Pixabay
2 יולי 2018 | אליסה מרטין
גאדג'טים ישראליים שיצאו לאחרונה בפלטפורמות CROWDFUDNING

כמה מהקמפיינים המעניינים שיצאו בפלטפורמת CROWDFUNDING.

ישראל כבר מזמן הפכה לאומת הגאדג'טים ומוציאה מדי שנה מספר נכבד של קמפיינים מוצלחים בפלטפורמות גיוס המונים בינלאומיות כגון קיקסטארטר ואינדיגוגו.

כמובן שהמחשבה הראשונה והיחידה של רובנו תהיה גיוס כספים, אך כמובן שיש מטרות חשובות לא פחות כגון יצירת קהילה, אנשים שאוהבים, מעוניינים, חווים דעה, מלווים אתכם לאורך הפיתוח ושואלים על המוצר, יצירת באזז, BRAND AWARENESS. אחד האתגרים הגדולים כמובן בימינו, הוא עניין ההיתכנות, MARKET VALIDATION, השקת המוצר ללא גורם מתווך בעצם תאפשר לכם לקבל פידבק באופן ישיר מתומכים מכל העולם, אין יותר טוב מזה!

קמפיינים מעניינים שרצו בעבר וכאלה שעלו לאחרונה השכילו להפנים את חשיבות ההכנה לפני העלייה לאוויר, וביצעו תהליך של הגדרת קהל היעד, אפיון הייחודיות של המוצר, כיצד הכי נכון לשווק אותו לקהל (קהל שמוכן לתמוך במוצר שבמקרה הטוב יקבל בעוד כחצי שנה), אסטרטגיית יצירת ערך: איך משפרים את הסיכויים לגיוס בהינתן הקיים ואיך משיגים ערך נוסף בזול באופן יחסי, תכנון יעד גיוס, פרקס, חשיבה על הפצות משולבות, עבודת הכנה של קהל שיפיץ עבורם, תכנון המרקטינג, יחסי ציבור, בניית קהילה ויצירת באזז לפני הקמפיין וכתיבה ובנייה של עמוד קמפיין איכותי הכולל תסריט, סרטון, תמונות, גרפיקה ו storytelling ועוד.

Fidget Capsule - הדור הבא של הפידג'טים!



מייפולד - כסא בטיחות לילדים מתקפל.




The Right Cup

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.