19 אפריל 2017 | גראנט קארדון
החשיפה: 8 רעיונות לביצוע Follow Up שמעולם לא פורסמו

חפשו דרך יצירתית כדי לבצע follow up. יצירתיות גורמת למחויבות. המחויבות שלכם מוכרחה להיות כל כך בלתי-הגיונית כך שתמשיכו למצוא רעיונות כיצד לייצר follow up זמן רב לאחר שהלקוח ביקש שלא תתקשרו אליו שוב. אני התקשרתי לאיזה בחור 15 פעמים בשלושה ימים, חמש פעמים בכל יום. הוא לא התקשר אלי בחזרה. המשמעות בביצוע follow up היא לראות את מה שמעבר, את כל מה שנמצא מעבר

בטח יש לכם גישה בלתי-הגיונית בכל הנוגע לביצוע שיחות follow up. רוב האנשים לא מבינים כל כך למה אני מתכוון כשאני אומר "בלתי-הגיוני". המשמעות של 'בלתי-הגיוני' היא ללא ההיגיון. המשיכו לדחוף כי אתם מאמינים במוצר שלכם, בחברה שלכם ובשירותים שלכם.

 

אני אהיה בלתי-הגיוני אפילו אם אתם לא אוהבים שאני מתקשר אליכם ביום חמישי אחה"צ אחרי שכבר התקשרתי אליכם עשר פעמים, שלחתי לכם הודעות ארבע פעמים, ושלחתי שני מכתבים. אני הולך לפעול בצורה לא הגיונית. כל הזמן אומרים לי "גראנט, אל תתקשר אלי שוב". ואני עונה להם "בסדר, זה לא יקרה שנית". אבל ביום למחרת אמצא איזשהו היגיון בליצור איתם שוב קשר.

 

אתם חושבים שזה משוגע? זה בגלל שאתם אנשים הגיוניים.

 

אם אינכם בלתי-הגיוניים, אתם לא יכולים לעשות את העבודה שלכם. העבודה שלי היא לשמור על המשפחה שלי, על העסק שלי ועל עצמי.

 

זה דורש ממני להיות לא הגיוני. אם מישהו יתקוף אתכם עם אקדח, האם תפעלו בצורה לא הגיונית או האם תמצאו הגיון בשימוש באקדח? אם פצצה תפעיל בבניין שלכם, אתם תפעלו בצורה בלתי-הגיונית ותעשו ככל שביכולתכם להגן על עצמכם, על העסק שלכם ועל המשפחה שלכם.

 

היו בלתי-הגיוניים.

 

חפשו דרך יצירתית כדי לבצע follow up. יצירתיות גורמת למחויבות. המחויבות שלכם מוכרחה להיות כל כך בלתי-הגיונית כך שתמשיכו למצוא רעיונות כיצד לייצר follow up זמן רב לאחר שהלקוח ביקש שלא תתקשרו אליו שוב. אני התקשרתי לאיזה בחור 15 פעמים בשלושה ימים, חמש פעמים בכל יום. הוא לא התקשר אלי בחזרה. המשמעות בביצוע follow up היא לראות את מה שמעבר, את כל מה שנמצא מעבר. האם אני צריך להתקשר 15 פעמים ולהפסיק? זה מה שאתם עושים. איש המכירות הממוצע מתקשר בחזרה פעמיים ומרים ידיים. אל תהיו הבחור הזה, בצעו follow ups עד המוות.

 

לפני שהתחלנו לצאת, לקח לי 13 חודשים לשכנע את אשתי לצאת איתי. מאוחר יותר אמרתי לה שזה לא נחשב להטרדה אם זה עובד. אתם חייבים להפוך לכוכבים ביצירת follow ups עם הלקוחות שלכם.

הנה כמה אסטרטגיות מתקדמות שכדאי לכם לגייס לעצמכם:

 

1. ראיתי את זה וחשבתי עליך

אני אוהב את ה-follow up הזה. זה יכול להיעשות דרך המייל, בהודעת טקסט, במכתב או אפילו באזכור בטוויטר. וזה עובד מצוין כשקרואים מאמר מעניין, בלוג או פוסט. הסיבה היחידה שאני קורא חדשות היא כדי להשתמש במידע הזה כדי לייצר follow up עם הלקוחות שלי. אני נכנס ל-Business Insider, CNN, CNBC או כל תחנה אחרת במטרה להעביר את התכנים הרלוונטיים הלאה. אם אני הולך לאיזה תצוגה או תערוכה, אני אוסף שם מידע. אני רוצה להעביר הלאה לאנשים קישורים ורעיונות. וזו דרך מצוינת לעשות זאת "ראיתי את הרכב ההוא..." או "ראיתי את המוצר הזה" או "ראיתי את הספר הזה" ואז להוסיף "וחשבתי עליך".

