Pixabay
13 יוני 2018 | גראנט קארדון
רוצים להגשים את היעדים שלכם? תהיו בלתי צפויים

גראנט קארדון במאמר מקורי במיוחד - על איך להפוך את החיים שלך למקוריים במיוחד.

גילוי נאות: אני לא האדם הכי חכם. כשאני לא יכול לנצח אותך באמצעות מילים, אני אנצח אותך באמצעות עבודה. הרבה מכם מבלים זמן רב מחייהם בקריאה, חשיבה, תכנון ובניית אסטרטגיה, אך כמה מכם באמת עסוקים בעבודה? אני דואג שדברים יהיו פשוטים במשרד שלי, משום שהצלחה דורשת תהליך פשוט. אם זה נהיה מסובך מדי, אני כבר לא שם.

בזבוז זמן בתואנה של "להבין איך זה עובד" היא לא פחות משם קוד לדחיינות. רמת העיסוק שבה אתה צריך להיות צריכה להיות ברמה שבה אתה אפילו לא יודע איזה יום היום. אתה יודע איזה יום היום? כנראה שלא עבדת מספיק קשה. השעון שעל כף היד שלי אפילו לא מכוון, אני רק עונד אותו כי הוא אני אוהב את איך שהוא נראה. תתחיל את התהליך בלהתחייב להפסיק לחשוב במונחים של זמן כמו ימים ושבועות, והתייחסו לזמן כזרמים של פעילות.

הרבה אנשים נמנעים מעבודה, ומדחיקים את הדברים שגורמים להם להרגיש שלא בנוח - כמו למשל לבצע שיחת מכירה, מתן הדרכה או נטוורקינג. העבודה הצילה את חיי, מפני שזה לא קל להיות מצליח. אין דבר כזה כמו הצלחה בין לילה, אני הולך לעבוד כי אני לא אוהב להיות עני.

התפקיד שלך הוא לעשות דברים שגורמים לך להרגיש שלא בנוח. אנשים שחיים בנוחות הם אנשים שלא מנצלים את הפוטנציאל שלהם. האם תסכים שלאדם בעל רצון ליצור חיים שהם בעצמם גדולים מהחיים יעזור וישפיע ליותר אנשים מאשר אותו אדם שנוח לו? האנשים שמסתפקים בממוצע הם אנשים שאינם חיים את הפוטנציאל שלהם. הם נאבקים כדי לחיות על התפר, מבלי להשאיר שום חותם על העולם שבו אנו חיים.

כמו שסטיב ג'ובס אמר - התפקיד שלך הוא להשאיר גומה ביקום.

ככל שיש לך יותר כסף, אתה יכול לעזור ליותר אנשים. תתחיל לבנות את ההכנסה שלך, ומקד את כל תשומת הלב שלך בכך. תפסיק להסתפק במועט. אתה חייב להתחיל  לשבור כל הסכם. פרק את התוויות ותפסיק להענות להגדרה או תואר ספציפיים: אב, אחות, בנקאי, איש מכירות, יזם - אלו הגדרות שמגבילות אותך במקצת, אתה לא חושב?

אני לא איש מכירות, סופר או יזם. אני חי את חיי. אני לא אוסף של דברים, אתה חייב להפסיק לתת לעצמך תארים ולחיות את החיים כמו שחיית אותם כילד - נרגש מהחיים עצמם ופשוט רוצה לגעת בכל דבר אפשרי. בזמנים האלו לא פחדת, והיית ישיר שהולך בקו ישר לגבי מה שאתה רוצה. ילדים הם הדוגמא הכי טובה להתנהגות חסרת היגיון: כשהם רוצים משהו, הם לא חושבים על זה - הם הולכים לקחת את זה.מה שאתה רוצה להשיג בחיים הולך להיות קשה להשגה, אבל זה הולך להיות קשה הרבה יותר אם לא תנסה להשיג אותו. הכל קשה.

להתמסד זה קשה.

לחיות מהיד לכיס זה קשה.

להצליח זה קשה.

כדאי שפשוט תשיג את מה שאתה רוצה. להתפרנס מ-58,000 דולר בשנה זה קשה. איך אתה בכלל יכול לעשות את זה? אתה צריך להתרחב על ידי התמקדות בהרחבת הפעילויות שלך.

