16 מרץ 2017 | מת'יו טורן
5 כלים מובילים לאוטומציה בשיווק עבור עסקים קטנים

השיווק מאט אותך? המון עסקים קטנים ובינוניים משתמשים בכלי אוטומציה לשיווק כדי להגדיל את הפרודקטיביות והרווחים שלהם ולהפטר ממשימות יומיומיות מונוטוניות.

השיווק מאט אותך? המון עסקים קטנים ובינוניים משתמשים בכלי אוטומציה לשיווק כדי להגדיל את הפרודקטיביות והרווחים שלהם ולהפטר ממשימות יומיומיות מונוטוניות.

 

1. GetResponse

GetResponse הוא כלי "הכול כלול" לאוטומציה שיווקית שיכול באמת לגרום לדברים לקרות. עסקים קטנים אוהבים את הכלי הזה בזכות תוכנות האוטומציה למייל. ה-"workflow builder" של GetResponse הופך את משימת יצירת צינור ההמרות לפשוט מאוד, וזאת על ידי הקלקות וגרירת פילטרים, פעולות ותנאים למקומות הרלוונטיים. ברגע שאתם מגדירים הכל, ה-"workflow builder" ישלח מיילים מקדימים, קופונים, לינקים למדיה החברתית, ניוזלטרים ועוד בתגובה לטריגרים מסוימים. טמפלטים של מיילים מעוצבים אפילו ימנעו מכם את הטרחה של עיצוב הניוזלטר המושלם. כמה זמן זה יחסוך מכם?

 

 

מקור:  GetResponse

 

 

 

רוצים לראות מי פותח ומי זורק את המיילים שלכם? הכלים האנליטיים של GetResponse’s ישתפו אתכם בתובנות מבלי להציף אתכם במידע. "Email ROI" יסייעו לכם להבין בדיוק עד כמה העסק שלכם הרוויח מקמפיין המיילים לאורך זמן. כמו כן ישנן אופציות מעקב אחר אתר החברה, כך תוכלו לראות מי ביקר באתר שלכם, על מה המבקרים הקליקו הכי הרבה ומתי הלידים הפכו ללקוחות משלמים. עבודה באמצעות ניחושים שייכת לעבר.

הפלטפורמה הזו משתמשת ב-UIשהוא כמעט פשוט מדי לשימוש. GetResponseמציעה שירות לקוחות שאין שני לו באמצעות צ'אט לייב, טלפונים והתקשרות במיילים. מאמצי אוטומציית השיווק שלכם ירוצו בצורה חלקה לא משנה מה.

 

2. Infusionsoft

 

 

מקור: CRM Marketing Pros

 

 

מי שנמצא בקשר עם הקהל שלו (או מי שמעוניין להיות) יאהב מאוד את Infusionsoft. החיבור שלכם לקהל יהפוך לטבע השני שלכם אחרי יבוא וארגון התוכן על ידי שימוש בטאגים וסגמנטים. Infusionsoft עוקב ורושם את התנהגות הלידים (כמו כניסה לאתר או שמירת המיילים בארכיב), ואז נותן ציון לכל ליד על בסיס הסיכוי להמרה. מכאן, זו הבחירה שלכם אם לתעדף לידים בעלי ציון גבוה או ממש לנסות ליצור קשר עם אלו שעוד רגע יהפכו להיות לקוחות משלמים.

אם תבחרו באפשרות השנייה, I nfusionsoftיכול לסייע לכם. בדומה ל-GetResponse, Infusionsoft יכול לשלוח מיילים אישיים אוטומטיים לאנשי קשר על בסיס טריגר מסוים. לדוגמא, מייל בעקבות נטישת עגלת קניות או בקשה למלא סקר ילכוד את העניין שלהם בכם. מיילים דומים יכולים להישלח באופן אוטומטי ללקוחות שכבר מבצעים רכישות ובכך להשאיר אותם מחוברים למותג שלכם. לא משנה עם איש הקשר הוא ליד חדש לגמרי או לקוח וותיק, אתם תוכלו לשמור על מערכת היחסים איתו במינימום מאמץ באמצעות שימוש ב-Infusionsoft.

אתם נמצאים בדרכים? Infusionsoft מציע אפליקציית מובייל עם אפשרויות ליצירת טפסי לידיים, עמודים ומיילים. אפילו תוכלו לקבל תשלום מחוץ למשרד שלכם על ידי שימוש בקורא הכרטיסים המשולב באפליקציה שלכם.

