23 אפריל 2014 | יוסי כהן
איזו מערכת דיוור אלקטרוני היא הטובה ביותר בישראל?

אקטיבטרייל או רב-מסר? סקירה והשוואת מערכות דיוור אלקטרוני

שליחת אימיילים פרסומיים, ניוזלטרים, קמפיינים היא כיום אחד משני ערוצי השיווק הנפוצים והרווחיים בעולם (יחד עם ערוץ השיווק של גוגל).

 

בדקנו והשוונו את שלוש מערכות הדיוור האלקטרוני המובילות בישראל (לדעתנו). יצאנו עם תוצאות ברורות המוצגות בטבלה שלפניכם.

 

את מי בדקנו?

 

אקטיב טרייל: ללא ספק, התמורה הגדולה ביותר לתשלום. מערכת סופר-קלה לשימוש, אימיילים שנראים נהדר, כלי דפי נחיתה מתקדם, תמיכה טכנית מקצועית וכל הפיצ'רים החשובים ברמה גבוהה מאוד, וכל זה בחינם! מה עוד אנחנו יכולים לומר? הכלים לאוטומציה, כגון הטריגרים, האוטורספונדרים והכלים ההשוואתיים מאוד נוחים, ותצוגת הדוחות מעולה. כמו כן, הרספונסיביות למובייל של אקטיבטרייל היא האיכותית ביותר שנתקלנו בישראל.

 

רב מסר: המערכת של רב מסר היא אולי הוותיקה בשוק. היא מיועדת בעיקר לבעלי עסקים קטנים שמכירים את השם (הם בהחלט יצרו מותג חזק ואמין). הכלים של רב מסר מאוד פשוטים לתפעול, אבל בסך הכל התחושה היא שפחות הושקע בנראות, בעיצוב ובסגנון של המערכת. היא מרגישה קצת מיושנת, אבל מצד שני פונקציונאלית. אהבנו את מערך הלמידה שהם מציעים (תכנים, הדרכות ווובינרים רבים). גם מחולל דפי הנחיתה הוא בהחלט מספק.

 

אינוויז: נתחיל מהשורה התחתונה: אינוויז היא מערכת טובה, נוחה וידידותית. כמו אקטיבטרייל, אינוויז משקיעה לא מעט בטכנולוגיה שהיא מציעה ללקוחות שלה. אנחנו רוצים לציין את התמיכה האנושית שקיבלנו כשיצרנו קשר על מנת לקבל עזרה בבניית קמפיין. התכנית החינמית של אינוויז בהחלט אטרקטיבית, אם כי די מאכזב שצריך לשלם על אקסטרות אם אתם מחפשים כלי ניתוח מתקדמים יותר.

 

חברה

פופולריות

פיצ'רים בולטים

מחיר וחבילות בולטות

ציון

אקטיב טרייל דיוור אלקטרוני

 

 

 

 

 

54%

 

 

 

 

 

 

  • דיוורים מותאמים למובייל
  • מערכת דפי נחיתה מעולה
  • מערכת סקרים
  • מערכת סמס
  • Auto-responders
  • A/B testing
  • כלי טריגרים
  • דוחות סטטיסטיים מפורטים וקלים למעקב
  • מאות טמפלייטים מוכנים
  • אינטגרציה לערוצי סושיאל
  • אינטגרציה למערכות CRM
  • חינם עד 2,000 דיוורים בחודש
  • אפשרות לחבילות חודשיות או הרשמה לשירות בנק דיוורים
     
  • החל מ-59 ש"ח בחודש, כל הפיצ'רים והכלים כלולים בחבילות ללא תשלום נוסף (כולל מערכת דפי נחיתה)

כללי: 9.29

פיצ'רים: 10

כלי לבניית קמפיין: 9

דוחות: 9

קלות משתמש: 9

תמיכה: 9

נראות: 10

התאמה למובייל: 9

רב מסר

 

 

 

 

 

32%

 

 

 

 

 

  • עורך תוכן ומסרים
  • תבניות מעוצבות מוכנות מראש
  • ניהול נוח של קבוצות נרשמים
  • מחולל טפסי הרשמה
  • ממשק API
  • מערכת שליחת סמס
  • כלי אוטורספונדרים
  • אין אפשרות לחשבון חינמי
  • התשלום הוא על שנה מראש
  • אפשרות לחבילות חודשיות או בנק דיוורים
  • החל מ-95 ש"ח בחודש, כולל מערכת דפי נחיתה

 

כללי: 7.86

פיצ'רים: 8

כלי לבניית קמפיין: 7

דוחות: 8

קלות משתמש: 8

תמיכה: 9

נראות: 6

התאמה למובייל: 7

אינוויז

 

 

 

 

 

14%

 

 

 

 

 

