3 אוקטובר 2017 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את Viz

אנחנו Viz.AI והמשימה שלנו היא לעזור לאנשים שעוברים שבץ מוחי לקבל את הטיפול הרפואי המתאים במהירות האפשרית. אנחנו מתכוונים לעשות זאת בעזרת מערכת מבוססת בינה מלאכותית שמנתחת סריקות סי-טי ראש באופן אוטומטי ומתריעה לרופאים על מצבו של החולה.

מי אנחנו

אנחנו Viz.AI והמשימה שלנו היא לעזור לאנשים שעוברים שבץ מוחי לקבל את הטיפול הרפואי המתאים במהירות האפשרית. אנחנו מתכוונים לעשות זאת בעזרת מערכת מבוססת בינה מלאכותית שמנתחת סריקות סי-טי ראש באופן אוטומטי ומתריעה לרופאים על מצבו של החולה. כשאדם עובר שבץ, עיכוב של דקה בטיפול מוביל למוות של 2 מיליון נוירונים ועיכוב של 15 דקות בטיפול מגדיל ב־4% את הסיכוי שהחולה יבלה את שארית חייו בכיסא גלגלים. למרות זאת, הטיפול בחולים רבים מתעכב בגלל שהם מגיעים לבתי חולים עמוסים, או מגיעים בלילה או בסוף השבוע ו״נופלים בין הכסאות״. המערכת שלנו מאפשרת לזהות את החולים שדורשים טיפול מיידי כדי לטפל בהם במהירות האפשרית.

 

 

מה אנחנו מחדשים

המוצר שלנו פורץ דרך בתחום הניתוח האוטומטי של סריקות רפואיות. אין היום כלים אוטומטיים לפענוח של סריקות מוח, שהן הסריקות המורכבות ביותר שישנן, גם מבחינת גודל הסריקה (כל סריקה היא בגודל של מאות מגה ועד 2 ג׳יגה) וגם מבחינת המורכבות האנטומית של המוח. פיתחנו מנוע לומד, מבוסס deep learning, שיודע לנתח סריקות בנפחים של מאות מגות (כל סריקה) וזיהוי אנומליות בדיוק גבוה. בנוסף, פיתוח ותחזוקת תשתית פרודקשן לטיפול בדאטא בסדר גודל כזה, תוך כדי שמירה על אמינות, זמינות ומהירות ע״מ שכל חולה יטופל מהר ככל האפשר מהווה אתגר טכנולוגי משמעותי. 


 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

כמו כל מוצר בתחום הרפואי, אנחנו צריכים לקבל אישור מה־FDA על מנת לשווק את המוצר. מדובר בתהליך לא קצר (ולא זול...).

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

יש לנו צוות שמכיל שילוב נדיר של ידע קליני, ניסיון יזמי, כשרון טכני ומומחיות בראיה ממוחשבת ו־deep learning.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

להמשיך לגדול ולגייס מפתחים ומפתחות מעולים לצוות הפיתוח. אנחנו מחפשים לאייש מספר משרות, בכללן פיתוח מובייל ו־deep learning (תיאורי משרות באתר החברה ומייל למשלוח קו״ח כמפורט בהמשך). נשמח לשמוע מכם!

 

רצינו לומר תודה ל...

לחולים שמשתתפים בניסויים הקליניים שלנו ולמשפחותיהם, ולרופאים שעובדים איתנו.

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

אחרי אישור FDA, מותקנים ברוב בתי החולים בארה״ב, ישראל ואירופה, ומשחררים את דור המוצרים הבא שלנו.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי...

כמעט כל אחד מכיר מישהו שעבר שבץ, ויודע עד כמה המחלה הזאת הרסנית לחולה ולמשפחתו, ולכן יכול להבין למה ההצלחה של Viz היא ההצלחה של כולנו.

 

ככה שומרים אתנו על קשר…

באתר האינטרנט שלנו: www.viz.ai

או בכתובת הדוא"ל: [email protected]

משרדי החברה בגני התערוכה, תל אביב.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.