13 נובמבר 2016 | מערכת StartIsrael
הפרסום בוידאו עובד

הצרכן הדיגיטלי של 2016 פוגש תכני וידאו פרסומיים בכל מקום. באתרי האינטרנט, ברשתות החברתיות ובאפליקציות המובייל. אין ספק כי השימוש בוידאו כמדיה פרסומית באמצעי המדיה השונים הולך וגובר ויחד איתו גם עולה הצורך בטכנולוגיות מתאימות שישכללו את חווית הצפיה וישפרו את ביצועי הקמפיינים של החברות השונות.

הצרכן הדיגיטלי של 2016 פוגש תכני וידאו פרסומיים בכל מקום. באתרי האינטרנט, ברשתות החברתיות ובאפליקציות המובייל.  אין ספק כי השימוש בוידאו כמדיה פרסומית באמצעי המדיה השונים הולך וגובר ויחד איתו גם עולה הצורך בטכנולוגיות מתאימות שישכללו  את חווית הצפיה וישפרו את ביצועי הקמפיינים של החברות השונות.

 

סמיון רוטשטיין, מנכ"ל ומייסד חברת Cydersoft מספר לנו כי שוק הוידאו בעולם גדל בכ-32% מדי שנה. "אנחנו בעצם רואים יותר ויותר פרסומות וידאו ופחות באנרים. מחקרי שיווק מצאו כי המסרים שעוברים בפרסומת וידאו נקלטות טוב יותר מטקסט ותמונה". סמיון מסביר למה לדעתו זה קורה "כשאדם מסתכל על תמונה או על טקסט, הוא צריך להתרכז יותר כדי להבין במה מדובר. הוידאו נקלט טוב יותר אצל הצרכנים. בנוסף, בוידאו הרבה יותר קל לכוון את קו המחשבה של אותו מסר שהמפרסם מבקש להעביר".

 

חברות סטארט-אפ ישראליות רבות זיהו את הפוטנציאל הקיים בעולמות האלו ופועלות כדי להביא את טכנולוגיית הוידאו להישגים חדשים.

 

חברת Cydersoft נוסדה במטרה לייצר פתרונות טכנולוגים מתקדמים לכל תעשיית הפרסום בוידאו  והיא מפתחת פלטפורמות פרסום וידאו במובייל בשקיפות מלאה מול המפרסם והצרכן.

 

צוות החברה מונה כ-26 עובדים ומורכב ממומחי טכנולוגיה, אשפים בשיווק ומנהלי מדיה מנוסים המאתגרים את עצמם במטרה לספק פתרונות ושירותים חדשניים לאתגרים המרכזיים בעולמות המובייל והוידאו. אחד מהאתגרים שחברת Cydersoft פועלת לפתור היא התאמת הפרסומת באופן אישי לצופה בזמן אמת "אם יורד גשם בחוץ, ואת תראי פרסומת למטריה, את תהיי יותר סלחנית כלפיה". מסביר סמיון.

החברה הוקמה לפני שלוש שנים "השקעתי בחברה כ-3 מיליון דולר. לקחתי סיכונים, נכנסתי לחובות ומשכנתי את הבית כי האמנתי במה שאני יכול לעשות."

 

את Playbuzz כולנו כבר מכירים. הם ייצרו למעשה יצרו פלטפטרמה מהפכנית ליצירה והפצת תוכן, תוך שימוש במגוון פורמטים אינטראקטיבים. הפורמטים השונים, בניהם כמובן הוידאו, ניתנים לשימוש מסחרי ומעודדים את מעורבות הצופה ושיתוף התוכן. Playbuzz הצליחו להגיע לנתונים יוצאי דופן של מעורבות ושיתוף במדיה החברתית והם משתפים פעולה עם למעלה מ-12,000 מפרסמים בניהם גם Ford, American Express, Unilever ועוד.

 

חברת הסטארט אפ Cincopa מספקת פלפורמה לקידום, הפצה וניתוח לתכני מולטימדיה כגון וידאו, תמונות ומצגות. באמצעות הפלטפורמה הזו הארגונים יכולים לבחור את התבנית של הסרטון הנבחר ולהוסיף פיצ'רים שונים שהופכים אותו לכלי שיווקי מתקדם.

 

ב-NUVIAD יצרו פלטפורמת real time bidding (פרסום בזמן אמת). הפלפטרמה מאפשרת באמצעות טכנולוגית זמן אמת פרסום מבוסס מיקום מדויק, גיל, מגדר ונתונים דמוגרפים נוספים.

 

חברות אלו ונוספות ישתתפו בכנס Video Trends שיתקיים ב-15 לחודש זה בבית ציוני אמריקה. בכנס, המשתתפים יוכלו להיחשף לפעילות מגוונת של חברות מהארץ ומהעולם בתחום טכנולוגית הוידאו, להנות מנטוורקינג יעיל ולהכיר סטארטאפים צעירים הנמצאים בתחילת דרכם.

 

קוראי StartIsrael מוזמנים להשתמש בקוד videotrendsisrael לקבלת הנחה בסך 100 ₪ על המחיר הנקוב.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.