אני שואל אותם "אתה אוהב לקרוא? אם כן, אני רוצה לשלוח לך משהו". שימו לב שלא שלחתי לאותו אדם ספר, רק שלחתי תמונה של הספר. אני לא השקעתי בספר עדיין. אם הוא יענה בחיוב, אני אשלח לו אותו. זה פשוט, קל ואפקטיבי.

 

2. מייל מזמר מותאם אישית

הלקוח הזה הוא לקוח שעקבתם אחריו במשך שישה, שבעה או שמונה חודשים. אתם צריכים להוריד כאן את כל המעצורים. אם לא נראה לכם שזה מקצועי, אני אספר לכם מה לא מקצועי – לא לעשות את כל מה שאפשר בשביל לזכות בעסק שלהם. הורידו את כל המעצורים, היו בלתי נשכחים והישארו בזיכרון שלהם.

 

3. כרטיס לוטו

בפעם הבאה שאתם נמצאים בתחנת תדלוק או במכולת, קנו כרטיס לוטו ללקוח שלכם. אמרו לו "כשתזכה ב-400 מיליון דולר בזכות הכרטיס שקניתי לך, אני לא אבקש ממך שתיתן לי חלק מהכסף, רק שתעשה איתי עסקים".

 

4. רגלי שוקולד

נסו להזמין רגלי שוקולד גדולות עבור הלקוח שלכם אם אינכם מצליחים להכניס את רגליכם לביתו. אם אינכם מצליחים לפגוש אותו פנים מול פנים, פשוט שלחו לו אותם עם פתק המבקש ממנו להכניס את רגליכם לביתו מכיוון שאתם יודעים שאתם יכולים לזכות בעסק שלו.

 

5. הראו להם את עצמם על גבי מגזין

כולם רוצים להופיע על העמוד הראשי של מגזין. אז הכינו בפוטושופ תמונה שלהם על איזה מגזין ידוע עם תמונה שלהם עליו. זו דרך חכמה לייצר שוב קשר עם הלקוח. אם אין בידכם את היכולות הטכניות לעשות זאת לבד, אתם יכולים בקלות בגוגל למצוא שירות בתשלום עבור מישהו שיעשה את זה בשבילכם.

 

6. רכשו עבורם מכשיר טלפון

עבור הלקוחות שקשה להשיג, אלו שניסיתם להשיג במשך שישה או שבעה חודשים והם פשוט לא חוזרים אליכם, גשו לחנות המתאימה, רכשו טלפון ושלחו להם אותו בדואר עם מכתב שמספר להם שאתם תצרו איתם קשר דרך הטלפון הזה ביום מסוים ובשעה מסוים, מכיוון שיש לכם משהו מאוד חשוב לספר להם.

 

7. עוגייה ענקית

בחור שהכרתי נהג לעשות את זה כל הזמן. "אני רוצה לקחת ביס מהעסק שלכם". שלחו ללקוחות שלכם עוגייה ענקית עם פתק כזה. זה יכול להיות מכתב תודה עבור לקוח חדש שהשגתם, או דרך יצירתית לשמור על קשר. אתם לא חייבים להכין דווקא עוגייה אבל הרעיון הוא לעשות משהו יצירתי.

 

8. מברק

אני הולך על הרטרו ומכניס את שנות השלושים למאה ה-21. לפני שאתם מבטלים את הרעיון כמו כל מי שסובב אותי, אנשים משתמשים במברקים בכל יום. אתם יכולים לשלוח מברק ללקוח שלכם וזה יהיה המברק הראשון שהם אי פעם קיבלו. הפעמים היחידות שהם נתקלו במברקים היו בסרטי שחור-לבן ממלחמת העולם השנייה. נסו את המברק.

 

כשאתם משתמשים בכל האסטרטגיות האלו על הלקוחות, אתם יכולים להוסיף את המשפט הבא "אתה יכול לראות עד כמה קשה עבדתי כדי להשיג את העסק שלך, ואני הולך להמשיך בדרך הזו. רק חשוב עד כמה קשה אני הולך לעבוד כדי לשמור על העסק שלך אצלי." צרפו זאת לכל אחת מהאסטרטגיות שהצעתי וראה מה קורה. אם תרצו לקרוא עוד כנסו ל-Cardone University.

 

פעילות בלתי-הגיונית ביצירת follow ups היא רק חלק מפעילות אובססיבית. רכשו היום את ספרי Be Obsessed or Be Average הנמצא במבצע. היו אובססיביים, בלתי-הגיוניים ותמכרו את מה שאתם מוכרים.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.