18 יולי 2017 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את Magentiq Eye

רופאים כיום מבלים שעות במהלך פרוצדורות אנדוסקופיות בבחינת תצלומי הווידאו על פני מסכים במטרה לגלות ולאבחן מצבים פתולוגיים שונים. במג'נטיק איי שמנו לעצמנו כמטרה לגייס את הכוח העולה של "לימוד מכונה עמוק" ראיה ממוחשבת ועיבוד וידאו בכדי לעזור לרופאים להיות יותר מדויקים ואפקטיביים, ובכך להציל אנשים רבים ולחסוך כסף רב.

מי אנחנו

מג'נטיק איי בע"מ נוסדה ב 2014 על ידי ד"ר דרור צור. מטרתנו היתה לעשות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות של עיבוד תמונה ולימוד מכונה בכדי לעזור לרופאים בביצוע פרוצדורות אנדוסקופיות. רופאים כיום מבלים שעות במהלך פרוצדורות אנדוסקופיות בבחינת תצלומי הווידאו על פני מסכים במטרה לגלות ולאבחן מצבים פתולוגיים שונים. במג'נטיק איי שמנו לעצמנו כמטרה לגייס את הכוח העולה של "לימוד מכונה עמוק" ראיה ממוחשבת ועיבוד וידאו בכדי לעזור לרופאים להיות יותר מדויקים ואפקטיביים, ובכך להציל אנשים רבים ולחסוך כסף רב.

המוצר הראשון שלנו הוא מערכת לגילוי אוטומטי של פוליפים (APDS), שפותחה לשימוש בזמן אמת ובאצווה על פני סרטי וידאו של בדיקות קולונוסקופיה. המערכת מסוגלת לסמן על פני הווידאו אזורים החשודים כפוליפים, ובהמשך לעלות את ערנות הרופאים במהלך הבדיקה, ובכך לעזור להוריד את רמת ה"פספוסים" של גילוי פוליפים בבדיקות קולונוסקופיה.

 

           

מה אנחנו מחדשים

כיום הזיהוי נעשה באופן ידני על ידי הרופא, ואין עדיין מערכת תומכת החלטה שעושה זאת באופן אוטומטי.

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא

להביא את המערכת בהקדם לבשלות של עבודה בזמן אמת על ידי הצוותים הרפואיים.

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

אנחנו באים מרקע מתאים עם ניסיון גם בניהול חברות ופיתוח עסקי, וגם עם רקע טכנולוגי ממוסדות אקדמיים מובילים ומחברות פורצות דרך בתחום הרפואי.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי...

צוות מצוין עם יועצים שמשקיעים ועוזרים לנו לאורך הדרך, וכמובן עזרה ועניין מהאקו-סיסטם, בעיקר הרפואי, שמגלה עניין רב בחידושים ובהתקדמות שלנו.    

 

רצינו לומר תודה ל...

לכל חברי הצוות והיועצים שעוזרים לנו לאורך כל הדרך, למשקיעים שמאמינים בנו וממשיכים להאמין, ולאנשי יבמ שתרמו לנו מאוד במהלך כל התקופה שלנו בתוכנית IBM Alpha Zone.

 

בעוד כשנה מהיום אנחנו

מתכננים ומקווים להיות כבר עם גרסת בטא ראשונה במספר מרכזים ולעזור בבדיקת הקולונוסקופיה מצילת החיים.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי...

בקרוב אנחנו עומדים לפרסם תוצאות חדשות ואף להציג אותן בכנס הרפואי השנתי בתחום שלנו.

 

ככה שומרים אתנו על קשר...

באתר האינטרנט: www.magentiq.com

בחשבון הלינקדאין שלנו, ב-AngelList או בטלפון: 077-2018838

משרדי החברה בחיפה.

           

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.