27 יוני 2017 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את VRHealth

VRHealth מתכננת לשנות את עולם השיקום מקצה לקצה. מוצרי החברה משלבים משחקים, סרטים ואימוני 360̊ בסביבת מציאות מדומה ובכך מעודדים את המטופלים לבצע את התרגולים הנדרשים ואפילו ליהנות מהם! והכל בסביבה מונחית ומנוטרת בזמן אמת

מי אנחנו

אנחנו ב-VRHealth מפתחים פתרונות רפואיים חדשניים בסביבת מציאות מדומה (Virtual Reality). כיום  מפתחת החברה תוכנות לשיקום פיזיותרפי (תחת המותג VRPhysio) המשלבות ניתוח Data בזמן אמת עם אלגוריתמיקה מתקדמת של בינה מלאכותית. התוכנות הרפואיות שלנו פועלות על פלטפורמות ה-VR הטובות ביותר בשוק (Oculus Rift, HTC VIVE), ולמעשה הופכות כל אחת מהן למכשור רפואי המוכר על ידי ה-FDA.

 

 

 

VRHealth, המחזיקה בקמפיין גיוס ההמונים הגדול והמוצלח בישראל, נוסדה ביולי 2016 על ידי ערן אור. מאז, החברה קיבלה מענק מהמדען הראשי והשתתפה באקסלרטור הנחשק בעולם הבריאות הדיגיטלית (Pulse@MassChallenge), תוך חתימה על שיתופי פעולה עם הענקיות מייקרוסופט ו-AARP. החברה מעוררת עניין רב בארץ ובחו"ל ובשנה האחרונה השתתפה בכנסים ותערוכות רבות במימון משרד הכלכלה והמסחר בארה"ב, בסינגפור ובאוסטרליה. בתקופה האחרונה החברה החלה לעבוד עם בתי חולים ומרכזי שיקום מהמובילים בעולם, כולל Spaulding Rehabilitation center, Beth Israel Hospital ועוד. החברה הוקמה ומנוהלת ע"י בוגרי חיל האוויר, גרעין משקיעיה הראשון מורכב מאנשי החייל ולאחרונה היא שוב עלתה לשלב הגמר בתחרות הסטארט-אפים של חיל האוויר, אשר עתיד להתקיים השבוע. החברה נמצאת בשלבים האחרונים של קבלת תעודת הסמכה ממכון התקנים הישראלי למערכות איכות למכשור רפואי (ISO 13485:2016), ותהיה חברת ה- VR הרפואי הראשונה בעולם עם תקן ISO. החברה הוכרה כחברה עתירת מו"פ ומשקיעיה נהנים מחוק האנג'לים החדש אשר מכיר במלוא ההשקעה כהוצאה לצורכי מס.

 

מה אנחנו מחדשים

VRHealth מתכננת לשנות את עולם השיקום מקצה לקצה. מוצרי החברה משלבים משחקים, סרטים ואימוני 360̊ בסביבת מציאות מדומה ובכך מעודדים את המטופלים לבצע את התרגולים הנדרשים ואפילו ליהנות מהם! והכל בסביבה מונחית ומנוטרת בזמן אמת.

פרוטוקולי הטיפול הקפדניים, אותם מתאים איש המקצוע לכל מטופל, מתורגמים לחוויות מציאות מדומה ובכך מאפשרים למטפל להעניק למטופליו חווית שיקום ייחודית בקליניקה. בדרך להחלמה מהירה, המטופלים יכולים לשמור על רצף התרגול ולהתאמן גם בביתם על גבי אותה פלטפורמה.

בנוסף, התוכנה הרפואית מבצעת איסוף וניתוח נתונים תוך כדי השימוש, ובתום האימון מוצג המידע למט פל ולמטופל בצורת גרפי התקדמות. גישה מרחוק לנתוני האימון שנאספו מאפשרת למטפל לעקוב אחר האימונים ולשנות את חוויית המשחק בהתאם לצורכי המטופלים, בכל זמן נתון.

 

 

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא

להצליח להטמיע את הטכנולוגיה פורצת הדרך של מציאות מדומה בעולם השיקום המסורתי. האתגר כאן הוא גם טכנולוגי – ניתוח מורכב של תנועה בזמן אמת ופיתוח אימון דינאמי שמשתנה בהתאם לביצועי המטפל, וגם נדרש שינוי תפיסתי בקרב קהל המטפלים אשר רגיל לעבוד בשיטות קונבנציונליות.

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי

המוצר שלנו בא לענות על צורך מהותי בעולם השיקום. חוסר ההתמדה של המטופלים, העלויות הגבוהות וחוסר הנגישות לשירותי פיזיותרפיה גורמים לכך שמטופלים רבים לא זוכים לתהליך שיקום מיטבי. בנוסף, בתור חברה שמפתחת תוכנה בלבד אנו מסוגלים לבצע שינויים ולהסתגל במהירות לחידושים הטכנולוגיים בעולם המתפתח של המציאות המדומה.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

לנסות כיוונים שונים ולטעות קצת בדרך. בתחילת דרכה החברה בחרה לפתח חומרה של מציאות מדומה המבוססת על הסמארטפונים האישיים של המשתמשים. מהר מאוד הבנו שהסיכויים להתחרות בהצלחה בחברות הענק בעולם החומרה (HTC, Oculus, Sony...) הם אפסיים. המעבר לפיתוח מוצרי תוכנה בלבד אפשר לנו למקד את מאמצי הפיתוח לצרכים הקליניים ואף אפשר לנו גמישות רבה מול פלטפורמות המדף המגוונות.

 

רצינו לומר תודה ל...

לכל אחד ואחת מהמשקיעים שלנו, שהתחברו לחזון החברה ובחרו לקחת חלק במהפכה של עולם השיקום. אתם אלו שמאפשרים לנו להמשיך לקדם ולפתח את הפתרונות שיסייעו בעתיד למיליוני מטופלים. 

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

שואפים למצב את החברה כמובילה עולמית ופורצת דרך בתחום השיקום, וכאחת החברות המרכזיות בעולם בתחום יישומי ה- VR הרפואי.

  

כדאי לעקוב אחרינו כי...

בספטמבר 2017 אנחנו מתכננים להשיק בארה"ב את ליין מוצרי VRPhysio לפציעות צוואר ופלג גוף עליון. זאת תהיה הכניסה הרשמית הראשונה של מציאות מדומה לעולם הפיזיותרפיה.

בנוסף, כיום אנחנו משיקים קמפיין מימון המונים בפלטפורמת ExitValley, ומאפשרים לכולם להצטרף להצלחה שלנו.

 

ככה שומרים אתנו על קשר…

באתר שלנו: www.vrhealthgroup.com

בדף הפייסבוק ובדף הקמפיין שלנו ב-ExitValley

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.