11 ספטמבר 2017 | גראנט קארדון
איך הופכים את צמצום החשיפה בפייסבוק למשהו טוב

למשתמש הפייסבוק הממוצע יש מאות חברים וקרוב לוודאי שהוא עשה לייק לכ-50 עמודים. זה אומר שיש הרבה מאוד עדכונים בפיד וזו הסיבה שפייסבוק צמצמו את מספר האנשים שנחשפים לכל פוסט. אם אתם מוצאים שגם החשיפה שלכם הצטמצמה, אל תאשימו את האלגוריתם, קחו אחריות. החשיפה שלכם צריכה להיות מה שאתם רוצים שהחשיפה שלכם תהיה.

למשתמש הפייסבוק הממוצע יש מאות חברים וקרוב לוודאי שהוא עשה לייק לכ-50 עמודים. זה אומר שיש הרבה מאוד עדכונים בפיד וזו הסיבה שפייסבוק צמצמו את מספר האנשים שנחשפים לכל פוסט. אם אתם מוצאים שגם החשיפה שלכם הצטמצמה, אל תאשימו את האלגוריתם, קחו אחריות. החשיפה שלכם צריכה להיות מה שאתם רוצים שהחשיפה שלכם תהיה. יצירתיות גורמת למחויבות. רוב האנשים לא מתאמצים מספיק כדי לייצר מעורבות בפוסטים שלהם בקרב הקהל שהם בנו או לעתים קרובות יותר הם לא טורחים לבנות קהל גדול מלכתחילה.

 

אני עבדתי קשה כדי לבנות קהל. ערכתי אין-ספור ראיונות ב-30 השנים האחרונות. במשך שנים עברתי מדלת לדלת עם הפרזנטציה שלי ולרוב לא קיבלתי עבור זה כסף. אני מעריך שהשתתפתי בלמעלה מ-11 אלף הרצאות ללא תשלום וב-2,000 הרצאות בתשלום. במשך שנים הייתה לי את המוטיבציה למצוא את הקהל שלי כי ידעתי שאני חייב שיכירו אותי.

 

ההצלחה שהגעתי אליה בעסקים ובמדיה החברתית לא הייתה תוצאה של משהו אחד שעשיתי נכון אלא ההצלחה הגיעה בזכות המחויבות הבלתי נפסקת שלי להיות נוכח בכל מקום. התחלתי מאפס עוקבים ב-2008 והפכתי לאחד ממומחי העסקים שעוקבים אחריו הכי הרבה בעולם כולו. מאז 2009 השתמשתי בכל מדיום אפשרי כדי שאנשים יכירו את השם שלי. אין שום דבר שצריך לעצור אתכם מלעשות את אותו הדבר בדיוק.

 

האם ידעתם שאני בצעתי 900 שידורים חיים זורמים במאה ימים? זוהי לא הגזמה. אני הפכתי למספר אחד בשידורים החיים של Meerkat בעולם שבו אנשים עוד ידעו מה זה Meerkat. הייתי אובססיבי למדיה החברתית כי ידעתי שאם אתם לא מכירים אותי אתם לא תקנו ממני. יש לי מוצרים נהדרים שיעזרו להרבה אנשים, אז רציתי ש-7 ביליון אנשים יכירו את השם שלי. הבעיה שלי היא לא שפייסבוק מצמצמת את החשיפה לעמוד שלי, הבעיה שלי היא אלמוניות ואני לוקח עליה אחריות מלאה.

 

אם מישהו לא מכיר אותי, זו אשמתי. כמה פוסטים לא יעשו את העבודה. אין סיכוי שכמה פוסטים יוכלו לעשות משהו בשבילי או בשבילכם. הנה המספרים הגדולים שאיתם אתם מתחרים:

פינטרס: 14 מיליון אייטמים עולים בכל יום.

יוטיוב: 300 שעות של וידאו חדש עולה ליוטיוב בכל 60 שניות.

דוא"ל: מאות מיליוני מיילים נשלחים בכל 60 שניות.

