(צילום: webtreats, רשיון Flickr, CC BY 2.0)
31 יולי 2013 | מערכת StartIsrael
כבר באים: חמישה יעדים בבניית עמוד coming soon

עמודים בהקמה הם מקור ראשוני לגיוס לקוחות ובניית מותג. כך תבנו את מאגר הלקוחות שלכם עוד לפני שיצאתם לדרך

 

עד לפני כמה שנים עוד היה ניתן למצוא את עמודי ה-under construction– עמודים ריקים של אתרים בבנייה. השלב הבא היה להכניס בהם קצת גרפיקה והומור, אך הם עדיין נותרו פאסיביים ולא מזמינים ביקור חוזר. כיום המשחק שונה לחלוטין – עמודי החברות הנמצאים בהקמה הפכו למקור ראשוני למציאת לקוחות, משתמשים ולבניית המותג של החברה. לכן, במקום לחכות להשקת המוצר ורק אז לעלות עם האתר, כדאי לשקול כיצד לנצל את הפלטפורמה העומדת לרשותכם לחיזוק המותג מבעוד מועד:

 

1. טופס רישום לאימיילים: אם יש לכם תעבורת גולשים לאתר כשהוא עדיין נמצא בבנייה ואתם לא מנצלים אותה, אתם מפספסים קהל שאולי לא ישוב בעתיד. לכן, הוסיפו טופס רישום לאימיילים בו תבטיחו לעדכן את הנרשמים בעת העלייה לאוויר או כשהמוצר יושק. גולשים לא נוטים למסור את כתובת האימייל שלהם בקלות, לכן עליכם ליצור תחושה מבטיחה ולעורר עניין לגבי המוצר בכדי לעורר אמון בקרב הגולשים.

 

2. זיהוי המשתמשים הראשונים: באמצעו הרישום של המשתמשים שמתעניינים במוצר בשלב בו הוא עדיין לא באוויר, אתם יכולים לזהות את קבוצת ה-early adopters שלכם. זכרו לשמור את הקבוצה הזאת בנפרד משאר רשימות האימיילים שלכם, כי הם פלח חשוב. בהתאם לגישת ה-Lean Startup, חברה צריכה לבדוק את האבטיפוס שלה על קבוצת מיקוד תוך כדי פיתוח ולבצע התאמות בהתאם. באמצעות הנרשמים הראשונים לאתר תוכלו למצוא משתמשים שיוכלו לעזור לכם בזמן הפיתוח.

 

3. בניית מותג: עמוד המעורר ציפייה לעלייתכם לאוויר עשוי לסייע לכם בבניית המותג. העמוד צריך להכיל לא רק את המוצר שאתם עובדים עליו, אלא גם להדגיש את אופי החברה ואת המטרות. זה הזמן והמקום לנסות את הלוגו ולקבל עליו תגובות.

 

4. בניית קהל: מלבד רישום אימיילים, עמודי coming soon מזמינים גם מעקב אחר החברה בעמודי הרשתות החברתיות – פייסבוק, טוויטר וכדומה. לפני שאתם מטמיעים תוספים המזמינים את הגולשים לעקוב אחריכם בכל פלטפורמה אפשרית, חשבו מהי הפלטפורמה שאתם רוצים להתרכז בה – יצירת קהילה של משתמשים ראשונים, לה מתאים יותר רישום באימייל והודעה אישית, או יצירת עמוד חברה בו תעדכנו משתמשים באופן שוטף.

 

5. היו ויזואלים: עמוד coming soon הוא ויזואלי ברובו – תמונה וכיתוב מועט. אך מלבד המיקוד הזה, השתמשו בוויזואליות גם כדי להיות ברורים ללקוחות הפוטנציאליים: באיזה פלטפורמה תשתמשו – מובייל, אתר, אפליקציה? מה אופי החברה: חברתי, אישי, אבטחה, פנאי? באמצעים כלים ויזואלים אתם יכולים להעביר פרטים רבים בפשטות.

 

דוגמאות לעמודי coming soon  ניתן למצוא בשפע ברשת, ולצד הדוגמאות קיימים כמה כלים שיקצרו עבורכם את הדרך לבניית עמוד Coming soon אפקטיבי. אם אתם משתמשים בוורדפרס אתם יכולים למצוא את התוספים הבאים:

Ultimate Coming Soon Page plugin

Custom Coming Soon Pages

תבנית html ללא וורדפרס.

תגובות

1. דניאל | 6 אוגוסט 2013

עדיף לא לשים בכלל עמוד לא מוכן

אין שום היגיון להכניס עמוד לא מוכן.


הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.