Pixabay
1 יולי 2018 | יובל פרידמן
איך פותחים את השבוע בצורה חכמה?

איך מתמודדים עם הזמן השבועי שנחשב לקשוח ביותר? ליובל פרידמן פתרונים.

יום ראשון בבוקר.

כל כך הרבה נכתב עליו, לפעמים בכעס, לפעמים בעצב, לפעמים בכלל בתור יום שני, לפעמים ללא דאגות (כשאתה במקצוע המתאים), אבל דבר אחד ידוע - אין כמעט זמן בהיסטוריה שיצר כל כך הרבה תחושות מסוג זה.

גם אנחנו בתור יזמים, למרות שנראה לכל שאנחנו תמיד ממוקדים בעשייה, תמיד נהנים ותמיד עוסקים רק במה שאנחנו באמת רוצים לעסוק - הרי שגם לנו לפעמים אין כוח ורצון לקראת השבוע הקרב. אז מה ניתן לעשות כדי לשפר את התחושה הכללית ולרומם את רוחינו לקראת הימים הקרובים?

נ.ב. עצות אלו תקפות לכל בוקר, ואפילו מומלץ ליישם אותן ברמה היום יומית!

התעמלות בוקר

כושר טוב ישראל כבר לא משודרת (לצערינו), אבל זה לא אומר שהרוח שלה לא קיימת. יציאה מהמיטה לצורך אחר מלבד צחצוח שיניים ופתיחת הלפטופ, יכולה ליצור שגרה חדשה. התעלמות הבוקר תעורר אותנו, תזרים את הדם בגופינו, תיתן לנו תחושה של עשייה כבר מהרגע הראשון וכמובן תעזור לנו לשמור על אורח חיים בריא.

סרטון לתחילת היום

היום אפשר לראות סרטים שלמים, בלי לצאת מהבית. במקרה הזה אני כן רוצה שתצאו מהבית, אבל קודם כל תראו סרטון קצר. 5 דקות. לא חסרים סרטונים על יזמות שיכולים לתת לכם בוסט של ממש לעשות את העבודה שלכם בצורה טובה מתמיד. ושכל יום מתחיל ככה, אתם תשפרו את טיב העבודה שלכם כל יום מחדש.

סידור הלו"ז

מה עושים היום?

גם אם אתם חושבים שאתם יודעים, לפעמים אי תיחום של אותן פעולות יכול ליצור בלאגן ואי עמידה בזמנים. סידור סדר היום שלכם בצורה קלה, פשוטה ומובנת יכול לעשות לכם הרבה טוב. נסו גם לתעדף את המשימות החשובות בתחילה, ותראו איך הכל זורם יותר טוב.

לימוד מהעבר

מה היה אתמול?

את מי פגשנו? מה קראנו? מה עשינו? בכל יום אנחנו יכולים ללמוד לפחות דבר אחד חדש. נסו להתרכז ולחשוב מה למדתם אתמול. כשאתם רואים את החיים בצורה כזו, אתם כמובן גם לומדים יותר, אבל גם מיישמים לעצמכם שתמיד יש לכם דברים חדשים ללמוד, תפיסה זו כבר תשנה את אורח חייכם בצורה שלא חשבתם.

תקשרו

מעוניינים להכיר קשרים חדשים? לחזק את מצב הרוח של השותפים שלכם? למסור מסר למשפחה? חשבו על אדם שאתם רוצים לפתוח לו את הבוקר עם משהו טוב - ופשוט עשו זאת. התחושה הטובה לא תהיה רק שלו, ולמעשה חלק נכבד ממנה יהיה בכלל שלכם.

השמש זורחת בכל יום - והגיע הזמן שגם אתם. נסו ליישם את השיטות הללו בכל בוקר יום ראשון, ותראו איך המסר מתפשט - לימים אחרים, להתנהלות היומיומית שלכם, וגם לסובבים אתכם. עכשיו הבוקר הזה נראה קצת פחות קודר, אה?

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.