פייסבוק: 500,000 סימוני לייק מתרחשים בכל דקה.

טינדר: אני לא משתמש בזה, אבל אני מניח שהרבה דברים קורים גם שם.

 

אתם מבינים את התמונה. המספרים עולים כל הזמן וילכו ויגדלו יותר ויותר. יש 277 אלף טוויטים בכל 60 שניות ואתם חושבים שאני עושה יותר מדי? אני צריך 100 אלף טוויטים בשמונה ימים. אם תוכלו לחבר את כולם ביחד לפוסט אחד, אני אשתלט על טוויטר בפחות מ-30 שניות. ומה עם משתמשי הסקייפ, yelp ואפל? מה עם החיפושים ב-iTunes? מה עם הפודקאסטים, הוובקאסטים ו-800 ערוצי הטלוויזיה? מה עם פנדורה? וכל זה בלי להזכיר את הרדיו ואפליקציות כמו סנאפצ'אט. איך אתם מצליחים לשים מסמר על הקיר? אתם דופקים אותו שוב ושוב ושוב. זה מה שאתם צריכים לעשות כדי שהשם שלכם יהיה שם.

 

אנשים נמצאים בכל המדיות החברתיות. אני רוצה להיות במדיום שבו הלקוחות שלי ימצאו אותי. אני לא חייב לאהוב את זה. בינינו, אני שונא את כולם. אני שונא את פייסבוק. יוטיוב? אני כמעט אף פעם לא נכנס ליוטיוב. אני לא מבין למה אנשים משתמשים בפינטרס. אינסטגרם הוא בזבוז זמן. אם אני רוצה תמונות אני אחפש אותם בגוגל, אבל זה לא משנה מה אני אוהב. יש לי המון אנשים שעוקבים אחרי באינסטגרם.

 

זה משנה בכלל אם אתם אוהבים את פייסבוק או לא? כשפייסבוק התחילו לצמצם את החשיפות הם עשו זאת כדי לגרום לי לרצות לפרסם שם, ממש להכריח אותי לפרסם אצלם, מה עשיתי? הלכתי למדיום אחר וכתבתי שם מאמרים, צלמתי סרטונים ביוטיוב והלכתי לטוויטר וכתבתי שם "פייסבוק מנסים לחנוק אדם חופשי במדינה חופשית וזה לא הולך לקרות לי. אתם יודעים למה? בגלל שאני לעולם לא מסתמך על מדיום אחד, ובנוסף אני הולך לנצח את המדיום הזה, לנצח אותם".

 

תמיד הייתי תומך נלהב בפייסבוק, אפילו ששמם צריך להשתנות ל-"ForceAds". השתמשתי בפייסבוק כדי להגיע לקהל מסביב לעולם. ברגע שעמוד הפייסבוק שלי הגיע ל-500,000 אוהדים פייסבוק התחילו לצמצם את מספר האנשים שרואים את הפוסטים שלי. הצפיות אצלי צנחו מ-350,000 ביום ל-35,000 ביום וזה דבר בלתי אפשרי אלא אם משהו מתרחש במטה של פייסבוק.

 

הניסיון שלהם להכריח אותי לפרסם אצלם גרם לי לרצות לפנות למדיומים אחרים. אני לא צריך לבזבז את הכסף שלי כדי שאנשים שרוצים לראות את התוכן שלי יצפו בו. יש לי אינספור אינטראקציות מערוץ היוטיוב שלי. צמצום החשיפות של פייסבוק הוא הזדמנות עבור מדיות חברתיות גדולות אחרות. גם אם החשיפות שלכם מצטמצמות המשיכו בכל הכוח. אני לא הפסקתי להעלות פוסטים לפייסבוק כשהם התחילו לצמצם את החשיפה, אני המשכתי בכל הכוח במטרה לנצח אותו. אז עקבו אחרי היום בפייסבוק, ביוטיוב, בסנאפצ'אט, בלינקדאין ובטוויטר

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.