תמונת IP-imagin
4 אוגוסט 2013 | מערכת StartIsrael
רוצים לשלוח אימייל לצוקרברג? Rapportive יכולה לעזור

תוסף קטן ל-Gmail יכול לעזור לכם למצוא את כתובות האימייל של האנשים שאתם צריכים בכל ארגון

 

 

דמיינו שאתם נמצאים כמה ימים לפני השקת המוצר שלכם. גיבשתם אסטרטגיה שיווקית שעבדה נפלא עד עתה, אך עכשיו אתם מנסים להגיע לכתבים ולבלוגרים שיסקרו אתכם ביום ההשקה. את מרבית כתובות האימייל או הפרופילים בפייסבוק מצאתם, אך כמה מן החשובים שבהם נותרים חסויים ולא נגישים. כיצד תצליחו בכל זאת להגיע אל האנשים החשובים והמשפיעים הללו?


כאן נכנסת לתמונה האפליקציה הקטנה Rapportive. רפורטיב הוא יישום קטן ל-Gmail שעוזר לגלות פרטי קשר של אנשים ברשתות חברתיות. לאחר שמתקינים את התוסף החינמי, מופיעה בצד המסך של Gmail לשונית קטנה של רפורטיב המעידה שהיישום פעיל. כעת, בכל פעם שתכתבו אימייל חדש או כשתקבלו אימייל, יופיע בצד המסך עמוד עם כמה פרטים נוספים על המכותב: פרופיל בלינקדאין, עדכונים אחרונים שלו בטוויטר, עמוד פייסבוק שלו, אנג'ליסט, כתובת אימייל נוספת אם קיימת וכדומה.


הפרטים מהרשתות החברתיות יציגו בפניכם את מה שהאדם המכותב עוסק בו בזמן-אמת. אם הוא מעדכן בטוויטר באופן תדיר, אתם יכולים להגיב על הדברים או למצוא נושאי שיחה שאפשר לתבל עמם את האימייל שלכם. בנוסף, בתחתית העמודה של רפורטיב יש אפשרות להוסיף הערות משלכם על כל מכותב, הנשמרות ומוצגות רק בפניכם. כך שאם ההתכתבות ביניכם נמשכת, תוכלו להשאיר לעצמכם תזכורות היכן הפסקתם ונושאים שרציתם לדון בהם (או מה לא לומר).


יתרון נוסף של היישום הוא בעניין פעוט אך שימושי: הוא מציג תמונה של המכותב. האלמנט הפשוט, ששואב את התמונה מהפרופילים של המכותב, שימושי מאוד כשמדובר בשמות המתאימים לבן ולבת או לשמות בשפות שפחות מוכרות לכם.


כל הדברים הללו מסייעים בעיקר כאשר אתם מקבלים אימיילים ממישהו חדש או כאשר אתם כותבים אימיילים לאנשים שאת כתובתם אתם יודעים. אך רפורטיב יעילה גם לשימוש נוסף: גילוי כתובת אימייל של אדם, כשאינכם יודעים את כתובת האימייל המלאה שלו. כיצד עושים זאת? הסרטון הבא מדגים כיצד ניתן למצוא את כתובת האימייל של אדם מסוים:

 

 

 

גם אם אינכם פועלים לפי ההוראות בסרטון, אפשר למצוא כתובת מלאות של אנשים באמצעות ניחוש מושכל לפי שם האדם, סיומות שירותי אימייל נפוצות או שם הדומיין של החברה בה הוא עובד. אם אחת האפשרויות האלה נכונה, רפורטיב תציג בפניכם את הפרופיל המקוון המלא של אותו אדם.


בלינקדאין זיהו את הפוטנציאל של האפליקציה הקטנה הזאת לפני כשנה והחליטו לרכוש אותה. הרשת החברתית העסקית שילמה עבור rapportive כ-15 מיליון דולר, לפי הדיווחים.


התנסות ממושכת עם התוסף העלתה תחושה קלה של האטה בדפדפן. אם גם אתם חווים את ההאטה, ניתן לכבות את התוסף דרך האפשרויות ולהפעיל מחדש בעת הצורך.  

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.