8 פברואר 2014 | מערכת StartIsrael
מה מחפשים 80 אלף איש בכנס המובייל הגדול בעולם?

בין אורחי הכנס: מארק צוקרברג וסמנכ"ל סנאפצ'ט

אלפי חברות מתחום המובייל מתכנסות בכל שנה באירוע המובייל הגדול בעולם, MWC או בשמו המלא Mobile World Congress. השנה ייערך הכנס בברצלונה ב-24-27 בפברואר.

 

בין 80 אלף האורחים באירוע ניתן למצוא גם כמה מאות המגיעים מישראל. הביתן הישראלי ב-MWC הוא מהביתנים הלאומיים הגדולים בכנס מזה כמה שנים, כאשר הוא מאכלס מעל 100 נציגויות של חברות ישראליות.

 

השנה, במקביל ובשיתוף עם אירוע המובייל הגדול בעולם, הוחלט להשיק אירוע גלובאלי עבור יזמים תחת השם 4 Years From Now, (או 4YFN). האירוע הוא הזדמנות עבור יזמים הרוצים לצבור נסיון מעשי שיביא אותם לשלב הבא בתחום המובייל. המשתתפים יוכלו לבנות רשת קשרים בינלאומית, לקבל פידבק אמיתי על הקונספטים שלהם ולמצוא את המשאבים  הנחוצים כדי להאיץ את המיזם שלהם בארבעה ימים בלבד.

 

4YFN פונה ליזמים הנמצאים בכל שלב, החל ממי שמחפש השראה כדי להתחיל, אימות של רעיון או הזדמנות, ועד סטארט-אפ המחפש טאלנטים, עצה מבכירי התעשיה או מימון.

 

4YFN מושך אליו את מנהיגי תעשיית המובייל, ביניהם ניתן יהיה למצוא את מארק צוקרברג, מנכ"ל פייסבוקסמנכ"ל SnapChat, מיקה שייפר; יוסי ורדי; מייסד פרויקט Arduino, מאסימו בנזי; סמנכ"ל שיווק Qualcomm, אנאנד צ'נדראסקר; סמנכ"ל פלטורמה ושותפויות WAZE, די-אן אייסנור, ועוד רבים.

 

בכנס יהיו נציגויות של אקסלרטורים, אינקובטורים ומשקיעים מהשורה הראשונה, ביניהם גו'ן ברדפורד, דירקטור מנהל Techstars וטום טריסקארי, דירקטור מנהל Startup Bootcamp.

 

שידוכים עם משקיעים

 

במהלך 4YFN יתקיים אירוע ספיד-דייטינג שיחבר יזמי סטארט-אפ מובייל עם משקיעים מובילים. היזמים יזכו להיפגש עם עד 50 קרנות הון סיכון בינלאומיות ואקסלרטורים. בנוסף, יתקיים מפגש שידוכים פנים מול פנים ליזמים עם עד עשרה משקיעים בפגישות אחד-על-אחד.

 

בכנס יתקיימו סדנאות יומיומיות בנושאים "האינטרנט של הדברים", Big Data, שיווק מובייל, Augmented Reality, הסכמים אסטרטגיים. אלה יתקיימו לצד הרצאות בנושא עתיד המובייל, ביניהן "העתיד של עיתונות מדיה בעידן המובייל", "מה חברות סטארט-אפ יכולות לעשות כדי לשלוט בתעשיה שלהם", "מימון סטארט-אפ מובייל כיום" ועוד.

 

איך משתתפים?

חברות המעוניינות להשתתף יכולות למלא פרטים כאן, כשהחברות הנבחרות שיגישו מועמדות ויתקבלו עד ה-15 בפברואר ישלמו 200 יורו עבור ההשתתפות. 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.