11 אוגוסט 2016 | ג'ון ראמפטון
5 חברות אלה מסייעות להצלחה של קמפיינים מימון המונים

למדתי לאחרונה בעצמי במהלך הפקת קמפיין שיצירת קמפיין למימון המונים אינה קשה אבל קשה להצליח בה. מרבית הקמפיינים נכשלים. מתוך 305,667 פרויקטים שהוקמו ב- Kickstarter עד כה, רק כשליש (107,995)הצליחו לקבל מימון. אחת מהחברות האלה היא Ravean. מאמר זה יסקור חמש חברות שסייעו לצוות של Ravean להפוך את הקמפיין שלהם להצלחה ענקית.

 

למדתי לאחרונה בעצמי במהלך הפקת קמפיין שיצירת קמפיין למימון המונים אינה קשה אבל קשה להצליח בה. מרבית הקמפיינים נכשלים. מתוך 305,667 פרויקטים שהוקמו ב- Kickstarter עד כה, רק כשליש (107,995)הצליחו לקבל מימון.

 

מתוך פרויקטים מצליחים אלה, רק 174 חברות הצליחו לגייס מעל מיליון דולר. אחת מהחברות האלה היא Ravean, סטארטאפ שיוצר ג'קטים מחוממים ומוצרים מחוממים אחרים. בשנה שעבר החברה גייסה 1.3 מיליון דולר ב-Kickstarter ב-60 ימים, עם עוד כמה מאות אלפי דולרים במכירות לאחר מכן דרך Indiegogo.

 

 

Bryce Fisher המייסד השותף של Ravean, אומר שאחד הסודות שלו להצלחה בגיוס כספים לא צריך להיות סוד בכלל. הוא משתמש בספקים שמפיקים שירותים במיוחד עבור יזמים המנהלים קמפיינים ב-Kickstarter. בריאיון שקיים לאחרונה עם Josh Steimle מ-MWI, סוכנות שיווק דיגיטלית שמציעה שירותי ניהול קמפיינים, פישר חלק כיצד חמש החברות האלה סייעו לצוות שלו להפוך את הקמפיין שלהם להצלחה ענקית:

 

 

 

Untorch

מה זה: תכנת הפניה אוטומטית עבור רישומים באימייל. Untorch יוצרת טופס capture, המספק לכל נרשם URL ייחודי לשתף ועוקב אחר הפניות עבור משתמשים.

כיצד זה עבד: "נניח שאתם מתחילים קמפיין בפייסבוק ואתם הולכים לתת במתנה סווטשירט. אנשים מקליקים ועוברים לעמוד בית בו נאמר כי הם יכולים לזכות בסווטשירט במתנה אם ישתפו את זאת עם עוד חמישה אנשים. ב-10 ימים כבר היו לנו 1,500 נרשמים באימייל".

 

 

 

BackerKit

מה זה: אפליקציית צד שלישי המאפשרת לנהל את כל הפולואפ וסקרים שדוחפים upsells לתומכים לאחר הקמפיין. BackerKit גם הופכת משלוחים לאוטומטיים ומפיצה הורדות דיגיטליות.

כיצד זה עבד: " BackerKit מכוננת upsells ועשינו מעל 100 אלף דולר ב-upsells לאחר הקמפיין"

 

 

 

 

FundedToday

מה זה: חברה מייעצת למימון המונים, שמסייעת לגייס כספים לפרויקטים באמצעות קהלים קנייניים דומים בפייסבוק.

כיצד זה עבד: "כאשר הגענו ל-750 אלף דולר למעשה חרגנו מתקציב השיווק שלנו. ל- FundedToday יש מאות קהלים דומים כך שכשנכנס קמפיין חדש הם פשוט מתאימים אותו ומנהלים את הקמפיין כנגד אותו קהל. בתוך 10 ימים גייסנו חצי מיליון דולר".

 

 

 

Kicktraq

מה זה: פלטפורמת גילוי ומעקב לקמפיין Kickstarter. מלבד לספק אנליזות לקמפיינים אינדיבידואלים, Kicktraq גם מפרסם תוכן על קמפיינים מימון המונים.

כיצד זה עבד: הם השתמשו בזה כדי לנתח את הצלחת המיקוד הדמוגרפי בפייסבוק שלהם, באמצעות הזנת שלושת מילות המפתח - Kickstarter, Indiegogo, crowdfunding

"אם הסתכלתם על ה-Kicktraq שלנו, עשינו 3-5 יותר פעמים בטראפיק רק על ידי עשיית שינויים קטנים אלה, ולכן היה זה שינוי משמעותי למדי".

 

 

 

Kickbooster.me

מה זה: תכנית הפניה עבור Kickstarter שמתגמלת חברים על פי אחוז של התמיכות שהם מכניסים.

כיצד זה עבד: "הם מספקים פלטפורמה נוחה הן עבור יוצרי קמפיין Kickstarter והן עבור הלקוחות".

עם חלקים המיועדים עבור יוצרי הקמפיין והחברים, Kickbooster סייע ל-Ravean להתחבר עם תומכים נלהבים עבור קו הג'קטים המחוממים שלהם. Kickbooster הכניסה מעל 50 אלף מבקרים לקמפיין, 15% מסך כל המבקרים.

 

 

 

טיפ בונוס

למרות שאין כלי אחד שמסייע באופן ספציפי עם קמפיינים של מימון המונים, פישר אומר שלפייסבוק היה חלק קריטי מההצלחה שלו: "הטכניקה האפקטיבית ביותר עם פייסבוק היא Lookalike Audience".

זה עובד כך: אתה חוזר ל-back-end של Kickstarter ומוריד את כתובות האימיילים של התומכים שלך. עכשיו אתה יכול להעלות אימיילים אלו לפייסבוק. פייסבוק מזהה איזה פרופילים משתייכים לכתובות האימייל ואז יותר קהל עם אותה דמוגרפיה, אליו ניתן לפנות בפרסומות בפייסבוק. לסוג שיווק כזה יש פעילות ROI הגבוהה ביותר שיש...

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.