מכירות היא פעילות מורחבת. כל אכזבה בחייך היא בעצם חוסר הצלחה למכור משהו (דיברתי על כך בהרצאות שלי). אתה צריך "להמכר" בכוונה, ולמכור את עצמך זאת המכירה הכי קשה שאתה יכול לעשות. אם אתה לא יכול למכור את עצמך, אז אתה לא יכול למכור. נקודה. תמכור את עצמך ושים לב להכנסה החדשה שנכנסת לך לחיים.

בואו ואספר לכם סיפור על רבע דולר.

כשהייתי ילד, אבא שלי נתן לי ולאחי התאום גארי, מטבע של כרבע דולר. כל כך התגאיתי להיות עם מטבע כזה. יצאנו מהבית כדי לקנות משהו בעיר, ולא הפסקתי למשש ולהרגיש את המטבע שבכיס שלי, תוך כדי שאני מדמיין מה אני יכול לקנות עם אותו סכום. הוצאתי אותו מהכיס כדי להעריך אותו עוד יותר, ואז זה קרה - המטבע נפל לתעלת ניקוז. תוכלו בכלל להבין איך נבהלתי? יכולתי לראות את המטבע, אך לא לעשות כלום בנידון.

הייתי חייב לחזור הביתה בידיים ריקות ולהתמודד עם האכזבה של אבא שלי. כשהוא שאל מה קניתי, הייתי חייב להתוודות ולהגיד לו שאיבדתי את המטבע, תוך כדי שאני מרגיש את האכזבה שמקיפה אותי. סבא שלי לקח אותי לצד ולימד אותי שיעור חשוב: אף פעם אל תלך לאנשהו עם מטבע אחד. למדתי בדרך הקשה מה זה להפסיד את מה שיש לך, אבל המצב גרוע הרבה יותר כשאין לך תחליף בשבילו.

הנקודה היא, שאתה צריך הרבה מטבעות, ואתה לא יכול לסמוך על דבר אחד מיני רבים. חלומות גדולים מתחילים עם כסף, בגלל שאפשר למדוד אותו בקלות. ההורים שלך לימדו אותך להיות רציונאלי ובטוח. אנשים עשירים לא אומרים "כסף זה לא הכל בחיים".

אל תהיה קורבן, אל תפנה אצבע מאשימה לאף אחד מלבד לך. תפסיק לתרץ. תן לכל עסקה את הלב שלך, בכל פעם מחדש. דאג למספיק דברים שיהיו ברשותך כדי שאף אחד לא יוכל לעצור אותך. הבן ואמץ את הדבר שנקרא מכירות. כל עסק שהקמתי היה מבוסס על המכירות. אם אין מכירות, אין עסק.

אתה לא צריך תרפיה, אתה צריך פעולה. אתה לא צריך לכתוב תוכנית פעולה או לעדכן את קובץ הכתובות שלך. מבלי כסף שיזרום לך, אתה פשוט כלום. הריפוי הוא בעשיה, לא בחשיבה.

מכירות הן מבוססות פעולות. הן התהיה, הפולוו-אפ. האם אמרו לך לא להיות עקשן יותר מדי כשהיית ילד? "כסף לא גדל על עצים" הוא בעצם שם קוד ל"אני לא יודע איך להביא כסף". החלף את התירוצים עם האמת: האמת היא שהפסדת בכל מה שקשור להכנסה. לימדו אותך גם שצריך כסף כדי לעשות כסף, אבל זה לא נכון - צריך אומץ.

אתה זקוק לבעיות גדולות וחלומות גדולים. אני לא משנה את חלומותיי, הם היו כאן הרבה לפני שאשתי והילדים היו כאן. אם אתה שונא מכירות, אתה שונא כסף. כל אחד שאיתך בעסק צריך להבין שאתה קצת משוגע. קח את הזמן, בזבז את כל הכסף על הרחבת העסק. השתמש בחוב כדי לפוצץ את העסק שלך.

לא מדובר כאן בחוק המשיכה, מדובר כאן בחוק הפעולה. אל תבצע עבודה, תבצע את החיים שלך!

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.