31 ינואר 2017 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את ClinicRent

ClinicRent הנה זירת מפגש חדשנית המציעה פתרון הוליסטי חכם ואינטואיטיבי לכלל תחום ניהול מרפאה ופרקטיקה פרטית – ספקים, שירותי תעסוקה, שירותי מזכירות, שוק ציוד משומש ועוד. הפלטפורמה שפיתחנו מקשרת בין בעלי מרפאות המעוניינים למקסם רווחים מנכס רפואי קיים לבין רופאים ומטפלים המחפשים לשכור קליניקה המותאמת לצורכיהם הרפואיים הייחודיים.

מי אנחנו (ספרו על המיזם ועל הצוות)

ClinicRent הנה זירת מפגש חדשנית המציעה פתרון הוליסטי חכם ואינטואיטיבי לכלל תחום ניהול מרפאה ופרקטיקה פרטית – ספקים, שירותי תעסוקה, שירותי מזכירות, שוק ציוד משומש ועוד.

הפלטפורמה שפיתחנו מקשרת בין בעלי מרפאות המעוניינים למקסם רווחים מנכס רפואי קיים לבין רופאים ומטפלים המחפשים לשכור קליניקה המותאמת לצורכיהם הרפואיים הייחודיים.

אירנה, מנכ"לית ויוזמת הרעיון של ClinicRent עוסקת כבר שנים רבות בהקמה, ליווי וניהול שוטף של מרכזים רפואיים ומרפאות שיניים. הרעיון למיזם עלה מתוך עבודת שטח, היכרות מעמיקה עם עולם הרפואה, וההבנה שנדרשת פלטפורמה דיגיטלית שתחבר בין רופאים ומטפלים המחפשים להקים קליניקה לבין מרכזים רפואיים קיימים המחפשים שוכרים.

הפתרון פורץ הדרך של הפלטפורמות השיתופיות כגון AIRBNB ו-UBER הפך לרלוונטי מתמיד עם ההכרה כי במדינות רבות צריכת שירותים רפואיים ולרופאים נמצא בעליה מתמדת, הביאו את אירנה להחלטה להוציא את המיזם לפועל.

המיזם פועל כפלטפורמה דיגיטלית, במסגרתה רופאים ומטפלים המחפשים קליניקה יכולים לאתר קליניקה בקלות על ידי סינון פרמטרים (אזור בארץ, שעות וימים, כוח אדם, מכשור וציוד דרוש) במקביל, הרופאים בונים פרופיל מפורט משל עצמם, הליך המאפשר שקיפות והדדיות, כך שהמשכירים יכולים לקבל פרופיל מלא של זהות השוכר המתעניין, ולקבל החלטה על אישור או דחיית ההצעה.

המיזם מציב לנגד עיניו מטרה נוספת, שמביאה לידי ביטוי גם פן חברתי, והוא מתן הזדמנות שווה לרופאים ומטפלים שאין בידיהם את המשאבים להקים קליניקה פרטית, לבסס את ניסיונם עם מיטב הכלים הרפואיים, ומנגד, להנגיש שירותים לכלל חלקי הארץ, בדגש על אזורי הפריפריה.

 

 

אנחנו שלושה שותפים והמיוחד הוא שלא הייתה היכרות מוקדמת טרם הקמת המיזם, החיבור נוצר מטעמים מקצועיים בלבד. שלושתנו מגיעים מרקעים שונים ומגוונים – אירנה צמחה אל תוך התעשייה הרפואית מלמטה, התחילה כסייעת לרופא שיניים בצבא, למדה שיננות ומנהל מערכות בריאות ולאחר מכן השלימה MBA, ניהלה והקימה מרכזים רפואיים רבים ולבסוף אף הקימה חברת ייעוץ שיווקי ליזמי נדלן רפואי ולרופאים. ירון הינו GEEK תכנות, מאלה ששמים אוזניות ומקודדים להנאתם בזמנם החופשי. ירון בוגר טכניון עם רקע עשיר ומעל ל-20 שנות ניסיון בתכנות, תכנון ועיצוב Back and front end. רוני עבדה בתפקידים בכירים ב-P&G, בעלת רקע בתחום הפיתוח העסקי והשיווק הדיגיטלי, אמא קרייריסטית שמצליחה למצוא את השעה ה 25 בכל יממה.

שלושתנו בחרנו לעזוב קריירה משגשגת ושכר מתגמל ולקפוץ קפיצת ראש אחרי חלום היזמות, אחרי התשוקה ליצור. נוצר בנינו חיבור נדיר שמשלב מקצועיות, גיוון, והכי חשוב אנחנו נהנים לעבוד יחד... זה בונוס אדיר. 

