18 אוקטובר 2016 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את Slyde

דווקא בתהליכים הכי פשוטים – שם אפשר למצוא את הקשיים הכי גדולים. כיום, בארצות הברית בלבד יש מעל 25 מיליון תלמידים שמחכים בכל בוקר להסעה לבית הספר, ויחד איתם מיליוני הורים מלווים. תהליך זה נראה על פניו פשוט, אך מאחוריו מסתתר מערך לוגיסטי שלם;החל מהתלמיד והוריו ועד למזכירות ביה"ס ולמנהל ההסעות המחוזי, התחבורה וההתנהלות של הילדים מעסיקה את כולם.

מי אנחנו

דווקא בתהליכים הכי פשוטים – שם אפשר למצוא את הקשיים הכי גדולים. כיום, בארצות הברית בלבד יש מעל 25 מיליון תלמידים שמחכים בכל בוקר להסעה לבית הספר, ויחד איתם מיליוני הורים מלווים. תהליך זה נראה על פניו פשוט, אך מאחוריו מסתתר מערך לוגיסטי שלם - החל מהתלמיד והוריו ועד למזכירות ביה"ס ולמנהל ההסעות המחוזי. התחבורה וההתנהלות של הילדים מעסיקה את כולם. התלמידים חשופים לסכנות, ההורים לא מעודכנים, בתי ספר מבזבזים מיליוני דולרים בשנה וכולם יחד משקיעים שעות רבות בתהליך מיושן שלא השתנה עשרות שנים.

 

 

Slyde באה להזיז את הגלגל. Slyde היא מערכת הכוללת ממשק ניהול וובי ואפליקציית מובייל אשר מציעה פתרונות לכל אחד מהמעורבים בתחום ההסעות על בעיותיו.

באמצעות עדכוני מיקום בזמן אמת, אלגוריתמיקה מתקדמת וחוויית משתמש ברמה גבוהה, Slyde משפרת את בטיחות התלמידים, חוסכת כסף לבתי הספר ומביאה פתרון מודרני ומקיף למערכת ההסעות.

 

Slyde מציעה מגוון כלים ויכולות, ביניהן:

  • עדכונים בזמן אמת על מצב הילדים והאוטובוסים, מבלי לחדור לפרטיות התלמיד.
  • ניתוח אנומליות ומצבים של סכנות בטיחות עם התראות מידיות.
  • ניטור האוטובוסים בזמן אמת על גבי ממשק ניהול חכם.

 

המיזם הוקם על ידי גיל משעל (CTO), נריה נחום (COO) ורון עפרוני רוטמן (CEO).

רון הגיע לארץ והתגייס כחייל בודד. שירת כראש צוות ביחידת מודיעין טכנולוגית, שם ניהל צוות מפתחי תוכנה ופרויקטים מול לקוחות.

גיל הוא מפתח בכיר לשעבר ביחידת מודיעין טכנולוגית אשר בנה מאפס מספר פרויקטים. בשירותו היווה מוקד ידע בתחום הפיתוח והאלגוריתמיקה. חייל בודד לשעבר.

נריה היה ראש צוות ביחידת מודיעין טכנולוגית, עם התמחות במסדי נתונים, בחוויית משתמש, בניהול ובהובלת פרויקטים.

 

 

מה אנחנו מחדשים 

Slyde מביאה לשולחן פתרון מקצה אל קצה הכולל ניטור, אבחון, והצגה לצד מערכת התראות אוטומטית, והיא היחידה בשוק שמציעה מוצר מקיף אחד העונה על הצרכים של כלל המעורבים. Slyde מאפשרת לבתי הספר לפתור את כל הבעיות בעולם התחבורה ומעבר לו בפלטפורמה אחת.

 

האתגר הכי גדול שלנו

פתרונות מול פרטיות. שעות רבות ישבנו וחשבנו כיצד אפשר לתת את כל מה שהמערכת יכולה להציע מבלי לפגוע בפרטיות התלמידים. שברנו את הראש בנושא ובנינו מערכת המבוססת על מפרט הרשאות מתוחכם, המאפשר שמירה על פרטיות התלמידים תוך כדי הגברת הבטיחות שלהם. כמו כן, אנו נמנעים מניטור מדויק של התלמידים ולא משתפים או אוגרים מידע אודות מיקומם. יש עוד הרבה מה לשפר ובכל יום אנו עושים צעד נוסף לכיוון הזה.

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי

הצורך קיים. עשרות מיליוני דולרים מתבזבזים, שעות ארוכות נשרפות, ילדים עומדים בפני סכנות ומשנה לשנה יותר ויותר אוטובוסים עולים על הכביש ומזהמים את האוויר. הפתרון שלנו מביא לשיפור בכל אספקט בתחום. אנחנו סטארט אפ שמתמקד בלקוח שלנו, בתי הספר והתלמידים, ושואפים להמשיך ולגדול יחד איתם ולתת עוד פתרונות כדי לשפר את החיים שלהם.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי...

להיות על אותו דף, וכמובן הצוות המנצח שלנו. שלושתנו עובדים יחד כבר מעל ל-3 שנים על פרויקטים מגוונים בשלל תחומים, וכשזה הגיע לרגע אמת, מצאנו שכולנו סטארטאפיסטים עם אותו ראש. אמביציה אדירה רצה במשרדים כיוון שכל אחד מאתנו רואה את החברה הזאת כבית שלו ומאמין בלב שלם שהיא תצליח, וזה מה שנותן לנו את הדרייב.

 

רצינו לומר תודה

למשפחה ולחברים שתומכים ומייעצים לנו גם בשעות הקטנות של הלילה, והכי חשוב לענת ולעדן שבלעדיהן לא היה לנו פרונט כה מרשים (תודה על העוגיות לכנסים!).

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

נשפר את חיי היום יום של מיליוני ילדים והורים, ונחסוך מדי יום כספים לבתי הספר כדי שיוכלו להשקיע אותו בחינוך במקום בהסעות. משם רק נמשיך לגדול ולהשתפר, במטרה להגיע לכמה שיותר משפחות ובתי ספר בעולם, כי Slyde הוא פתרון עולמי.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי

בקרוב, לא רק שנהפוך את היום שלכם ושל ילדיכם ליותר קל ובטיחותי בהסעות ובבתי הספר, אלא גם בחיי היום יום של כל מי שמתרוצץ לו שם בכבישים עם גישה חדשה ל-Social Transportation!

 

ככה שומרים אתנו על קשר

CEO רון עפרוני רוטמן [email protected]

יצירת קשר כללית דרך [email protected]

אתר: www.slydeglobal.com

המשרדים שלנו נמצאים בתל אביב ובוורנון הילס, אילינוי, ארה"ב.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.