6 פברואר 2017 | איתן רובינשטיין
כשתחומי הפינטק והסייבר סקיורטי נפגשים בהאקאתון יוצאים רעיונות נפלאים!

לתחום ה-FINTECH ישנה השפעה אדירה על תעשיית השירותים הכלכליים. הפוטנציאל שיש לפינטק יכול להשפיע על כל כך הרבה תחומים בכל כך הרבה דרכים, בין אם זה על ידי הבאת אנשים שאין להם חשבון בנק לכלכלה העולמית או על ידי מתן עזרה למשפחות וסטודנטים לשלם על השכלה גבוהה, היא אחת הסיבות לכך שהחלטנו ב-Tavtechלקדם ולחשוף את המשתתפים לתעשייה הזו.

לתחום הפינטק ישנה השפעה אדירה על תעשיית השירותים הכלכליים. הפוטנציאל שיש לפינטק יכול להשפיע על כל כך הרבה תחומים בכל כך הרבה דרכים, בין אם זה על ידי הבאת אנשים שאין להם חשבון בנק לכלכלה העולמית או על ידי מתן עזרה למשפחות וסטודנטים לשלם על השכלה גבוהה, הוא אחד הסיבות לכך שהחלטנו ב-Tavtech לקדם ולחשוף את המשתתפים לתעשייה הזו.

 

בסוף חודש ינואר השנה התקיים ההאקאתון של Tavtech, ארגון קידוד ויזמות ללא מטרות רווח שמכניס סטודנטים מובילים מכל הרקעים לאקו-סיסטם היזמות הישראלי.

 

המשתתפים השנה הגיעו בעיקר מאוניברסיטאות מארה"ב ביניהן אוניברסיטת בראון, אוניברסיטת קורנל, אוניברסיטת ג'ורג'טאון, הארוורד, NYU, ברקלי, וקווינס קולג'. בשנה שעברה השתתפו סטודנטים גם מהודו, קולומביה, מקסיקו, מונקו, ברזיל ומדינות נוספות אחרות.

 

כחלק מהתכנית, המשתתפים לומדים ונחשפים לטכנולוגיות חדשניות. ההאקאתון מתקיים כחלק מיוזמת ההשפעה החברתית של TAVtech - Code 4 the Planet.

 

הודות לשותפות שלנו עם תכנית Rise Tel Aviv, תכנית האצה מובילה בתחום ה-FinTech, יכולנו להציע לסטודנטים גישה לתחומים הקיימים.

 

כמו כן, בהתחשב בכך שישראל היא מוקד עולמי לחדשנות בתחום הסייבר סקיורטי, ובשל החשיבות המדהימה של עולם אבטחת המידע בכלל, שילבנו תכנים אלו בתוך תכנית הלימודים של TAVtech לקראת ההאקאתון והסטודנטים קיבלו שיעורי קידוד מתקדמים ממומחה בסייבר סקיוריטי.

 

מרכיב מרכזי אצלנו ב-TAVtech הוא יוזמת ה-Code for the Planet, שם סטודנטים לומדים על מגוון הבעיות החברתיות ומאתגרים את עצמם במציאת דרכים להתמודד עם נושאים אלו. ולכן נושא ההאקאתון היה "השפעה חברתית". כל הסטודנטים נדרשו לשלב בהצעה שלהם נוכחות של תחום הסייבר סקיוריטי. וישנן מספר קבוצות שהתמודדו עם פרויקטים בתחום הפינטק. ביניהם היו Alt-A  שמאפשרים ליותר אנשים להשקיע בהשקעות פרטיות על ידי הנמכת חסם הכניסה לתחום ממיליון דולר למאה אלף דולר ו- PayUP שפיתחו שיטת תשלום באפליקציה המאפשרת לאנשים לחלק את החשבון שקיבלו במסעדה באופן מידי אחרי סריקת קוד QR המופיע על פירוט החשבון שלהם. אותו חשבון יופיע באפליקציה ויתעדכן בזמן אמת כדי לאפשר להם לראות מי שילם מה.

 

 

קבוצה אחת שהשתתפה בהאקאתון כבר נמצאת במשא ומתן עם אחת מחברות תשלומי המובייל המובילות כדי לרכוש את האפליקציה שלהם. (את שם החברה לא אוכל לחשוף מטעמי סודיות).

 

ניר אלפרין, סמנכ"ל Arba Finance Company Ltd, דבורה רוזנברג, מתאמת בינלאומית ב-Axis Innovation, ניר קוריס, מייסד ומנכ"ל NK-Innovation Strategy ואבי סלמון, מנהל צוות חומרה בהארוורד צפו במשתתפים בהאקאתון, העניקו להם את הפידבקים שלהם מנסיונם והאזינו לפי'צ'ים.

המשתתפים הטובים ביותר יקבלו את הסיוע שלנו לקרום עור וגידים לרעיון שלהם ולהפוך אותו למיזם!

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.