26 דצמבר 2017 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את CommBoards

CommBoardsהיא אפליקציית לוחות תקשורת עשירים לאנדרואיד אשר מיועדת לילדים על הספקטרום האוטיסטי ולילדים בעלי קשיי התבטאות מילולית. האפליקציה מסייעת לילדים לתקשר עם העולם סביבם על ידי לחיצה על כפתורי תמונות ובניית משפטים אשר נאמרים בקול כגון ״אני רוצה לשתות מים״, והיא מתורגמת למספר שפות - עברית, אנגלית, רוסית וספרדית.

מי אנחנו

CommBoards היא אפליקציית לוחות תקשורת עשירים לאנדרואיד אשר מיועדת לילדים על הספקטרום האוטיסטי ולילדים בעלי קשיי התבטאות מילולית. האפליקציה מסייעת לילדים לתקשר עם העולם סביבם על ידי לחיצה על כפתורי תמונות ובניית משפטים אשר נאמרים בקול כגון ״אני רוצה לשתות מים״, והיא מתורגמת למספר שפות - עברית, אנגלית, רוסית וספרדית. ניתן להוסיף קטגוריות ותאים, לערוך, לבחור תמונות ממאגר ולצלם ולהקליט צלילים. CommBoards נוצרה על ידי בני זוג - מעצבת ומהנדס תוכנה, בהמשך לבקשה של חבר טוב שבנו על הספקטרום אשר סיפר כי אין פתרון מספיק טוב להורים של ילדים על הספקטרום האוטיסטי המחפשים כלי נוח ופשוט לתקשר עם ילדיהם.

 

 

 

מה אנחנו מחדשים

הפתרונות הקיימים בשוק מתמקדים בעיקר באפליקציות לאייפד שמחירן מגיע גם למאות שקלים, בנוסף למחיר הגבוה של רכישת אייפד. הפתרונות הקיימים לאנדרואיד יקרים גם הם, לא תומכים בצורה מלאה בשפה העברית, וכוללים ממשקים מסובכים ולא אינטואיטיביים. החלטנו להיכנס בעובי הקורה, עשינו מחקר שוק והתייעצנו עם קלינאית תקשורת, וכך על ידי שיתוף פעולה עם החבר בשלבים ההתחלתיים נוצרה CommBoards. המטרה של יצירת CommBoards הייתה ליצור כלי בעלות סמלית שיהיה נגיש להורים, למטפלים ובעיקר לילדים, ויהיה צבעוני וכייפי בנוסף להיותו שימושי. אחד היתרונות הבולטים של אפליקציה זו היא העובדה שהיא נוצרה תוך כדי קשר קרוב עם קהל היעד, הורים לילדים אוטיסטים וקלינאיות תקשורת; קיים עמוד בפייסבוק ובו מפורסמים עדכונים כשנוספים פיצ׳רים חדשים, מתפרסמים שאלונים על מנת להבין את הצרכים של המשפחות והמטפלים ועדכונים כאשר מתפרסמים סרטוני הדרכה. האפליקציה נמצאת בתהליך שיפור תמידי ולמשתמשים יש השפעה גדולה על תהליך זה, דבר אשר מבטיח שימוש נוח ויכולות נדרשות.

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

להגיע לקהל היעד שלנו בארץ וגם בחו״ל ולהעלות את המודעות לפתרון שאנו מציעים אשר זול ונוח בהרבה מהפתרונות הקיימים בשוק. התגברות על אתגר זה - שיווק נכון של האפליקציה - ידחוף אותנו קדימה בצורה משמעותית. המשימה שלנו כרגע מעבר להמשך פיתוח את הפיצ׳רים במוצר, היא להגדיל את המודעות לקיום האפליקציה בקרב גני ילדים ובתי ספר לחינוך מיוחד, מטפלים וכמובן הורים, ולהגיע לכמה שיותר אנשים שיוכלו למצוא בו תועלת ולהיעזר בה בתקשורת היום-יומית עם ילדיהם.

 

 

 

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

מתחילתו של הפרויקט אנו מתמקדים ברצונות ובצרכים של המשתמשים שלנו, ואוספים פידבק בין אם זה מתוך האפליקציה, דרך האתר ובפייסבוק על מנת לשפר את המוצר ולהביא אותו לרמה הכי גבוהה שתיתן הכי הרבה ערך למשתמשים שלנו. אנו מאמינים שנצליח כי מוצר טוב הוא מוצר אשר מקשיב למשתמשיו ולומד מהם, מפני שהאפליקציה נוצרה בעבורם ולא בעבורנו, ומעורבות קרובה עם המשתמשים שלנו מבטיחה את טיב המוצר.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

תמיכה מגורמי החינוך וקהילות החינוך. הפצת המיזם תלויה במידה רבה ברמת האימוץ שלה בתוך מערכת החינוך, מוסדות טיפול בילדים על הספקטרום וכמובן קהילות ההורים השונות. ללא מעורבות של קהל היעד שלנו וללא פידבק קבוע מהמשתמשים שלנו, לא נוכל להביא את האפליקציה לרמה המקסימלית שהיא המטרה שלנו.

 

רצינו לומר תודה ל...

לקלינאי התקשורת ולהורים אשר שיתפו אותנו בפידבק על האפליקציה ועזרו לנו לתת את הדחיפה ההתחלתית, וממשיכים באופן קבוע לשתף אותנו בחוויות שלהם מהמוצר ולהמליץ לנו על תוספות שיוכלו לשרת אותם.

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

מוכרים בארץ ובמדינות אירופה כאחת מהאפליקציות תקשורת המומלצות לילדים אוטיסטים וילדים בעלי מוגבלויות תקשורת מילולית. יש לנו שיתופי פעולה עם גורמי חינוך בארץ ובעולם וקהל משתמשים שגדל בקצב בריא.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי...

חדשנות היא מילת מפתח אצלנו והמוצר שלנו משתפר באופן יום-יומי, האפליקציה שקיימת היום היא רק הצעד הראשון בחזון שלנו, ואנו בטוחים ביכולת שלנו לקרוא תיגר על המצב הקיים בשוק ולהצליח לשפר משמעותית את רמת החיים ויכולת התקשורת של הילדים המאותגרים.

 

ככה שומרים אתנו על קשר…

האתר שלנו: http://commboardsapp.com

המייל שלנו: [email protected]

להורדת האפליקציה לחצו כאן.

מיקום החברה: חולון

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.