30 אוגוסט 2016 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את PETS iN SiTE

הכירו את PETS iN SiTE מיזם המציע עזרה הדדית בין שכנים בגידול הכלב, לצד מתן שירותים ומוצרים מובחרים וייחודים: פנסיון ביתי ייחודי ומובחר לכלבים וחנות מיוחדת המציעה מגוון מוצרים ושירותים אקסקלוסיביים.

מי אנחנו

השירות אותו אנו מציעים נולד עוד לפני שבכלל אמצנו כלב - היינו סטודנטים שעסוקים בלתמרן בין לימודים לעבודה, ובתוך כל זה, בער בנו הרצון לאמץ כלב למשפחה המתהווה שלנו. לצד ההחלטה להפשיל שרוולים ולמצוא את הכלב שלנו, החלו להתעורר שאלות וספקות - מי ישמור על הכלב כשנרצה לצאת לחופשה? מי יוציא את הכלב לטיול בשעות היום כשאנו לא בבית? האם הוא יסבול מכך שברב שעות היום ישהה לבדו בבית?  כל אלה הובילו אותנו ליצור את המיזם PETS iN SiTE - עזרה הדדית של שכנינו בגידול הכלב, לצד מתן שירותים ומוצרים מובחרים וייחודים: פנסיון ביתי ייחודי ומובחר לכלבים וחנות מיוחדת המציעה מגוון מוצרים ושירותים אקסקלוסיביים.

היזמים מאחורי המיזם: גליה, בוגרת ראיית חשבון, אליאהב- יועץ ארגוני (MA), חברנו יחד למתכנת חגי ברמץ, מפתח אפליקציות וסטודנט לתואר שני במתמטיקה. כמובן שכולנו מגדלים כלבים בהנאה רבה.

 

 

מה אנחנו מחדשים

אנחנו מציעים שירותים אקסקלוסיביים, איכותיים ומובחרים לחיות מחמד. כך לדוגמא בשירותי הפנסיון לכלבים אנו מציעים פנסיונים ביתיים בלבד, שבהם יש אנשים עם ניסיון רב בגידול כלבים, אנו מציעים שירות ותמיכה מסביב לשעון באמצעות מוקד, וטרינרים מלווים שזמינים 24/7 ומונית שאוספת ומחזירה את הכלב מהפנסיון. אנו יודעים כמה נקשרים ואוהבים כלב, ממש כמו בן משפחה וזה עומד לנגד עיננו בכל שירות שאנחנו מעניקים. במקביל יש לנו חנות מיוחדת שבה אנו מציעים שירותים מובחרים- פנסיון ביתי ואילוף, תספורות לכלבים, חטיפים איכותיים וציוד לכלבים וחתולים. כרגע מספר אופציות זמינות דרך האפליקציה והאתר המלווה, כששאיפתנו הינה שבעתיד הכל יהיה ניתן לביצוע והזמנה דרך האפליקציה בממשק ידידותי וכיפי למשתמש.

 

 

              

                   

האתגר הכי גדול שלנו

לתת את השירות והמוצרים הטובים והאיכותיים ביותר במחירים הטובים ביותר. אתגר לא קטן זה שלא רק בעלי חיות המחמד יהיו מרוצים אלא שגם חיות המחמד עצמן.

 

 

אנחנו מאמינים שנצליח

כי אנחנו מציעים שירותים ומוצרים איכותיים, מובחרים וייחודים, תוך הקפדה על זרימת התהליך- "הטוב ביותר, לחברים הטובים ביותר".

 

             

אבל אי אפשר להצליח בלי…

הנאה צרופה לאורך כל הדרך. העיסוק עם כלבים בפרט וחיות מחמד בכלל מסב סיפוק רב, ואנחנו דואגים שכל מי שעובד עמנו מרגיש זאת גם כן. בכלל כשרוצים להצליח בחיים, כשיש הנאה בעיסוק, ניתן בהמשך לקצור את פירות ההצלחה.

 

            

רצינו לומר תודה

לאנשים שעוזרים לנו להגשים את החלום- בעלי הפנסיונים ברחבי הארץ, המתכנתים הנוספים שמאמינים באפליקציה ובשירותים שאנחנו מעניקים וכמובן לקהל לקוחותינו (בני האדם וחיות המחמד).

 

 

בעוד שנה מהיום

אנחנו נותנים שירות ייחודי לפחות לעוד 4 ערים גדולות ברחבי העולם - שתים בארה"ב ושתיים באירופה.

             

כדאי לעקוב אחרינו

אנחנו כל הזמן דואגים לכך שיתווספו עוד מוצרים ועוד שירותים ייחודים שאינם קיימים בשום מקום אחר. ואנחנו מאמינים שכמו שהפתענו אנשים בכתבה הזו, ככה נמשיך ולהפתיע בכל חודש מחדש J

 

 

ככה שומרים אתנו על קשר:

אפשר ליצור עמנו קשר במייל:  [email protected]

באתר:  www.petsinsite.com

בפייסבוק ואינסטגרם:  facebook.com/petsinsite     

לינקדאין:  pets-in-site

משרדי החברה ממוקמים ברמת גן

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.