23 מרץ 2014 | מערכת StartIsrael
בזק בינלאומי פונה לסטארטאפים: השיקה את הענן הציבורי Virtual Nest

בזק מציעה שבועיים ראשונים ללא תשלום למצטרפים עד סוף מאי

בזק בינלאומי משיקה פרויקט ענק בתחום המחשוב בענן עם הקמת ה-Virtual nest. חנות הענן מאפשרת לרכוש ולהפעיל שרתים וירטואליים לאחסון, גיבוי, שרתי WEB וסביבות פיתוח ובדיקות. הפרויקט הוקם בהשקעה של כ-10 מיליון שקל.

 

באמצעות השירות החדש של החברה יוכלו חברות סטארט-אפ, עסקים קטנים ובינוניים להשתמש בתשתיות הווירטואליות של בזק בינלאומי במקום במערך מחשוב פיזי, ולבצע שימוש במשאבי מחשוב על פי צריכה בפועל. החברה מציעה שבועיים ראשונים ללא תשלום למצטרפים עד סוף מאי.

בהמשך מתכננת בזק בינלאומי לאפשר במסגרת חנות הענן גם רכישת פתרונות תוכנה וכלים לניהול המשרד לצד פתרונות ושירותים נוספים כדוגמת רישוי, מרכזיות ומוקדי שירות בענן.

 

הענן שהקימה בזק בינלאומי מבוסס על פתרונות של יצרניות ה-IT המובילות בתחום זה בעולם. מערכת הניהול והאוטומציה של BMC, תשתית שרתים של Cisco, תשתית וירטואליזציה של VMware, פתרונות אחסון מבית EMC ,פתרון Load balancer לאיזון עומסים בין שרתים מבית F5 ומערך אבטחת מידע מבית Check Point.

 

בזק ממצבת את עצמה מול המתחרים בתחום עם תמיכה טכנית בעברית ובאנגלית, ושיהוי נמוך בזכות אחסון חוות השרתים של החברה בישראל.

 

מחקר של גרטנר שפורסם בתחילת 2014 מנבא כי בחמש השנים הקרובות צפויה צמיחה שנתית ממוצעת של 17% בשוק הענן העולמי . זאת ועוד, בשנים האחרונות אנו עדים לצמיחה עולמית בשיעורים דו-ספרתיים במעבר משרתים ארגוניים לפתרונות מבוססי ענן.


איציק בנבנישתי, מנכ"ל בזק בינלאומי: "ה-Virtual nest מסיר מעל הלקוחות את העול של ניהול עצמי של תשתיות המחשוב והרשת ומאפשר להם ליהנות מן השירות בטכנולוגיה המתקדמת ביותר ובלחיצת כפתור".  

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.