  • מערכת עריכת ניוזלטרים נוחה לשימוש
  • כלי לניהול מועדון לקוחות
  • אינטגרציה לסושיאל
  • התאמה למובייל
  • ייבוא נוח של נמענים, תמונות ותכנים חיצוניים
  • דוחות שמוצגים בצורה פשוטה
  • A/B testing
  • מערכת שליחת סמס
  • חינם עד 500 נמענים ושש שליחות בחודש
  • החל מ 55 ש"ח בחודש
  • פיצ'רים וכלים נוספים בתשלום נוסף

 

 

 

כללי: 7.57

פיצ'רים: 8

כלי לבניית קמפיין: 7

דוחות: 8

קלות משתמש: 8

תמיכה: 9

נראות: 6

התאמה למובייל: 7

 

 

 

מה באמת חשוב כשבאים לבחור שירותי דיוור אלקטרוני

 

ישנן חברות רבות המציעות שירותי דיוור אלקטרוני בישראל. במבט ראשון קשה מאוד להבדיל בין המערכות השונות שהחברות מציעות וקל לטעות ולחשוב שאין זה משנה באיזה חברה תבחר. ובאמת, בבסיסם של הדברים, כל החברות מציעות שירות המאפשר הוספת שמות למסד נתונים, בחירת שבלונה לעיצוב האימייל וניתוח של סטטיסטיקות בעזרת טבלאות וגרפים. ההבדלים בין המערכות באים לידי ביטוי בדברים הקטנים.

 

למשל, חשוב לבחור מערכת אינטואיטיבית שנותנת את הגמישות המרבית בבחירת העיצוב של האימייל על מנת שתוכל להתאים את עיצוב האימייל לקו העיצובי של העסק שלך.

 

אם תבחר מערכת שאינה קלה לשימוש ואינטואיטיבית, תמצא את עצמך מבזבז זמן יקר על תפעול המערכת במקום לנצל אותו לדברים חשובים אחרים. השוואה בין המערכות אינה קלה ולכן הכנו רשימה קצרה של קריטריונים שכדאי להשוות לפני שבוחרים מערכת לדיוור אלקטרוני:

 

ערכת תכונות

 

כשאנו שולחים מכתב בדואר, האפשרויות לעיצוב המכתב ולתכולתו מוגבלות רק על ידי הדמיון שלנו והיכולות היצירתיות שלנו. לעומת זאת, בשליחת אימייל דרך שירות דיוור, תוכן ועיצוב האימייל מוגבל לערכת התכונות שהמערכת מספקת. לכן חשוב לבחור מערכת המספקת את המגוון הרחב ביותר והמקצועי ביותר של אפשרויות עיצוב ותוכן.

 

אפשרויות אלו כוללות העלאת תמונות ושילובן באימייל, הוספת טקסט בעיצובים שונים, לינקים ישירים לשיתוף ברשתות חברתיות ועוד. מערכת מקצועית תכלול גם את האופציה לבחור משבלונות מוכנות של אימיילים או עיצוב אימייל מקורי ומותאם אישית לרצונך.

 

תצוגה מקדימה


אחד היתרונות הבולטים של שירותי דיוור אלקטרוני לעומת שירותי דואר הוא היכולת לבצע שינויים בכל שלבי התהליך, עד רגע שליחת האימייל. הכל אלקטרוני ולכן לא מתבזבזים דפים ודיו על שינויים של הרגע האחרון. ניתן להציג על המסך תצוגה מקדימה של איך בדיוק יראה האימייל או להדפיס עותק קשיח ישירות מהמערכת למדפסת במשרד.

 

לעומת זאת, בתצוגות שונות האימייל עלול להראות אחרת ממה שהוא נראה על הצג שלך ולכן לא תמיד תוכל לקבל תמונה נכונה של איך כלל הלקוחות יראו את האימייל. לכן, שירותי דיוור רבים מציעים אפשרויות לתצוגה מקדימה בכמה סוגי תצוגות נפוצות. שירות זה מאפשר לך לדעת איך הלקוחות יראו את האימייל שלך ולוודא שאף תמונה לא יוצאת חתוכה ושהטקסט לא ייצא מהשוליים.

 

יצירת קמפיין חדש

 

יצירת קמפיין שיווקי חדש צריך להיות עניין אינטואיטיבי שאינו מצריך מאמץ גדול מדי. בין אם אתה מנוסה ביצירת קמפיינים חדשים או אם זו הפעם הראשונה שלך, המערכת צריכה להיות קלה להבנה וברורה מספיק כדי שתוכל לתפעל אותה.

 

שירותים רבים כוללים אשף שמדריך משתמשים חדשים ביצירת האימייל הראשון. אם המערכת אינה ברורה ופשוטה לשימוש, אתה תמצא את עצמך מבזבז זמן יקר בהבנת המערכת במקום ביצירת תוכן ובהעצמת איכות הקמפיין עצמו. המערכת צריכה לכלול כלים לבדיקת איכות הניסוח והשימוש במילים על מנת לוודא שהאימיילים שלך לא ימצאו את דרכם אל תיקיית דואר הזבל באופן אוטומטי והנמענים בכלל לא יקראו אותם.

