17 מרץ 2014 | מערכת StartIsrael
ללמוד גיוס הון מהמובילים בעולם הסטארטאפים

סמינר השקעות יתקיים ב-24 במארס באוניברסיטת תל-אביב עם נציגי קרנות ואנג'לים

סמינר ייחודי ליזמים שיקנה ליזמים את הכלים לבחירת אופציות הגיוס המתאימה ביותר עבורם יתקיים בשבוע הבא. סמינר Investools, שיתקיים במרכז היזמות של אוניברסיטת תל אביב, יימשך יומיים, וייערך ב-24 וב-27 במארס.

 

הסמינר ייערך באנגלית ויעסוק בדרכים הכדאיות לגשת למשקיעים ולקבוצות אנג'לים בארץ ובחו"ל, בתוכניות האקסלרטורים והחממות הפתוחות בפני חברות סטארט-אפ, במודלים חדשים למימון סטארט-אפים ועוד.

 

בין הדוברים בסמינר נמנים מאיה פיזוב מקרן ההון-סיכון כרמל ונצ'רס, טל מורגנשטרן מסקויה, גדי מזור מ-OurCrowd ומשה צרפתי מקריפטון ונצ'ר קפיטל, יעל וייסבורד סוכרי מבנק הפועלים, ואורנית שנער, מ-City Basecamp TLV.

 

עוד צפויים לנכוח באירוע יוסי מולדבסקי מ-PLUS Ventures ורואי ויזנר, מהאצ'יסון-כנרות.

 

"העצה שלי לחברות הנמצאות בשלב הסיד היא להציג למשקיעים תוכנית עסקית יציבה הפונה לצורך אמיתי בשוק, את צדדי הקניין הרוחני הטמונים בפיתוח שלהן, ומודל עסקי מעשי, הנתמך בצוות מייסדים חזק", אומר רואי ויזנר, מהאצ'יסון-כנרות.

 

"לתהליך של דיון לגבי הסכם מימון יש מומנטום שצריך לשמור עליו", אומר גדי מזור מ-OurCrowd. "הימנעו מלהיתקע על דברים שהם לא קריטיים, וודאו שהתהליך ממשיך באופן חלק ככל הניתן".

 

משה צרפתי מ-Krypton Venture Capital: "אנחנו מאמינים שעולם חברות הסטארט-אפ הפונות ל-B2C, לא יכול לעבור תהליך הערכה ואומדן אמיתי בידי בנקאי השקעות כפי שהיה בעולם קרנות ההון סיכון הישן. רק העולם האמיתי שבחוץ יכול להחליט מה הפוטנציאל האמיתי של סטארט-אפ ואם הוא יכול להצליח".

 

מרטין ובר, מ-Startup Bootcamp Israel, אומר: "לפעמים יזמים מתלהבים בתהליך גיוס ההון. אבל גיוס הון הוא לא מטרה, אלא רק צורך, הדלק שיוביל אותם למקום אליו הם רוצים להגיע. אז, תשלימו את המשימה הזאת והמשיכו הלאה". 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.