22 מאי 2018 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את Omeq Medical

Omeq Medical פיתחה מוצר פורץ דרך בתחום זריקות האפידורל, זריקות נפוצות אשר משמשות לצורך שיכוך צירי לידה, ביצוע הרדמה במגוון ניתוחים ולצורך טיפול בכאבי גב כרוניים. המוצר של החברה פונה לשוק ענק של עשרות מיליוני זריקות בשנה ברחבי העולםושווי שוק של מעל מיליארד דולר. המכשיר אותו פיתחה החברה מתלבש על גבי כל מחט סטנדרטית ומאפשר לרופא לבצע זריקה מדויקת ובטוחה יותר וזאת באמצעות ממשק קל לשימוש.

מי אנחנו

Omeq Medical פיתחה מוצר פורץ דרך בתחום זריקות האפידורל, זריקות נפוצות אשר משמשות לצורך שיכוך צירי לידה, ביצוע הרדמה במגוון ניתוחים ולצורך טיפול בכאבי גב כרוניים. המוצר של החברה פונה לשוק ענק של עשרות מיליוני זריקות בשנה ברחבי העולם ושווי שוק של מעל מיליארד דולר. המכשיר אותו פיתחה החברה מתלבש על גבי כל מחט סטנדרטית ומאפשר לרופא לבצע זריקה מדויקת ובטוחה יותר וזאת באמצעות ממשק קל לשימוש.

 

 

שלום, שמי ליאור מרגלית, מנכ"ל ומייסד משותף של עומק מדיקל. אני יזם ומהנדס ביו-רפואה. את עומק מדיקל הקמתי לאחר שירות של 6 שנים בחיל הים כחובל, בתפקיד מפקד ספינה וסגן מפקד פלוגה. יחד איתי בחברה אסף גור CTO, מקצוען בתחום הרפואי, עם 20 שנה של ניסיון ומשרות ניהול בכירות בסטרטאפים רבים.

את החברה מלווים רופאים בכירים (רופאים מרדימים ומומחים לכאב) מבתי חולים מובילים בארץ ובעולם אשר סייעו לנו לעצב את המוצר ואת תכונותיו, לגבש את החזון ולבחון אותו בפרקטיקה היום-יומית.

 

מה אנחנו מחדשים

 

40 מיליון זריקות אפידורל מבוצעות מדי שנה בעולם! הליך הזרקת חומרי הרדמה או חומרים לשיכוך כאב לחלל האפידורלי, אשר נפוץ מאד בפרוצדורות רפואיות רבות ביניהם גם לידות, כמעט ולא השתנה מאז שנות ה-20. בזמן הפרוצדורה נדרש הרופא להחדיר מחט אל תוך אזור אנטומי קטן המקיף את עמוד השדרה ונקרא החלל האפידורלי. כיום מסתמכת שיטת ההזרקה הסובייקטיבית בעיקר על תחושתו של הרופא וניסיונו האישי, ובמקרים רבים (כ-30% מהמקרים) היא אינה מצליחה לחדור אל החלל האפידורלי בניסיון הראשון ולכן המטופל נדרש לעבור שוב את הפרוצדורה או לחילופין אינו מקבל את הטיפול הרצוי, את זה אנחנו עומדים לשנות !

 

 

עומק פיתחה מכשיר אלקטרו-מכאני זעיר שמתחבר למחט אפידורל קיימת. המוצר הופך את המחט לחכמה ובטוחה יותר וכל זאת באמצעות ממשק משתמש פשוט ונוח לשימוש.

המוצר החדשני של OMEQ מגביר את הדיוק, הבטיחות והאיכות של הליך ההזרקה באופן ניכר עבור נשים בעת לידה ועבור כלל המטופלים בעת הרדמה, לניתוחים שונים ובטיפולים לכאבי גב כרוניים.

יעילות המוצר הוכחה במחקר POC (Proof Of Concept) פרה-קליני שבוצע בבית החולים אסף הרופא. כאשר בתוך חודשים ספורים תחל החברה בניסוי קליני בבני אדם בשיתוף פעולה עם בתי חולים מובילים בישראל ובאירופה.

 

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

הזירה הרפואית היא זירה מורכבת ומאתגרת. בעולם שאנו פועלים האתגר הוא להגיע לשיתוף פעולה עם יצרן גדול בתחום שלנו. הטכנולוגיה שלנו מותאמת לערכות הקיימות ולכן שני הצדדים יכולים להרוויח ובגדול. באמצעות שותף כזה נוכל להגיע במינימום משאבים לבתי החולים ברחבי העולם ולמכור.

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

התקדמות הטכנולוגיה בעולם והגדלת הזמינות שלה אפשרו לנו לפתח מוצר חכם בעל אמצעי חישה יעיל, וכל זאת בעטיפה קטנה ונוחה לשימוש אשר מותאמת לציוד שהרופא רגיל להשתמש בו. להערכתנו עובדה זו תקל על אימוץ המוצר על ידי קהילת הרופאים שלנו. המוצר שאנו מפתחים עבר את כל הבדיקות ההכרחיות שלו והוא מוכן לייצור. בנוסף קבלנו לא מעט פידבקים עם יצרנים גדולים בשוק אתם נשתף פעולה בשנים הקרובות.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

בעולם הרפואי, יש חשיבות רבה לאיכות המידע הקליני. אחד השימושים העיקריים בכספי הגיוס שלנו יהיה ביצוע סדרת ניסויים קליניים איכותיים, כדי להציג את יתרונות המוצר, הן לרופא וגם למטופל. בחברה תומכים רופאים בכירים מישראל, מארה"ב ומאירופה אשר יסייעו לנו בקידום המוצר.

 

רצינו לומר תודה ל...

לכל המשקיעים של החברה, החל מחממת Trendlines Medical (שותפינו בתחילת הדרך) ועד המשקיעים הפרטיים שמאמינים בנו ובחזון שלנו. נודה גם לכל הרופאים וצוותי הרפואה אשר עבדו איתנו עד היום. אנשים מופלאים אלו, עבדו איתנו ימים כלילות בכדי להגיע לתוצאות המדהימות אליהן הגענו.

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

מסיימים את תהליך האישור לשיווק המוצר שלנו בארה"ב (FDA) וחותמים על שת"פים אסטרטגיים לשיווק המוצר באחד מהשווקים הגלובליים.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי...

אנחנו מביאים לשוק פתרון חדשני ויעיל. המוצר שלנו מוכר ונוגע כמעט בכל משק בית, רובנו עורכים היכרות עם זריקת האפידורל עוד בחדר הלידה, לאחר מכן נפגשים עימה במגוון פרוצדורות רפואיות. המוצר שלנו יסייע לרופא לבצע פרוצדורה בצורה יעילה ובטוחה יותר והכי חשוב יסייע למטופל לקבל טיפול איכותי יותר. אנו מונעים על ידי האמונה כי העמל הרב אשר אנו משקיעים במוצר שלנו, בסופו של יום עשוי להוביל את הרפואה עוד צעד אחד קדימה. 

 

 

בימים אלו השקנו קמפיין גיוס המונים בפלטפורמת ExitValley ואנו מאפשרים לכולם להצטרף להצלחה שלנו בסכום השקעה נמוך יחסית.

 

ככה שומרים אתנו על קשר…

בדף הקמפיין שלנו ב-ExitValley

או באתר שלנו: www.omeqmedical.com

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.