2 מאי 2019 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את WeBus

הסטארטאפ WeBus שם לעצמו למטרה להביא למהפכה בעולם התחבורה. עובדי החברה פועלים כדי להביא לשולחן אלטרנטיבת תחבורה בעלת השילוב הטוב ביותר בין מהירות למחיר.

מי אנחנו?

אנחנו WeBus, ואנחנו עושים מהפכה בעולם התחבורה בכך שאנו מביאים לשולחן אלטרנטיבת תחבורה בעלת השילוב הטוב ביותר בין מהירות למחיר. WeBus באה לעזור לאותם אנשים שמבקשים להגשים את עצמם ולהספיק יותר בעולם הגדול, בעוד שהם שומרים גם על הכיס שלהם.


מה אנחנו מחדשים

חברת WeBus היא החברה היחידה בישראל שעושה שיתוף נוסעים במוניות, עם לקוחות שכבר משלמים. אנחנו חברה ייחודית מעצם כך שאנו פונים ללקוחות שבדרך כלל לא יכולים להרשות לעצמם נסיעה במונית, ואנו עוזרים להנגיש את שירות זה עבורם. האלגוריתם שלנו מותאם עבור הצרכים של האוכלוסייה הייחודית הזאת והאפליקציה שלנו מעניקה יכולת לשכבות חלשות ליהנות מהטבות שלא עמדו לרשותם לפני כן.

האתגר הכי גדול שלנו הוא

האתגר הכי גדול זה לנתח כראוי ולהבין מה בדיוק הלקוחות שלנו רוצים ולהעניק להם את התוצר האופטימלי, שמצליח לקלוע בול לצרכים שלהם.


אנחנו מאמינים שנצליח כי

אנחנו מאמינים שנצליח בגלל שהצורך בשירות שלנו הוא פשוט עצום, עם קהל לקוחות שבדרך כלל לא מעניין חברות רבות. אנו מצליחים להקשיב למה שקורה בשטח, ומתוך כך משדרגים ומעדכנים את המוצר בהתאם. בעתיד (הלא כה רחוק), אנו מתכננים גם להשתלב עם טכנולוגיית הרכב האוטונומי, בהענקת נסיעות מהירות, זולות ונוחות עוד יותר ממה שאנחנו יכולים להציע כיום.


אבל אי אפשר להצליח בלי

אין לנו ספק שלא היינו מצליחים להגיע עד הלום לולא הצוות המסור והאיכותי שלנו. בנוסף לכך, אנו מאמינים שכל עוד נפעל למען שיפור חייהם של אותן שכבות הביניים והחלשות בחברה, הדרך שלנו תהיה מבורכת בהתאם.

רצינו לומר תודה

רצינו להגיד תודה לצוות הנהדר שלנו שעובד יום ולילה כדי לשפר ולשדרג את המוצר לרמה הגבוהה ביותר.


בעוד שנה מהיום אנחנו

אנחנו מאמינים שנגיע לערים עם פוטנציאל עצום לשירות זה בישראל ובעולם, עם פיילוטים איכותיים וקבוצות מיקוד שמהן נלמד המון.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי

כי אנחנו מאמינים שבקרוב מאוד נתפוס תאוצה בקרב משתמשי התחבורה הציבורית, ונהפוך לאחת מאפליקציות הסטארטאפ המוכרות וראשיות בעולם תוך הובלת תחום שיתוף הנוסעים במוניות.

 

ככה שומרים אתנו על קשר:

[email protected]

052-8080043- גלעד

www.webus.co.il

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.