28 דצמבר 2016 | מת'יו טורן
9 כלים עסקיים שיעזרו לכם לעבוד חכם יותר במקום קשה יותר

הזמן הוא גורם קריטי כשאתם מנהלים עסק. כיזמים, באחריותכם ליצר תוכן, לעקוב אחרי טרנדים, למצוא לידים והרשימה עוד ארוכה. לעיתים קרובות, אין לכם מספיק זמן ביום כדי לסמן "וי" ליד כל המשימות האלו. אפשר להגיד הרבה דברים על עבודה קשה, אבל יש משהו אחד שטוב יותר ממנה – עבודה חכמה.

לעבוד קשה זה טוב, לעבוד קשה יותר ממה שאתם צריכים זה לא.

 

הזמן הוא גורם קריטי כשאתם מנהלים עסק. כיזמים, באחריותכם ליצר תוכן, לעקוב אחרי טרנדים, למצוא לידים והרשימה עוד ארוכה. לעיתים קרובות, אין לכם מספיק זמן ביום כדי לסמן "וי" ליד כל המשימות האלו. אפשר להגיד הרבה דברים על עבודה קשה, אבל יש משהו אחד שטוב יותר ממנה – עבודה חכמה.

 

ע"י מינוף של מספר כלים המתאימים לעסקים קטנים, אתם יכולים לצמצם בעומס העבודה ולהתמקד ביצירת תוצאות. בהמשך המאמר תשעה כלים שיעזרו לכם לעבוד בצורה חכמה יותר על העסק שלכם.

 

Kajabi

לנהל עסק מקוון תמיד דורש עבודה רבה יותר מבדרך כלל. Kajabi מפשט את הפעלת העסק ותחזוקתו ע"י ניהול מספר משימות בפלטפורמה יעילה אחת.  למרות שאפשר פשוט לבנות עמוד נחיתה לעסק המבוסס על שירות, הכלים של Kajabiאידיאלים למכירת מוצרים, קורסים מקוונים ותוכן להורדה. המשתמשים יכולים לטפטף תוכן במרווחים מתוכננים, לקבל תשלומים בצורה מובנית, לרשום חברים ועוד.

 

ClearVoice

בכל עסק, מגיע הזמן בו הבעלים לא יכול להמשיך לייצר את כל התוכן של האתר בעצמו. אתם יכולים לחפש ב-Fiverr, Upwork או פלטפורמות אחרות אחרי פרילנסרים, אבל אם אתם באמת רוצים לעבוד חכם, ClearVoice היא ההימור הכי טוב. היא מאפשרת לכם לעקוב אחרי תוכן פופולרי ולאחר מכן לייצר תוכן המותאם לכל מגמה, וכל זה מבלי להעסיק כותב משלכם.

אתם בעצם מייצרים לוח שנה עבור התוכן, ואז בוחרים מתוך מאגר קריאייטיבים שעברו בדיקה ומתאימים לפרויקט שלכם. הכותבים של ClearVoice בונים את התוכן, העורכים מסדרים אותו ואתם מאשרים אותם לפרסום. וזהו, אתם נהנים מ"שגר ושכח" למשימת התוכן שלכם וחוסכים על הדרך משכורת נוספת.

 

SpyFu

חלק גדול משיווק הוא זיהוי הטרנדים אצל הלקוחות ושימוש בהם למטרותיכם. אחרי הכול, איך אתר כמו באזזפיד היה זוכה לכל כך הרבה הצלחה מבלי להבין שאנשים עדיין אוהבים לצפות בסרטונים מטופשים ולענות לחידונים? (זה היה כמעט בלתי אפשרי). למעט מאוד יזמים יש את הזמן לעקוב בזהירות רבה ולזהות טרנדים בעצמם. במקום זה SpyFu מאפשרת לכם לעקוב אחרי טרנדים שונים בתעשייה ולקבוע מאיפה הם מגיעים. אתם פשוט מקישים את כתובת ה-URL של חברה מתחרה ואתם יכולים להישען לאחור בזמן ש-SpyFu מארגנת לכם את המידע. בתוך דקות תוכלו לראות כמה מילות מפתח אורגניות מתייחסות לאותה כתובת. האתר מחשב חודשים של הקלקות SEO, מילות מפתח בתשלום ועוד. תוכלו לראות אפילו מי המתחרים של המתחרים שלכם.