 

מה אנחנו מחדשים

זיהינו כי יזמי נדל"ן ורופאים ממשיכים לבנות מרכזים רפואיים בתקווה שייצרו להם הכנסה פסיבית בעוד שברחבי ערים גדולות בארץ ובעולם פזורים מרכזים רפואיים רבים העומדים על תפוסה ממוצעת של רק 40%-50%. אנחנו מביאים בשורה לעולם הרפואי והטיפולי: רעיון הכלכלה השיתופית מתמזג לתוך עשייה רפואית. יצירת Marketplace, זירת מפגש המציעה פתרון הוליסטי עבור כל השירותים הדרושים לניהול מרפאה ופרקטיקה פרטית – ספקים, שירותי תעסוקה, שירותי מזכירות, שוק ציוד משומש ועוד.

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

שינוי הרגלים. במהלך השנה האחרונה נחשפנו לתהליכי העבודה במרפאות ובמרכזים הרפואיים וראינו כי נושא ניהול חדרי הטיפולים מתנהל באופן מסורתי, ידני עם יומן כתוב ולא במחשב. גם דרכי הפרסום מסורתיים וכבר אינם תואמים לרוח התקופה.

מכיוון שאנו מאמינים כי החזון שאנו רואים בעיני רוחנו על ניהול חכם וחדשני יעניק ערך משמעותי למשתמש, שינוי הרגלים של שנים ארוכות יהיה לא פשוט אך בהחלט נתגבר עליו.

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

בראש ובראשונה כי אנחנו נחושים להצליח ובגדול, ובטוחים בפתרון המדהים שאנו מציעים. התחלנו את דרכינו במיזם בעבודת שטח אמתית ומעמיקה, ביקרנו במאות קליניקות ברחבי הארץ מתוך רצון אמתי להבין את השוק, את צרכיו וליצור ערך. כבר היום יש לנו למעלה מ-200 חדרי קליניקה ברחבי הארץ ממגוון סוגים: מרפאות שיניים, מרפאות גניקולוגיות, חדרי טיפולים לפסיכולוגים ועוד, ורבים נהנים משירותנו". הצורך קיים, אין היום מקום מפגש, MARKETPLACE לבעלי קליניקות ולרופאים ומטפלים, כפי שזה הצליח בתחום התיירות (Airbnb), במספרות (shear share) ובהסעות (UBER), זה יצליח גם בתחום הרפואי...

 

אבל אי אפשר להצליח בלי...

שותפות אמונה ונחישות. הדרך לא תמיד קלה, היא יותר דומה לרכבת הרים, הדרך להצלחה טמונה בנחישות להביא ערך אמתי שיכול לעשות טוב להרבה אנשים. אנו מאמינים כי שינוי מהותי מתחיל בקטן, הצוות שלנו עובד ימים כלילות על מנת לחולל את השינוי המיוחל בעולם הרפואה

 

 רצינו לומר תודה ל...

לכל האנשים הנפלאים שמלווים אותנו ותומכים בנו לאורך הדרך, בין אם מדובר במשפחות שלנו, בבעלי מרפאות ורופאים רבים שהצטרפו לפלטפורמה בהרשמה המוקדמת מפני שהאמינו בנו וברצון שלנו לתרום. בנוסף אנו רוצים להודות לאקסלרטור-The 8200 Social Program ובייחוד לנטע-לי מאירי שמכווינה ולמנטורים הנפלאים שלנו: איילת השחר ברעם, שחר גרמבק, אנה ליפניק לוי וד"ר אמירם פורת. כמו כן, תודה ענקית לחממת יזמות NOVUS של המכללה למנהל ובמיוחד לפרופ' קריב ולמנטור שלנו, ינון לנדנברג.

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

אנחנו עם בטא מוצלח בשוק הישראלי וניצני חדירה בשוק האנגלי והאמריקאי. 

 

כדאי לעקוב אחרינו כי...

אנחנו מביאים חדשנות אמתית לעולם מסורתי. כלכלה שיתופית הינה טרנד מתפתח ובכוונתנו להביאו לתחום הרפואי. יתר על כן, בריאות היא נחלת כולנו, תוחלת החיים עולה ובמקביל מתפתחות מקצועות הבריאות בארץ ובעולם ועולה הדרישה לקליניקות מותאמות ומונגשות. בכוונתנו לספק גמישות לרופאים ומטפלים שאין באפשרותם להקים קליניקה עצמאית, כך שגם הלקוחות הולכים ליהנות מהיצע מגוון יותר של רופאים ומטפלים בקרבתם.

 

 ככה שומרים אתנו על קשר

עם אירנה: Leiderman Irena +972-526-097-847 [email protected]

עם רוני: Kedem Windman Roni +972-542-661-711 [email protected]

באתר: www.clinicrent.com

ובעמוד הפייסבוק שלנו

משרדי החברה בתל אביב

תגובות

1. ClinicRent | 31 ינואר 2017

תשובה לאולג

היי אולג,
תודה על תגובתך,
נשמח לשוחח או להתכתב, על מנת להבין, מה כוונת המשורר :)
המייל שלי, כפי שמצוין: [email protected]
הנייד: 052-6097847
אשמח לעמוד לרשותך בכל פניה ובקשה :)
בברכה אירנה


2. אולג | 31 ינואר 2017

מרפאת שיניים ומעבדה

מעוניים בהרחבה וצמחיחה וצבירת לקוחות


הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.