7 נובמבר 2017 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את Tismo

Tismo היא פלטפורמה טכנולוגית חדשנית לניהול מועדון לקוחות ולשיווק דיגיטלי מותאם אישית ללקוח המבוסס על בינה מלאכותית. Tismo משנה את הדרך שבה הרשת הקמעונאית מתקשרת עם הלקוחות שלה ומייצרת ערך רב הן ללקוח והן לרשת הקמעונאית על ידי הגדלת המכירות, הרווחיות ומספר חברי המועדון, בכך היא מייצרת מעורבות (Engagement) יומיומית וייחודית בין המותג ללקוח.

מי אנחנו

Tismo היא פלטפורמה טכנולוגית חדשנית לניהול מועדון לקוחות ולשיווק דיגיטלי מותאם אישית ללקוח המבוסס על בינה מלאכותית. Tismo משנה את הדרך שבה הרשת הקמעונאית מתקשרת עם הלקוחות שלה ומייצרת ערך רב הן ללקוח והן לרשת הקמעונאית על ידי הגדלת המכירות, הרווחיות ומספר חברי המועדון, בכך היא מייצרת מעורבות (Engagement) יומיומית וייחודית בין המותג ללקוח.

 

לצורך כך חברנו שמונה אנשים, כל אחד בעל ניסיון עשיר ומומחה בתחומו (שיווק, ניהול, תכנות ו־BI) ליצירת אפליקציה ייחודית במינה אשר נותנת מענה כולל לצורך בניהול מועדון לקוחות חכם בעידן הדיגיטלי וכן בפרסום מתקדם ומדיד שפשוט עובד.

 

 

 

 

מה אנחנו מחדשים

לעומת השיטה המיושנת שקיימת היום וכוללות כרטיסים פיזיים ומשלוח הודעות SMS וניוזלטרים טורדניים, Tismo מאפשרת מגוון יכולות שלא היו קיימות כלל בעולם התוכן של ניהול חברות מועדון, הן לצרכן והן לרשת הקמעונאית. הפלטפורמה מאפשרת שקיפות והנגשת המידע ללקוח אודות חברויות המועדון שלו, כך שהלקוח אינו צריך להיסחב עם שלל כרטיסי מועדון בארנקו ללא יכולת לדעת מה הסטטוס שלהם (באילו רשתות הוא חבר מועדון, היקף הנקודות שיש ברשותו בכל רשת, תוקף חברות המועדון, תנאי חברות המועדון, זיכויים ועוד) ולהיות מוטרד מהודעות ומיילים, במקום זה בלחיצת כפתור הוא יוכל לקבל את כל המידע אונליין ובזמן אמת, לבצע פעולות אינטראקטיביות במועדון שלו ולקבל את הפרסום הרלוונטי שמעניין אותו באפליקציה עצמה. מנגד, Tismo מאפשרת לחברה הקמעונאית לאסוף, למדוד ולנטר בזמן אמת מידע לצורך Data Analysis ו־BI ומנגישה המלצות תומכות החלטה למנהל המועדון ומחלקת השיווק. כל זאת באמצעות ממש ניהול ייעודי שנבנה לטובת הפלטפורמה הטכנולוגית ובו הושם דגש רב על פשטות ויעילות בעבודה. כמו כן הממשק מאפשר לבצע ניתוחים מדויקים על הלקוחות והמוצרים ולהתאים את המבצע או הפרסום הרלוונטי ביותר לכל סגמנט בהתאם לניתוח הרגלי הצריכה שלו.

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

מעבר לאתגרים שאותם חווים רוב הסטארטאפיסטים, אנחנו מבלים שעות רבות בדיונים אודות היכולת לתת מענה במוצר ALL IN ONE משופע טכנולוגיות ולהתאימה לכל דרישות החברות הקמעונאיות ומצד שני, ליצור חווית משתמש אחידה, ייחודית ונוחה לתפעול עבור הלקוח, וזאת בכדי לפנות לקהל מגוון ורחב שיכיר את נפלאות הדור הבא של מועדון הלקוחות.

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

הצלחנו לפתח מוצר טכנולוגי שמייצר ערך מוסף הן בצד הצרכן והן לצד הרשת הקמעונאית, בכל הקשור לעולם הצרכנות ומועדוני הלקוחות. המוצר נבנה על סמך מחקר ושיתוף פעולה עם מספר חברות קמעונאיות גדולות במשק, ובשילוב של התבוננות מעיניי הצרכן הסופי על ידי קבוצות מיקוד. בנוסף, אנו מאמינים כי היכולות של הצוות, לרבות הנחישות, ההתמדה, הגמישות והניסיון הוא זה שיביא אותנו בסופו של דבר להצלחה המיוחלת.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

חוזק נפשי להתמודד עם רכבת ההרים המטורפת שנקראת יזמות, לפצח ולפתור משברים, לפרוץ גבולות ולאתגר את המחשבה כל פעם מחדש. כמובן שלא ניתן להצליח ללא עבודת צוות מאומצת, התמדה, ונחישות, חשיבה מחוץ לקופסא, והכי חשוב לגלות גמישות מחשבתית מרבית בכל שלב ושלב. חשוב מאוד להכיר במתחרים, לנהל סיכונים ולהכיר את נקודות התורפה, ולבסוף לדעת לקחת הכול בפרופורציה הנכונה.

 

רצינו לומר תודה ל...  

קודם כל לצוות המדהים והמעולה שלנו על החברות והשותפות לדרך.

ובעיקר תודה ענקית למשפחות שלנו שתומכות, שעוזרות ונותנות לנו את הרוח הגבית גם אם לפעמים זה בא על חשבונם ולכל לקוחותינו שמאמינים בנו ונותנים לנו את ההזדמנות.

בהזדמנות זו, אנו רוצים להודות למנטור שלנו מר טל כתרן שמלווה אותנו מראשית הדרך ולכל מי שייעץ, כיוון, עזר ותמך בנו לאורך השנתיים האחרונות.

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

עם מספר גדול של לקוחות בישראל, וכמובן יציאה לשווקים נוספים בחו"ל, לרבות השקעה גדולה וגיוס כוח אדם איכותי ומוביל.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי...

אנחנו כרגע עם מוצר שמהווה חלק קטן מהחזון שמתבשל אצלנו זמן רב, הרעיונות והפיתוחים ממשיכים לזרום וזו רק ההתחלה, ואנו מאמינים שכל צרכן באופן כזה או אחר ישתמש ב־Tismo בהקשר של עולם הצרכנות.

 

ככה שומרים אתנו על קשר...

באתר האינטרנט  https://tismoapp.com ובליקדאין.

להורדת האפליקציה לחצו כאן.

משרדי החברה במתחם powerball פארק המדע בנס ציונה

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.