 

ClickFunnels

אם חשבתם שלמצוא לקוחות זה הקרב העסקי הכי גדול שלכם, אתם טועים. דרך אחת למקסם רווח היא לבנות משפך מכירות יעיל – מערכת שיוצרת קשר עם לקוחות חדשים ועוזרת להם לגלות מוצרים ושירותים נוספים מעבר לאלו שעבורם הגיעו אליכם. לא רק שזה עוזר ללקוחות להרגיש יותר מעורבים בעסק שלכם, זה גם מגביר את המכירות. ClickFunnels הוא מקור מצוין לבעלי עסקים (חדשים וותיקים בתחום) שמאסו מלבנות אתרים ורשומות מיילים שלא מועילים כלל למכירות.

עם ClickFunnels אתם יכולים לבנות עמוד נחיתה יפיפה ואינטראקטיבי, מערכת מיילים שעונה באופן אוטומטי, תוכנות תגובה מפוצלות ורכיבים אחרים שעובדים יחד כדי לייצר את המשפך האולטימטיבי.

כשהלידים יגיעו לאתר החדש והנוצץ שלכם, ClickFunnels יזמינו אותם להצטרף לרשימת המיילים שלכם ולצפות במספר מוצרים או שירותים. כשהלקוחות שלכם יעמדו לעשות לבצע את הרכישה, ClickFunnels יציג להם סחורה שיכולה להשלים להם את הקניה, ויעזרו למכירות שלכם לעלות. תוכלו סוף כל סוף להפסיק לעבוד קשה כדי להשיג לידים, ובמקום, לעבוד חכם בבניית העסק שלכם.

 

Infusionsoft

אם אוטומציה נמצאת בסדר עדיפות גבוה בעסק שלכם, Infusionsoft הוא הכלי עבורכם. התוכנה זוכת הפרסים הזו עוזרת לבעלי עסקים להגדיל את שעורי ההמרה, לשלוט במסחר האלקטרוני, לנהל ביעילות את תהליך המכירה והכי חשוב – לחסוך בזמן. היא עושה את זה ע"י איסוף מידע אודות ההתנהגות המקוונת של הלידים שלכם, וניקודם בדרך שמאפשרת לכם לתעדף ליד "חם" על פני השאר. כשאתם משלבים את זה עם הדשבורד והאנליטיקס של Infusionsoft, אתם בעצם מקבלים ארגז כלים מקוון מושלם (שמשולב כמובן עם אפליקציה למובייל) לייעול העסק שלכם.

 

AdEspresso

המודעות של פייסבוק נראות פשוטות במבט ראשון, אבל אם כבר התמודדתם איתן בעבר, אתם יודעים שהן יכולות להיות קצת מרתיעות. לא משנה אם המודעות של פייסבוק חדשות לכם או אם אתם משתמשים בהן כבר שנים, AdEspresso יכול לשפר את החוויה שלכם. אתם מתחילים ע"י יצירת קמפיין מודעות במערכת הקמפיינים של AdEsprsso, ואז באמצעות ניתוח מקיף אתם בודקים את היעילות של אותו קמפיין. ברגע שהתאמתם את הקמפיין שלכם בצורה מושלמת, אתם יכולים לבקש דוחות PDF תקופתיים. רוצים לשמוע חדשות טובות נוספות? אם אתם כבר משתמשים ואוהבים את Hootsuite, אתם יכולים להשתמש בשתי הפלטפורמות ביחד לאופטימיזציה מקסימלית.

