13 פברואר 2014 | יובל מעוז
מתנה לוולנטיינס: אמנים יציירו את החלום של אהוביכם

Dreame הוא מיזם המקשר בין חולמים לבין אמנים שמאיירים את החלומות

 

 

לכל אלה מכם שנוהגים לקנות מתנות ליקיריהם בוולנטיינס דיי והגיעו לישורת האחרונה ללא רעיון מקורי, או סתם שכחו, מיזם מקורי חדש משיק היום את פעילותו עם מתנה מקורית לאוהבים: ציור חלומות.

 

Dreame  הוא מיזם מקוון שהוקם בידי שרונה קרני כהן, ומשיק היום אתArtify  - קהילה ושוק מקוון המרכזים חולמים ואמנים במקום אחד, כשאלה האחרונים מציירים את חלומותיהם של הגולשים.

 

איך זה עובד? הגולש מתאר את החלום שלו, שולח תמונות רלוונטיות לפי הצורך, בוחר את סגנון הציור, ומספק הנחיות כלליות לאמן. אם רוצים לקנות את השירות במתנה, אפשר להזמין במתנה את השירות ולשלוח למקבל וואצ'ר לשימוש בשירות. לכבוד הוולנטיינס מציעים ב-Artify את השירות תמורת 9.90 דולר, עד ה-1 במארס.

 

 

האתר של Dreame

 

החלומות תופסים חלקים מעניינים בתרבות הפופולרית. כך למשל, פול מקרטני שמע בחלום נגינת אנסמבל כלי קשת. הוא סיפר כי ניגש לפסנתר והלחין את ששמע, מה שהפך לימים לשיר yesterday, מהמצליחים של שירי הביטלס.

 

גם הבמאי ג'יימס קמרון קיבל השראה לאחת מהצלחותיו הגדולות במהלך חלום. במהלך שהייה ברומא הוא חלםאת דמותו של הטרמינטור (הדמות הראשית בסרט "שליחות קטלנית"). הוא סיפר כי חלם על "רובוט המגיע מהעתיד, לא מצליח ללכת, וגורר עצמו עם סכין על הרצפה". 

 

אז האם גם לנו צפויה הארה בזמן החלומות? החלומות הזכורים ביותר מופיעים לפי מחקרים, בשינתREM  , כזו שבה הפעילות המוחית גבוהה ודומה לזו שבערות. במהלך שעתיים של שינת REM אנו חולמים 8-5 חלומות. היזמת מספרת כי בדומה לתהליך של תיעוד חלומות ביומן, עצם הידיעה כי חלום שלנו יהפוך לציור ושנצטרך לספר אותו לאמן, מעורר באנשים מודעות גבוהה יותר לחלומות וזכירה שלהם.

 

קיבצנו כמה דוגמאות לחלומות שאוירו דרך הפלטפורמה של Dreame:

 

 

 

 

 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.