29 נובמבר 2014 | מערכת StartIsrael
תכירו 6 חברות דיוור אימיילים מוביל

אם הממשק של מיילצ'ימפ עושה לכם צרות או שאתם מחפשים עיצובים מגניבים יותר - יש כמה חלופות שמעניין לנסות

 

ההכרזה על מותו של האימייל מגיעה בכל כמה שנים. לפעמים הרקע להכרזה הוא נקודת תורפה בשירות כמו עודף ספאם, ולפעמים זהו שירות חדש, מעוצב וצעיר יותר שדוחק את האימייל לפינה. אבל הדואר האלקטרוני נמצא איתנו כבר כמעט ארבעים שנה והוא ממשיך להיות שירות נפוץ, הן לגולש הפרטי והן למגזר העסקי. בשנים האחרונות קמו כמה שירותי הפצת אימיילים ששכללו את שירותי הדיוור האלקטרוני. השירותים החדשים שמים דגש לא רק על הבנת ההיענות של מקבלי האימיילים לדיוורים, אלא גם על עיצוב וממשק נוח יותר לשולחים.


חינמיים:


1. MailChimp – השירות האופנתי ביותר כרגע הוא של מיילצ'ימפ שמספקים תבניות מעוצבות ונגישות לכל אחד. התבניות של מיילצ'ימפ מותאמות לכל סוגי המכשירים - מחשבים, ניידים, טאבלטים, כך שתמונות באימייל לא קופצות למרכז המסך והטקסט לא נשבר באמצע. מיילצ'ימפ מספקים שירות בחינם עבור שליחת אימיילים לרשימת תפוצה של עד 2,000 נרשמים. לרשימה זו ניתן לשלוח עד 12 אלף אימיילים בחודש לכל היותר. עבור רשימת תפוצה גדולה יותר השירות ניתן בתשלום של כ-5-10 דולר נוספים עבור תוספת של כל 500 נרשמים.


2. YMLP – Your MailingList Provider - שירות ותיק שמספק אפשרות חינמית עד אלף לקוחות. הוספת לקוחות מעבר לאלף הראשונים כרוכה בתשלום חודשי של עד 5 דולרים. השירות של YMLP פחות "שיקי" מזה של מיילצ'ימפ אך הממשק פשוט ונוח לתפעול ופחות זמן מתבזבז על עיצוב עם תוצאה מניחה את הדעת. 

 

3. Mad Mimi - שירות נוסף ששם דגש על עיצוב עדכני. ל-Mad Mimi יש מגוון רחב של תבניות לבחור מהן וניתן לעצב אותן כפי שרוצים. התוכנית החינמית היא עד 2,500 לקוחות, ומעבר לכך יש תוכניות תשלום המתחילות ב-10 דולר לחודש.

 

בתשלום:

 

1. Aweber - היתרון המשמעותי ש-Aweber מנסים לשווק את עצמם באמצעותו הוא שיעור הגעה גבוה ביותר ללקוחות. Aweber מצליחים למנוע את הגעת האימיילים לתיקיית הספאם בשיעור הצלחה מרשים. מי שמשתמש בשיווק בדואר אלקטרוני יודע שהגעה הדואר לתיבת ה-inbox אינה מבטיחה קריאה והיענות, אך נקודת הפתיחה שמציעה Aweber לעומת המתחרים עשויה להיות טובה יותר. החודש הראשון עולה דולר אחד. מהחודש השני השירות עולה 19 דולר ומעלה.


2. myemma - שירות שמתחרה במיילצ'ימפ מבחינת אפשרויות העיצוב. העיצוב מתבצע בשיטה של drag-and-drop. המחירים: 30 דולר עד אלף לקוחות, 45 דולר ל-2,500 לקוחות. מחירון מלא ניתן למצוא באתר של myemma. החברה מציעה התנסות חינם למשך חודש.
 

שירותים מקומיים:

 

1. ActiveTrail - ובכן, פה מדובר על גאווה ישראלית. זוהי מערכת הדיוור ושיווק במייל הטובה ביותר בארץ שמצליחה גם בחו"ל, על טהרת הכחול לבן. אקטיב טרייל מציעה תוכנית מיוחדת לסטארט- אפים, במסגרתה הם נהנים משימוש חינמי במערכת למשך חצי שנה. כמה מהפיצ'רים שמציעה החברה- עיצוב ובנייה של ניוזלטרים, עיצוב ובנייה של דפי נחיתה עבור הקמפיינים שלכם, התאמה לצפייה באמצעות כל מכשיר בכל גודל מסך- נייד או שולחני, דו"חות מפורטים ועוד.

 

בקטגוריית שירותי הדיוור המקומיים הנוספים עם תמיכה בעברית, ניתן למצוא שניים: inWise ורב-מסר.
 

תגובות

1. דיגיטל בנשמה | 22 ינואר 2016

דיוור אלקטרוני זה אקטיב טרייל

הם מוצלחים מאוד, ונותנים מערכת נוחה יותר מרוב האמריקאיות


2. טל | 28 נובמבר 2013

שכחתם את אקטיב טרייל. הם מצוינים


הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.