28 אוגוסט 2019 |
איך אתם מגיעים לעבודה בבוקר?

הדרך שבה אתם בוחרים להגיע לעבודה או לנסוע לפגישות משפיעה על הזמן הפנוי ועל התפוקה שלכם. אז האם באמת חייבים רכב פרטי ואיזה פתרונות תחבורה יש על הפרק? הנה כמה הצעות

שוק העבודה משתנה בשנים האחרונות ב-180 מעלות ויותר גברים ונשים בוחרים לעבוד מהבית. בתוך כך, סטארטאפיסטים ועצמאיים מתחום הסייבר הם כמובן אלו שנמצאים בראש הרשימה כי עבורם כלי העבודה היחיד הוא מחשב עם חיבור לאינטרנט. מצד שני, גם אלו שעובדים מהבית ואפילו בעלי עסקים צריכים מדי פעם פתרון תחבורה נגיש וזמין.

הנה למשל כמה דרכים להגיע לעבודה, לנסוע לפגישות עם משקיעים או לבקר אצל לקוחות פוטנציאליים:

  1. רכב פרטי

רכב פרטי הוא אמצעי התחבורה הנפוץ בישראל. אם אתם מגיעים לעבודה מדי בוקר עם רכב פרטי, סביר להניח שאתם עומדים בפקקים אבל נהנים מגמישות מסוימת. בהמשך, היתרון של רכב פרטי הוא שאפשר להניע אותו בכל רגע נתון כדי לצאת לפגישות – בתמורה לביטוח, רישוי, אחזקה וביקורים במוסך אחת לשנה לפחות.

  1. תחבורה ציבורית

התחבורה הציבורית בישראל לוקה בחסר ואין פלא שרבים מוותרים עליה לטובת פתרונות אחרים. עם זאת, מי שנמצא באזור המרכז או בערים עם מודעות גבוהה לחשיבות של תחבורה ציבורית לא חייב לשלם ביוקר על רכב פרטי. עבור אותם אנשים, תחבורה ציבורית ובה אוטובוס, מונית וכמובן רכבת היא פתרון נפלא שמספק תמורה מלאה להשקעה כספית מינימאלית.

  1. אופניים חשמליים

אופניים חשמליים מחליפים כיום את האופציה של נסיעה על כלי רכב דו גלגלי כמו אופנוע וקטנוע. למרות שהם מוגבלים מבחינת מהירות נסיעה וטווח קילומטרים, היתרון של אופניים חשמליים בא לידי ביטוי בהשקעה כספית ראשונית בלבד. נכון להיום אין צורך בביטוח כדי להחזיק אופניים כאלה ועם אביזרי בטיחות מסוימים ניתן להשתמש בהם גם כדי להרכיב את הילדים לגן.

  1. קורקינטים

קורקינטים דומים מאוד לאופניים חשמליים, רק שהם אפילו עוד יותר זולים והרבה יותר נגישים ודינאמיים. החיסרון הוא שאסור על פי חוק להרכיב אף אדם אחר על גבי קורקינטים ושהם נחשבים מסוכנים בהשוואה לשאר האלטרנטיבות. אם לא מוכנים לוותר עליהם, כדאי לדעת שהרבה סארטאפיסטים משתמשים בהם כפתרון לקילומטר האחרון: זה שמתחיל בתחנת הרכבת (או בחניון שבו בחרתם לשים את הרכב בכניסה לתל אביב) ומסתיים במשרד.

  1. רכב שכור

האפשרות של השכרת רכב לעסקים פופולארית בגלל שזו הוצאה מוכרת למס ודרך נהדרת להגיע ממקום למקום בלי להתחייב. הרכב השכור תמיד יהיה נקי, מצוחצח ומוכן לנסיעה ולרוב הוא גם יגיע עם טנק דלק מלא שימנע את הצורך בסיבובים מיותרים ברחבי העיר. כמו כן, את הרכב ניתן לשכור ליום שלם או לסוף שבוע ולשלב את השימוש בו יחד עם בילוי משפחתי.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.