיר זרה, להסתובב בה, ללכת לאיבוד בין רחובותיה, לפגוש מקומיים, לדבר, להכיר ולטעום.

לפני כל נסיעה אני לומד על היעד- אם זה בספרי הדרכה או באתרי אינטרנט שונים. ומידע לא חסר. הרשת עמוסה בכתבות, תמונות, ביקורות, קטעי וידיאו חובבניים ומקצועיים, אבל אין אף מדריך וידיאו שעושה סדר בעיר ונותן לתייר את הכלים לתכנון מסלול קל שיחסוך לו זמן וכסף. אנחנו גילנו שלא משנה כמה העיר גדולה בסופו של דבר רוב האתרים המרכזיים בה, הם במרחק הליכה. 

מאחר ואני גם יוצר סרטים עלילתיים, וידיאו קליפים ועורך דוקומנטרי, לכל נסיעה אני לוקח גם מצלמת וידיאו ומתעד את המקומות שבהם אני מבקר. כך נולד הרעיון לייצור סדרה של סרטי הדרכה לתיירים.

 

 

מה אנחנו מחדשים

הרעיון של Walking Distance הוא לפשט את העיר עבור מי שמבקר בה בפעם הראשונה.

המפות נותנות מבט עליון לרבעים השונים המעניק לעיר פרופורציה. הרבה פעמים כשמגיעים ליעד חדש, ישנה תחושה שכל האתרים החשובים או הרחובות המרכזיים רחוקים אחד מהשני, אבל בפעול ברוב הערים נקודות העניין קרובות באופן יחסי אחת לשנייה אפילו במרחק הליכה. הסרטים שלנו מסבירים זאת ובכך מאפשרים לתייר לתכנן את המסלול שלו מבלי לבזבז זמן, או לחזור לאותה נקודה מבלי שהתכוון. כמובן שאם יש שכונות הרחוקות מרוב המרכזים, גם בהן נתכנן את המסלול היעיל ביותר.

 

 

האתגר הכי גדול שלנו

בשלב הזה הדבר הכי חשוב הוא להגיע לקהל הרחב ביותר. אנחנו משתמשים בכל הפלטפורמות העומדות לרשותנו: רשתות חברתיות, בלוגים, אתרי תיירות ואתרי עניין.

אחרי שנגדיל את מספר המשתמשים נוכל להתרחב גם בכוונים עסקיים ולייצור סרטים נוספים על יעדים אחרים בעולם.

 

 

אנחנו מאמינים שנצליח

אנחנו מאמינים במוצר שלנו ובטוחים שהוא ישמש מספר רב של אנשים שמחפשים מדריך וידאו.

הסרטים שלנו פשוטים, ידידותיים ומתרכזים רק בעיקר- שהוא לפשט את העיר עבור המבקר. Walking Distance לא מעמיס באינפורמציה ונותן סקירה מהירה שבה יוכל כל אחד להחליט איפה מתאים לו יותר לבקר ואיפה פחות.

 

 

 

אבל אי אפשר להצליח בלי...

סבלנות. כמו שאמרתי הרשת עמוסה במידע ובסרטונים. יש בלוגים מדהימים ויצירתיים וחשוב מאוד לעקוב אחרי כולם, ללמוד מההצלחות שלהם ומהחולשות שלהם. יצירת קהילה חזקה של עוקבים היא עבודה קשה מאוד. זה רק נדמה שבקלות צופים נותנים לייק או מחליטים להירשם לערוץ. יש לרכוש  את אמונם בעקביות, כך שהם ידעו איזה מוצר הם מקבלים כשהם נכנסים ל- Walking Distance.

 

 

רצינו לומר תודה

בהזדמנות זאת נגיד תודה לכל מי עוקב אחרינו ומי שיעקוב בעתיד.

 

 

בעוד שנה מהיום

השאיפה שלנו היא להתרחב ולייצור סרטים נוספים על יעדים חדשים. לאו דווקא על ערים מרכזיות ופופולאריות. כמו כן אנחנו שואפים ליצור גם ממשק מתוחכם יותר ואינטראקטיבי.

עולם התיירות גדול ויש בו הזדמנויות מדהימות. אולי בעוד שנה Walking Distabnce יהיה זמין בפלטפורמות נוספות, אפליקציות ומסכים שונים.

 

 

כדאי לעקוב אחרינו

נגיע ליעדים מטריפים בעולם. בעזרתנו, ערים שחששתם לבקר בהן כי הן גדולות ומורכבות יהיו היעד הבא שלכם. בקרוב מדריך על סיאול ובוסאן שבדרום קוריאה.

 

 

ככה שומרים אתנו על קשר:

ניתן לייצור איתנו קשר בכתובת המייל: [email protected]

לעקוב אחרינו באינסטגראם:  _walkingdistance_@

ולהירשם לערוץ היוטיוב שלנו:  Walking Distance

Walking Distance  עובדים מתל אביב.

תגובות

1. אמיר כאב | 26 אוגוסט 2016

רעיון מעולה. כל הכבוד


2. שלומי | 15 יולי 2016

מיזם מצויין

בתור אחד שתמיד מחפש מקומות חדשים בארץ.
בהחלט נעזרתי במיזם החדש הזה ונהנתי ממנו בהל שהותי בתל אביב.
תודה למפתח המיזם


3. שלומית | 15 יולי 2016

יופי של רעיון


הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.