 

3. Marketo

 

 

מקור: Intesolv

 

 

Marketo הוא כלי מאוד פופולארי ומסיבה טובה. הוא מצוין בתור התחלה, מתמקד בעיקר ביצירת לידים חדשים לעסק שלכם. בניית דפי נחיתה וטפסים עבור אתר החברה הופכת לקלי קלות.

משאבי המשתמשים של Marketo מלמדים משווקים חדשים איך להשתמש בשיווק במנועי חיפוש ובמדיה החברתית ואיך לעקוב אחרי התנהגויות שונות. בדומה ל-Infusionsoft ,Marketo מספק לכל ליד ציון המבוסס על שיווקיות כאשר הוא לוקח בחשבון במשוואה נתונים דמוגרפים וחוסר פעילות. אייקונים של כוכבים ולהבות מסייעים לזהות באיזה לידים צריך לטפל באופן מיידי. יותר מכל, Marketo מלמד אתכם אחרי איזה ליד כדי לרדוף ואת אלו עדיף לעזוב בשקט.

Marketo עוזר לעסקים קטנים לייצר חוויה מקוונת אישית שעובדת בכל המכשירים. אם יש לכם בעיה להביא לידים לאתר שלכם, הכלי הזה יכול לסייע לכם ליצור ולתזמן מודעות אינטרנט ששייכות לקהל הרלוונטי שלכם. השגה של המרות, בין מקוונות ובין אם לא, מסייע לכם לחסוך כסך כאשר הפרסום הופך ליקר מדי. מעולם לא הייתה דרך קלה יותר לקבל את התמורה הטובה ביותר עבור הכסף שלכם.

 

4. Hubspot

 

 

מקור: SoftwareFit

 

 

Hubspot יכול לסייע לכל בעל עסק קטן, לא משנה אם הוא טירון או יזם מנוסה. באמצעות "מתכוני" קמפיינים, אתם יכולים לייצר במהירות נכסי תוכן עבור הקמפיינים של החברה שלכם. אשפי הקמפיינים יסיעו לכם לוודא שהקמפיינים לעולם לא יושקו טרם הושלמו. הדשבורד הידידותי למשתמש של Hubspotמציג את כל האנליטיקות, ומסייע לכם להחליט בקלות האם התכנית שלכם עובדת (או קורסת) לפני שזה מאוחר מדי.

 Hubspot משמש גם כמנהל SEO. על ידי ניתוח מהיר של כל SEO בעמוד אינטרנט, אתם יכולים בקלות לייצר רשימת to-doעם משימות שידחפו אתכם קדימה במנועי החיפוש. בחירת מילות המפתח האידיאליות מראש מאפשרת לפלטפורמה לספק לכם הוראות איך להעלות את הדירוג של חיפושים ספציפיים. SEO לא צריך להיות כל כך מסובך כפי שהוא נשמע.

 

5. MailChimp

 

מקור: APK Pure

 

 

MailChimp הוא כלי אוטומציה שיווקית מצוין עבור עסקים מודרניים. יש לו את היכולת לייצר מיילים יפיפיים על ידי שימוש בטמפלטים מסוג "drag-and-drop" ולאפשר לכם לתקשר עם הלקוחות שלכם ברמה חדשה לגמרי. אם תרצו, משתמשים חדשים לעולם לא ילכו מבלי לקבל מייל שמברך אותם או מבלי לקבל קופון. מעריצים ותיקים יקבלו התראות לגבי מוצרים שחזרו למלאי. אם במקרה השותף שלכם אוהב עיצוב ואתם קופירייטרים מצוינים, שימו לב – MailChimp תומכים בשימוש מרובה משתמשים, כך שתוכלו להשלים יותר עבודה בחצי מהזמן.

MailChimp מגיע עם סט של אפליקציות כדי שתוכלו להמשיך להתנהל תוך כדי תנועה. MailChimp Subscribe מאפשר לכם לאסוף הרשמות בין אם מקוונות או לא, בעוד ש-MailChimp Snap מאפשר לכם לשלוח מהנייד מייל קצר, המבוסס על תמונה, לרשימת המנויים שלכם. לא משנה היכן אתם נמצאים, MailChimp שומר על האוטומציה השיווקית שלכם פועלת.

 

יש מספר רב של כלי אוטומציה שיווקית עבור עסקים קטנים, ואלו רק המובחרים שבניהם. מהם הכלים המועדפים עליכם לאוטומציות שיווקיות? באיזה כלים אתם משתמשים בעסק שלכם?

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.