16 פברואר 2020 | מערכת StartIsrael
השבוע בסטארטאפים

נגיף הקורונה מבטל את ועידת הסלולר בברצלונה, במעבר חד לקורונה אחרת – ענקית הבירות הבלגית המייצרת גם את "קורונה", משתפת פעולה עם Team8 הישראלי. ומה הג'וב החדש של אדם נוימן.

השבוע הפינה בחסות: ארגז הכלים לסטארטאפיסט המתחיל




סיכום השבוע בתחומי הסטארטאפים והיזמות בארץ ובעולם:

בפינתנו החדשה - השבוע בסטארטאפים, אנו נרכז לכם את החדשות והעדכונים הכי חמים עם סיכום השבוע החולף בעולם הסטארטאפים.
כמו תמיד, מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: [email protected]


חברת הבירה הגדולה בעולם
AB InBev משתפת פעולה עם הסטארטאפ הישראלי Team8

חברת AB InBev הבלגית, המספקת כ-30% מצריכת הבירה בעולם, חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם הסטארט-אפ הישראלי Team8, העוסק באבטחת מידע. כחלק מההסכם Team8 תסייע ליצור שיתופי פעולה בין חברות ישראליות העוסקות בתחום הסייבר לבין חברת AB InBev.
זה אינו שיתוף הפעולה הראשון של AB InBev עם חברות ישראליות. החברה כבר מפעילה מרכז מחקר ופיתוח בישראל, שבו כ-140 עובדים, והוא מפתח כלים לניטור התנהגות צרכנים ומעקב אחר הפעולות הנעשות בברים. מרכז זה הוא בבסיסו חברת הסטארט-אפ WeissBeerger Ltd, שנרכשה על ידי AB InBev בשנת 2018, שכיום מעוניינת להרחיב את פעילות מרכז המחקר בישראל.

 

בעקבות נגיף הקורונה: בוטלה תערוכת המובייל MWC בברצלונה

לאחר ששורה ארוכה של חברות הודיעו על ביטול השתתפותן בתערוכת הסלולר MWC בברצלונה - בשל החשש מהתפשטות מחלת הקורונה, מארגני הכנס הודיעו על ביטולו כליל. בימים האחרונים הודיעו אמזון, פייסבוק, אינטל, סוני, אריקסון נוקיה, LG ו-Nvidia על ביטול השתתפותן בכנס, וכך הודיעו גם אמדוקס ואינטל הישראליות. הביטול נובע מדאגה לעובדים ומהחשש שמא התכנסות המונית עלולה לתרום להתפשטות המגפה.

הסטארט-אפ ביונד של אסף רפפורט גייס 21 מיליון דולר

חברת הסייבר ביונד (Beyond), הסטארט-אפ החדש של אסף רפפורט, עמי לוטבאק, ינון קוסטיקה ורועי רזניק, הודיעה על גיוס של 21 מיליון דולר. מייסדי חברה זו ייסדו את אדאלום, שנקנתה על ידי מיקרוסופט ב-2015 תמורת 320 מיליון דולר. על בסיס אדאלום הוקמה במיקרוסופט חטיבת אבטחת הענן, שאותה ניהל רפפורט.
המשקיעים בסבב הגיוס הראשון של ביונד הם קרן ההון סיכון סקויה ארה"ב וגילי רענן מקרן ההון הסיכון סייברסטרטס (Cyberstarts), שהשקיעו גם באדאלום.

 
אחרי סערת WeWork אדם נוימן משקיע בחברת EquityBee הישראלית

EquityBee, שיצרה פלטפורמה המחברת עובדים בסטארט-אפים שרוצים לממש את האופציות שלהם, אבל אין להם מספיק כסף לכך, לבין משקיעים, הכריזה שהשלימה סבב גיוס של 6.6 מיליון דולר. בין המשקיעים בחברה קרן Group 11 מקליפורניה וקרן LocalGlobe הבריטית, וכן משקיעים שכבר השקיעו בה, וביניהם אדם נוימן, מנכ”ל WeWork לשעבר. עד כה סך הגיוסים של החברה עומד על 8.3 מיליון דולר.
באמצעות כספי הגיוס ביונד פתחה משרדים בעמק הסיליקון בארה"ב, ומטרתה היא להביא את השירות שהיא מציעה לעובדי הסטארטאפים בארה"ב, ובכך לאפשר גם להם לממש את האופציות שלהם.

רוצים להתעדכן בתכנים נוספים בנושאי סטארטאפ ויזמות? הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו ותמיד תישארו בעניינים > להרשמה

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.