19 יולי 2016 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את ONDiGO

ONDiGO בונה ארגז כלים לאיש המכירות המבוסס על אינטליגנציה מלאכותית. על ידי שימוש באוטומציה, אונדיגו מאפשרת לאיש המכירות להתמקד במכירות, בעוד היא מעדכנת עבורו את המנהלים שלו במערכת ניהול הלקוחות. ועל מנת לייעל גם העבודה מול הלקוחות, אונדיגו מעדכנת בזמן אמת את איש המכירות בתובנות המבוססות על המידע שנאסף על הלקוח בתהליך המכירה, ובכך מסייעת לאיש המכירות להתמקד בדבר החשוב ביותר עבורו: למכור!

מי אנחנו

ההתפוצצות הטכנולוגית של העשורים האחרונים, נגעה בחיים של כולנו ושינתה את הדרך בה אנחנו נוהגים, קוראים, מדברים וכו'. בעצם, הטכנולוגיה הפכה את העולם למקום מהיר יותר, מחובר יותר ומדויק הרבה יותר.

אך יש תחום שלמרות כל ההתקדמות הטכנולוגית כמעט ולא השתנה - תחום המכירות. אין מה לעשות, אנשים מוכרים לאנשים ועד שזה ישתנה ייקח עוד זמן רב.

כולנו מכירים אנשי מכירות, ומהיכרותנו היינו מצפים לראות שאנשי מכירות מבלים את כל זמנם בשיחות עם לקוחות פוטנציאלים. אך המציאות רחוקה מזה מאוד. למעשה, אנשי מכירות מקדישים פחות מרבע מהזמן שלהם לשיחות עם לקוחות, בעוד שאר הזמן מתבזבז על דיווח, תיאום וחיפוש לקוחות חדשים.

 

 

את הבעיה הזו בדיוק, אונדיגו (ONDiGO) פותרת. אונדיגו בונה ארגז כלים לאיש המכירות המבוסס על אינטליגנציה מלאכותית. על ידי שימוש באוטומציה, אונדיגו מאפשרת לאיש המכירות להתמקד במכירות, בעוד היא מעדכנת עבורו את המנהלים שלו במערכת ניהול הלקוחות. ועל מנת לייעל גם העבודה מול הלקוחות, אונדיגו מעדכנת בזמן אמת את איש המכירות בתובנות המבוססות על המידע שנאסף על הלקוח בתהליך המכירה, ובכך מסייעת לאיש המכירות להתמקד בדבר החשוב ביותר עבורו: למכור!

 

שלושת מייסדי אונדיגו: יוני, דור ואוהד, בעלי ניסיון רב בעולם העסקים ומשתמשים בעצמם במערכת שהם בונים, על מנת למכור את המערכת הלאה, ללקוחות.

 

 

מה אנחנו מחדשים

המערכות הקיימות עבור אנשי מכירות, לא השתנו הרבה בשנים האחרונות, ובמקביל להפיכתן למתוחכמות ובעלות יכולות שיתוף חזקות, הן הפכו למורכבות הרבה יותר ותובעניות מאוד לזמן. אונדיגו מייצגת גישה חדשה הטוענת שאנשי המכירות צריכים לדבר עם לקוחות כל הזמן, והמערכות שמסביבם צריכות לתמוך בהם ולעזור להם להיות ממוקדים ומפוקסים, תוך עבודה בכלים הנוחים להם ותוך שמירה על היעדים מול העיניים בכל זמן. לדוגמא, לאחרונה שחררנו את הבוט הראשון שלנו, אשר מאפשר לאיש המכירות לתקשר עם מערכת המכירות שלו בכתיבה פשוטה, ולעדכן ולשלוף פרטים מהמערכת בשפה פשוטה, בלי צורך לחפש או אפילו להיכנס למערכת.

 

 

 

 

האתגר הכי גדול שלנו

אנחנו כרגע מאוד מפוקסים על גיוס לקוחות חדשים. כל לקוח חדש שמצטרף, מחזק את תהליך המכירה המתפתח שלנו, מאפשר לנו לחזק ולהעמיק את יכולות המוצר ומקרב אותנו עוד צעד בדרך לבניית סט הכלים המנצח, לארגון המכירות החכם.

 

 

אנחנו מאמינים שנצליח

כי יש צורך מאוד גדול למוצר, אנשי וארגוני מכירות מבינים את הכאב ומחפשים כל הזמן כלים שיאפשרו להם בצורה טובה ויעילה יותר, להגיע לעסקאות גדולות יותר בזמן יותר קצר. היכולת שלנו להגיע לאנשי המפתח בארגונים כבר הוכחה, ובחברות שאנחנו עובדים איתן יש שביעות רצון מאוד גדולה מהמוצר ומהחזון. אנחנו רואים כיצד אנחנו מתפשטים באופן אורגני בארגונים שאנחנו עובדים בהם, כאשר אנשי המכירות ממליצים עלינו האחד לשני.

 

 

 

 

אבל אי אפשר להצליח בלי...

תהליך מכירה מדויק וממוקד, הבנה עמוקה של צרכי הלקוח, ניסיון בעבודה צמודה עם הלקוחות וכמובן, צוות טכני חכם היודע לקחת את כל התהליכים המורכבים הללו ולהפוך אותם מפידבק לקוחות למוצר עצמאי וחכם.

 

 

רצינו לומר תודה

למשקיעים שלנו שהאמינו ומאמינים בנו ומלווים אותנו לכל אורך הדרך, ללקוחות שלנו אשר מלמדים אותנו כל יום איך לשפר ולייעל את המוצר, ולמנטורים שלנו אשר תומכים בנו ועוזרים לנו לקחת את ההחלטות הנכונות בזמן הנכון.

 

 

בעוד שנה מהיום

נהפוך לשחקן משמעותי בתחום כלי המכירה החכמים, נוסיף משרדים וצוותי מכירות בארה״ב ונתמוך במערכות נוספות אשר החברות הגדולות עובדות עמן.

 

 

כדאי לעקוב אחרינו

חלק מהכלים שאנחנו משחררים הם חינמיים, ובאיזשהו אופן, כולנו אנשי מכירות ומוכרים את עצמנו כל הזמן.

 

 

ככה שומרים אתנו על קשר:

אתר   ondigo.me

מייל  [email protected]

טוויטר ondigocrm@

לינקדאין ONDiGO

פייסבוק ONDiGO

משרדי החברה ממוקמים בתל אביב.

תגובות

1. ינון | 25 יולי 2016

מוצר מעניין מאוד.

איפה יש לינק להורדה??


הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.