5 נובמבר 2013 | יובל מעוז
7 לוגואים שמסבירים את עצמם

לוגו יכול לספר סיפור שלם בתמונה אחת. הנה דוגמאות לחברות שעושות זאת נכון

 

לוגו יכול לספר סיפור שלם בתמונה אחת. לפעמים לוגו מוצלח מעביר תחושה, לפעמים מהות של חברה. אם המסר של החברה מורכב, היא יכולה לפשט אותו באמצעות סמל אחד שמצליח להסביר הרבה. אספנו כמה דוגמאות של לוגואים של חברות סטארט-אפ ישראליות שמצליחים להעביר את פעילות החברה באמצעות הסמל שלה:

 

1. roojoom

 

Rujm (במקור מערבית, رجم) הוא גלעד אבנים שבני-אדם מקימים בטבע, במסלולי טיול, כדי לסמל לעוברי אורח אחרים על כך שיש משהו מעניין במקום ושכדאי להם לשים לב לאזור.

 

וכך עושה גם roojoom, סטארט-אפ צעיר שמנסה לסדר כתבות ומידע בערימה מסודרת ולהסב את תשומת לב הגולשים לרצף כתבות מעניינות. הלוגו שלהם מראה את ערימת האבנים ואת הסדר בתוך המרחב האינטרנטי האינסופי.
 

2. Sensegon

 

סנסגון מפתחת טכנולוגיה המאפשרת לאפיין את המאפיינים של יחידים בתוך קהלי היעד וכך לפנות אליהם עם מודעות וקמפיינים פרסומיים המתאימים אליהם אישית. הלוגו שלהם מספר בדיוק את פעילות החברה - איתור קהל ופנייה מיוחדת לכל אחד.
 

3. Genome Compiler

 

גנום קומפיילר מפתחים תוכנה לתכנון רצפים גנטיים. החברה נחשפה לציבור הרחב באמצעות קמפיין מימון המונים בקיקסטארטר שבו הציגה פיתוח שבכוונתה לפתח, עצים זוהרים טבעית. הלוגו של החברה מציג את רצף הד.נ.א ואת פעולת ההידור, כלומר, את תהליך השינוי שחל בשילוב רצפי הד.נ.א.
 

4. CoffeeCall

 

CoffeeCall פיתחו אפליקציה המאפשרת להזמין כוסות קפה מהדרך, ובית הקפה יוציא את ההזמנה אל הנהג כשהוא חולף ליד בית העסק. הלוגו ההומוריסטי של החברה משקף בשני מישורים את פעילותה: גם באיור של ספל קפה רץ, וגם ברקע הנראה כמו פול קפה.

 

4. ShopEat
 

חברה המארגנת רשימת קניית שבועית והמלצות למתכונים בהתאם לרשימה. לוגו החברה משלב את שלושת האלמנטים של החברה: קנייה, הכנת האוכל, והאכילה, הבאה לידי ביטוי באמצעות פתיחת המכסה בזווית עם העגלה.
 

 

5. Easy Social Shop

 

החברה מפתחת כלי שהופך חנויות מקוונות לחנות בתוך פייסבוק. הלוגו שלהם מציג שילוב בין סמארטפון לתווית, וכך מקשר מיד בין קנייה לבין המכשיר האישי של כל אחד, ולשני האלמנטים האלה נוסף החיוך, המקושר לשם החברה, המסמל את קלות ביצוע השימוש.

 

7. eDealya

 

 

החברה מנתחת את הצרכים של קהלי יעד ואת רצונותיהם לפי פעילות ברשתות החברתיות. כך, החכברה מאפשרת למפרסמים למקסם את פעילותם בקמפיינים שיווקיים. הלוגו של החברה משקף את אפיק הפעילות שלה - רשתות חברתיות, ואת מהותה - פנייה לעסקים.

 

כתבות נוספות בעיצוב:
7 חברות סטארט-אפ שיודעות להרשים עם וידאו
 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.