28 אוגוסט 2018 | ג'ון ראמפטון
9 דרכים לעשות כסף בזמן החופשה

דעתם שהאדם הממוצע מבזבז יותר מ־1000 דולרים במהלך חופשת הקיץ שלו? עבור חלק מהאנשים זה לא כל כך נורא, אבל אצל הרבה אנשים מדובר בפגיעה כלכלית שמונעת מהם מלקבוע את אותה החופשה שהם כל כך זקוקים לה מלכתחילה. אבל, מה אם תוכלו למעשה להרוויח כסף בזמן שאתם לוגמים מהקוקטייל שלכם בחוף הים? זה אולי נשמע טוב מדי מכדי להיות אמיתי אבל הדרכים הבאות יכולות להפוך את זה לאפשרי.

 

ידעתם שהאדם הממוצע מבזבז יותר מ־1000 דולרים במהלך חופשת הקיץ שלו? עבור חלק מהאנשים זה לא כל כך נורא, אבל אצל הרבה אנשים מדובר בפגיעה כלכלית שמונעת מהם מלקבוע את אותה החופשה שהם כל כך זקוקים לה מלכתחילה.

אבל, מה אם תוכלו למעשה להרוויח כסף בזמן שאתם לוגמים מהקוקטייל שלכם בחוף הים? זה אולי נשמע טוב מדי מכדי להיות אמיתי אבל הדרכים הבאות יכולות להפוך את זה לאפשרי.

 

1. השכירו את הבית שלכם

מכיוון שהבית שלכם יישאר ריק בזמן שאתם בחופשה, למה שלא תשכירו אותו כדי לקזז את העלויות? הודות ל־Airbnbו־HomeAway אתם יכולים בקלות ליצור קשר עם מטיילים שמחפשים מקום לשהות בו במהלך הטיול שלהם.

קחו בחשבון כי השכירות שאתם יכולים לגבות תלויה במקום שבו אתם גרים והדרישות של הבית. עשו מחקר מראש וגלו כמה אנשים אחרים גובים עבור השכרת דירה בשכונה שלכם כך שתוכלו להתחרות בהם.

 

2. השכירו את החניה שלכם

אם יש לכם מקום חניה או שביל גישה באזור שיש בו תנועת רכבים גדולה כמו לצד מרכזי ערים או תחנת רכבת, אתם יכולים לייצר כסף מהשטח שאינו נמצא בשימוש כשאתם מחוץ לעיר. אתם יכולים להשתמש ב־Craigslist או ParkingSpotter כדי לרשום את מקום החניה שלכם.

 

3. השכירו את הרכב שלכם

במקום להשאיר את הרכב שלכם בשדה או בחניון, השכירו אותו לאנשים שזקוקים לתחבורה. RelayRides היא קהילת השכרה מקוונת שמציעה כסף ופטור מהצורך בתשלום לחניון בשדה התעופה לכל מי שרוצה להשכיר את הרכב שלו למטיילים אחרים. FlightCar היא אופציה נוספת אם אתם רוצים להשכיר את הרכב שלכם.

שימו לב כי השנה, המודל והקילומטרז' של רכבכם יכולים לקבוע האם ניתן לשכור את הרכב שלכם או לא.

 

4. עבודת פרילנס

יש סיבה מדוע 54 מיליון אמריקאים הפכו לפרילנסרים. הם קובעים לעצמם את לוח הזמנים שלהם והם יכולים לעבוד מכל מקום שהם רוצים. בנוסף, יש מאות שווקים (marketplaces) של פרילנסרים שאתם יכולים למצוא בהם חלטורות החל מכתיבה וצילום ועד עיצוב גרפי ועזרה וירטואלית.

בעוד שישיבה מאחורי מחשב לא נשמעת כמו חופשה מדהימה, אם גם ככה יש לכם את המחשב שלכם וחיבור לאינטרנט אתם יכולים להתמודד עם כמה חלטורות פה ושם כדי להרוויח עוד קצת כסף במהלך החופשה.

 

5. ביצוע שליחויות ומשימות

אפליקציות כמו GigwalkFieldAgent ו־Grabr.io מציעות משימות באזורים מסוימים. Gigwalk ו־FieldAgent מציעות לכם להשלים משימות פשוטות כמו צילום תמונות בעוד ש־Grar.io מציע שירותי שליחויות.

משימות כאלו לוקחות לכם כמה דקות והתשלומים נעים בין שלושה לשמונה דולרים. זה לא הרבה, אבל זה נכנס לכיס של הכסף הקטן, וזה נותן לכם הזדמנות לחקור ערים חדשות שאולי לעולם לא הייתם מבקרים בהן.

 

6. קבלו תשלום עבור התמונות שלכם

אתרים של מאגרי תמונות כמו Shutterstock ו־iStock ישלמו לתורמים שלהם תמלוגים שנעים בין כמה סנטים למאה דולרים בכל פעם שמישהו יוריד את התמונה שלהם. למה שלא תעשו ככה כמה דולרים? למטרה זו הכנתי מדריך צילום שיכול לסייע לכם.

 

7. קבלו תשלום עבור שימוש במדיה החברתית

האם רכשתם בגדים חדשים לחופשה הבאה שלכם? צלמו תמונה, העלו אותה לאפליקציית CoSign ותייגו את המותג, את הקמעונאי המקוון ואת המחיר. אחרי זה פשוט שתפו את התמונה בפייסבוק או בטוויטר. בכל פעם שמישהו יקנה את המוצר מלינק שכולל את התמונה שהעליתם תרוויחו בין 30 ל־60 אחוזים מעמלת המכירה.

 

8. הפכו למדריכי טיולים

אם יש לכם ידע רב אודות היעד שלכם, תוכלו להרוויח כסף בכך שתהפכו למדריכי טיולים ותשתפו את הידע שלכם עם תיירים אחרים. תוכלו להרוויח בין 30 ל־200 דולרים לכל אדם להדרכה של שלוש שעות. תוכלו להשתמש באתרים כמו Vayable כדי להפוך למדריכים.

 

9. הופיעו בדרכים

אם יש לכם כישרון בהופעה מול קהל, לדוגמה אם אתם זמרים, סטנדאפיסטים או רקדנים, אתם יכולים להרוויח כסף בהופעה מול קהל חי. בהופעה בשיט תענוגות אתם יכולים להרוויח מאות דולרים וכן לקבל חדר חינם וארוחות ואת ההזדמנות לראות יעדים אקזוטיים בעולם. תוכלו למצוא היכן להופיע באתרים כמו  Proship.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.