 

Genuis Scan

בואו נודה בזה – התסכול שמעורר בנו סורק מגושם הוא בלתי נסבל. אבל למה להתעסק עם הציוד האלקטרוני המשרדי הזה כשאתם יכולים פשוט לסרוק את המסמכים שלכם עם הנייד? Genuis Scan היא אפליקציה לאייפון ולאנדרואיד שמאפשרת לכם לסרוק מסמכים בכל מקום, ואז להפוך אותם לקבציי jpeg ו-PDF. אתם יכולים להשתמש בה גם כדי לשמור ולשתף את כל מה שנכתב על הלוח במהלך הישיבה ואף את השרבוט שכתבתם לכם על איזו מפית. הגרסה הבסיסית לאפליקציה הזו היא חינמית. הגרסה בתשלום מאפשרת הדפסה, touch ID,  יצוא לענן ועוד פיצ'רים שימושיים.

 

Calm

לחץ הוא חלק טבעי מיזמות. חלק מבעלי העסקים עושים פעילות גופנית כדי לשחרר מתחים, אחרים מבלים זמן עם המשפחה שלהם או כותבים יומן. אז זה לא משנה מה גורם לכם להפיג מתח, Calm יכול לעזור לכם להרגיש יותר... רגוע.

האפליקציה הזו, המתאימה הן למובייל והן למחשב, משתמשת בפסקולים שלווים ומדיטציות מוכוונות מטרה לעזור למודעות ולשקט הפנימי. מתחילים מלבחור פסקול, יש שם לא מעט אפשרויות החל  מ-"fireplace" ועד ל-"sunset beach" ואז בוחרים באחת מהדרכות המדיטציה הקיימות (אם אתם רוצה לעשות את זה "פריסטייל", אתם יכול לכוון טיימר בתוך האפליקציה). קול עדין ילווה אתכם דרך תרגילי נשימה וחשיבה עד שתרגישו לבסוף נינוח.

 

IFTTT

יופי, אז עכשיו יש לכם כמה כלים טובים לשלוף מהשרוול, אבל איך תוכלו להשתמש בכולם ביחד מבלי לקפוץ מאחת לשנייה בצורה מגושמת?  IFTTT נבנתה כדי לסנכרן את השירותים המועדפים עליכם (כמו אפליקציות חדשות, מדיה חברתית, מוזיקה, אפליקציות בית חכם ועוד) בתוך יישומונים מותאמים אישית. כל יישומון מאפשר לשניים או יותר שירותים לעבוד בד בבד. למשל, עם אחד אתם יכול באופן אוטומטי לשתף תמונת אינסטגרם בפייסבוק, ועם אחרת לכוון את נורות הבית שלכם, הנשלטות ב-Wi-Fi, להידלק בשקיעה. הישומונים של  IFTTT מאפשרים לכם להוציא את המיטב מהטכנולוגיה המודרנית בכך שאתם מאפשר לכל שירות, לא משנה אם הוא גדול או קטן, לעבוד ביחד.

 

לא כלי אבל טיפ חשוב:

 

שום כמות של כלים מקוונים חכמים יכולים להביא לכם הצלחה אם לא תדעו לשתף את העסק שלכם עם אחרים. מיומנות הסיפור (Storytelling) היא קריטית לכל יזם: היא מאפשרת לכם לבטא מה הרקע והמשימה של העסק שלכם באופן שגורם לאחרים להזדהות אתך.

דרך אחת מצוינת לחזק את המיומנות הזו היא להגיע לאחת מהסדנאות של "The Campfire Effect" סדנאות שמלמדות אתכם איך לחלוק חמש עקרונות משמעותיים: ממה העסק שלכם עשוי, מה הוא עושה, למה הוא עושה את זה, איך הוא עושה את זה ואיך מעבירים את הסיפור בשיחה טבעית וכן בצורה מקוונת. כי בעצם, מה אומר "לעבוד חכם" יותר מלהעביר את המסר שלכם לאנשים שאיתם אתם מדברים?

לא משנה אם הרגע השקתם את הסטארט-אפ שלכם או אם אתם נמצאים בעסק הזה שנים, אתם לא צריכים לבזבז אנרגיה בלעבוד קשה יותר ממה שאתם צריכים. לרעיון של "לעבוד חכם, לא קשה" יש כמה היבטים, אבל כולם מתחילים בכך שאתם צריכים להשתמש בכלים מודרניים לטובתכם. באיזה אפליקציות, אתרים ותוכנות אתם משתמשים כדי לעבוד חכם יותר בעסק שלכם?

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.