18 ינואר 2014 | יובל מעוז
4 כלים שיחסכו לכם זמן בתחילת הדרך

מצגת למשקיע, כל המסמכים שאתם צריכים ועוד כלים שיחסכו לכם זמן

למצוא את כל הדברים שיכולים לעזור לכם בתחילת הדרך יכול לקחת המון זמן. החיפוש מוביל לכל כך הרבה כלים שימושיים, עד שקשה לבחור מבין ההיצע האינסופי שקיים ברשת. במיוחד בתחילת הדרך, השאלות כיצד להתקדם עם המיזם מתרבות עוד יותר ככל שמתקדמים. ריכזנו עבורכם שלושה כלים קטנים ושימושיים שיחסכו מעט מזמנכם בתחילת הדרך.

 

Founder Suite .1

 

אתר חדש שמאפשר לרכז את כל הדברים שיזמים צריכים בתחילת הדרך מבחינה ניהולית. באתר אפשר למצוא מסמכים רבים שיכולים לעזור, מהסכמי מייסדים, דרך חוזי העסקה, ניהול האחזקות בחברה המשותפת, ועד תבניות להודעות לעיתונות באנגלית ולכתיבת פיץ' מוצלח. האתר באנגלית ולכן לא כל המסמכים מתאימים ליזם הישראלי, אך בהחלט אפשר לנבור בהיצע ולמצוא כמה דברים שימושיים.

 

בנוסף, האתר מאפשר לערוך רשימת מעקב אחר המשקיעים שפניתם אליהם ולסמן את מידת העניין שלהם בכם וכיצד התקדם ביניכם הקשר.

 

שירות מוצלח באתר הוא בדיקת ביצועי המתחרים. לאחר ההרשמה תוכלו לערוך רשימה קצרה של מתחרים שאתם רוצים לעקוב אחריהם, והאתר יציג בפניכם נתונים כלליים עליהם, כמו הדירוג שלהם באתרי דירוג עולמיים (אלקסה), פעילות ברשתות החברתיות, גיוסים ועוד.

 

האתר נגיש בחינם למשך שבעת ימי השימוש הראשונים, ולאחר מכן קיימות תוכניות הנעות מ-5 עד 15 דולר בחודש.

 

 

WorkFlowy .2

 

כלי ניהול פרויקט המאפשר ליצור רשימת משימות, לשתף, ולתכנן תהליכים משותפים בחברה.

 

WorkFlowy מעוצב בצורה נקייה מאוד השומרת על המשתמש מפני הסחות דעת. השימוש באתר מזכיר את שירות ניהול הפרויקטים trello, ובדומה לטרלו, גם כאן ניתן לעבוד במשותף עם משתמשים נוספים.

 

השימוש בשירות הוא חינמי עד 250 משימות כתובות בחודש. בהבאת משתמשים חדשים לאתר מקבלים 250 משימות חינמיות לחודש על כל משתמש. כדי להשתמש ללא הגבלה  קיימות תוכניות בתשלום, החל מ-5 דולרים לחודש.

 

 

 

namecheck .3

 

למצוא שם מוצלח לחברה זה תהליך לא פשוט. לאחר התחבטויות רבות בכיוון הנכון, סביר להניח שתגלו שמישהו כבר רשם חברה עם השם הרצוי. namecheck הוא כלי יעיל ומהיר לבדיקה האם דומיינים פנויים, עמודי רשתות חברתיות, בלוגים ושמות מסחריים.

 

namecheck הוא כלי חינמי לחלוטין המציג תוצאות תוך רגע. בין האפשרויות שתוכלו למצוא דרכו הוא גם שמות מסחריים ברחבי העולם, וגם בדיקה היכן לא רשמתם את החברה או המותג שלכם וטיפול מתאים בנושא.

 

(דוגמא לבדיקת השם פייסבוק)

 

4. Improve Presentation: תבנית מצגת למשקיעים בחינם

 

הכנת מצגת גוזלת יותר מדי זמן, אז למה לא להשתמש בתבנית מוכנה? improve presentation מציעים תבנית חינמית למצגות פיץ' של יזמים עבור משקיעים עם כל העמודים הרלוונטיים. במצגת תמצאו עמודים המותאמים להסברת הרעיון, השוק, התחרות, הצוות ועוד.

 

התבנית ניתנת בחינם תמורת ציוץ בחשבון הטוויטר או סטטוס בפייסבוק או בלינקדאין.


 

 

תגובות

1. דניאל אליהו | 6 אוקטובר 2014

מומלץ חלקית

עבדתי לא ב 100% עם Improve Presentation הוא שירת אותי מעולה בכנס רופאים שהופעתי


2. דוד אלירן | 25 אפריל 2014

לא כדאי

ניסיתי את Improve Presentation. בשתי מילים: על הפנים.


הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.