Pixabay
15 יולי 2018 | מערכת StartIsrael
איך להצליח לשמור על ריכוז בעבודה מתישה?

הנה היא באה - המטלה שחששתם ממנה. זה לא חייב להיות ככה. איך מבצעים מטלות מתישות בצורה האופטימלית?

זה לא משנה באיזה תחום העיסוק שלנו - מתישהו נצטרך להתקל ולבצע עבודה מתישה. זה יכול להיות פיזית, וזה יכול להיות גם מנטלית - אבל יזם חייב לעשות מה שיזם חייב לעשות. כדי שהכל יזרום חלק ככל הניתן, ליקטנו לכם 4 טיפים שיוכלו לשפר את התחושה ואף לשפר את ביצועיכם במטלה.

אכלו ארוחות קטנות במהלך היום

אמנם חונכנו על כך שיש 3 ארוחות ביום, אבל בפועל ניתן לחלק את הלו"ז גם ל-6, או אפילו 9 ארוחות קטנות יותר. אם תאכלו מספר פעמים תוך כדי העבודה, תקבלו בוסט אנרגיה שיתחלק על פני היום. רק חשוב לשים לב כמובן - לאכול אוכל בריא ומזין, ולא שטויות, אחרת יתקבל אפקט הפוך לגמרי והעבודה המתישה שלכם תהפוך לשריפת כל הקלוריות האלו במכון.

קחו הפסקות קטנות

עקרון דומה לסעיף הקודם - אל תקחו רק 2 הפסקות ביום עבודה שלם, קחו כמה הפסקות - אבל גם כאן חשוב לעשות זאת חכם, מדובר בדקות ספורות בכל פעם, ובהפרשים סבירים. לא מדובר כאן על רבע שעה בכל 20 דקות, אבל משהו כמו 5 דקות בכל 45 דקות עבודה נשמע סביר בהחלט.

שמרו על שולחן נקי

שולחן מבולגן אולי נראה טוב בסרטים, אבל במציאות הוא יכול להוסיף לסטרס - כי נראה שיש עוד מלא דברים לעשות. שולחן מסודר נותן לכם לדעת בדיוק מה צריך לעשות, מראה שהכל בשליטה ובסדר ונותן לכם תחושה טובה. ותחושה טובה זה הבסיס להכל.

דאג ליעדים יומיים

גם אם מדובר בפרוייקט שייקח לכם מינימום שנתיים, אתם עדיין צריכים לדעת ולוודא שדברים ממשיכים בכיוון הנכון. דאגו לרשימת יומית של יעדים, גם אם הם קטנים - העיקר שתדעו שהם בוצעו ושהדברים מתקדמים.

אנחנו לא יכולים להכין לכם את העבודה במקומכם, אבל הטיפים הבאים יתנו לכם להרגיש קצת אחרת - וזה יכול להחשב בתור מישהו אחר שעושה לכם את העבודה. נותר לנו רק לאחל לכם בהצלחה (ובתאבון!).

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.