 

ניתוח תוצאות


שירותי הדיוור מציעים ניתוח של תוצאות הקמפיין בעזרת גרפים וסטטיסטיקות אשר מופקים אוטומטית במערכת. חלק מהשירותים אף עובדים עם Google Analytics על מנת לתת ניתוח טוב יותר המבוסס על יותר מידע.

 

בעזרת נתונים אלו, ניתן לדעת עד כמה יעיל הקמפיין ולמצוא נקודות חולשה שניתן לחזק במהלך הקמפיין על מנת להגיע לכמה שיותר לקוחות. ניתן לראות כמה לקוחות קראו את האימייל ואפילו על איזה לינקים הם לחצו. ניתן לראות כמה העבירו את האימייל הלאה וכמה בחרו לבטל את המנוי. ניתן לראות איזה אימיילים לא הגיעו ליעד ויש שירותים שאף מוחקים אוטומטית כתובות לא פעילות ממסד הנתונים. ניתוח פשוט וקל להבנה חשוב מאוד על מנת לקבוע את יעילות הקמפיין ולהיערך לקראת הקמפיין הבא.

 

נוחות שימוש

 

כל זמן שאתה מבזבז בלהבין איך המערכת לדיוור אימיילים עובדת הוא זמן שאתה לא מקדיש ללקוחות שלך. חשוב לבחור מערכת נוחה לשימוש ואינטואיטיבית שתספק לך את צרכיך מבלי שתצטרך לשבור את הראש. לא צריך להיות מומחה בתחום על מנת לתפעל מערכת לדיוור אלקטרוני ואם אתה לא מסתדר עם המערכת בקלות כנראה שבחרת מערכת שאינה מתאימה לך.

 

תמיכה טכנית


במערכת טובה צריכים להיות כל הכלים לעזור לך להבין ולתפעל את המערכת בעצמך כולל אשף ללמידת המערכת, מדריך מפורט, בלוג ומאמרים שמסבירים איך לנהל קמפיין אפקטיבי בקלות. במידה ועדיין יש לך שאלות או ברצונך לדווח על תקלה, רוב השירותים מציעים גישה לשירות לקוחות באמצעות אימייל, טלפון או צ'אט באתר.


עדיין מתלבטים? השתמשו בקריטריונים שהצגנו על מנת לבחור את מערכת הדיוור האלקטרוני הטובה ביותר עבורכם.

 

כפי שניתן לראות החברה המובילה בהשוואה המוצגת בכתבה וברמת הטכנולוגיה של הגיליון האלקטרוני שהיא מציגה היא חברת אקטיב טרייל דיוור אלקטרוני.

 

זכרו שככל שאתם מבזבזים פחות זמן על תפעול המערכת כך יש לכם יותר זמן להשקיע בלקוחות ובקידום העסק.
 

תגובות

1. רונן | 27 מרץ 2017

ערכת מסר 10

היכן מערכת מסר 10, מערכת קלה לשימוש עם תמיכה מעולה!!!


2. מיילצימפ | 10 אוגוסט 2016

האם מיילצימפ תומכת במשלוח בעברית ?

אשמח לדעת מנסיון עם מערכות דיוור האם מיילצימפ תומכת במשלוח בעברית ?


3. יונתן | 8 דצמבר 2015

כבר שנה שלישית עם אקטיב טרייל ואני מרוצה מאד

אני משתמש במערכת כבר שלוש שנים והתמיכה שלהם מעולה! יש להם שירות טלפוני יוצא מהכלל. יצא לי להתקל במעט מאד באגים שגם הם נפתרו באופן מיידי.

לתגובה 10- אני מוסיף סרטונים בכל עמודי הנחיתה שלי ובלי שום קשר לאורך שלהם.
ניסיתי לעבוד עם חברות אחרות בעבר והרמה של אקטיב טרייל היא בליגה אחרת מכל השאר בשוק.


4. דינה | 19 אוגוסט 2015

לא להתקרב לאקטיבטרייל

יש להם מלא באגים


5. ישראל | 30 אוגוסט 2015

לא הייחסתם לנושא סירטונים בדפי הנחיתה

למיטב ידעתי סרטונים באורך מלא בדפי הנחיתה אפשר להוסיף רק ברב מסר. באקטיב טרייל אין אפשרות להוסיף סרטונים, וזה מאוד חשוב למשל אם אתה רוצה להקים דף סרטים לכנס וירטואלי, ואפשר להשתמש בזה לעוד הרבה דברים מעניינים.


6. שרה | 30 אוגוסט 2015

המערכת הכי טובה שעבדתי איתה

יש עוד כמה מערכות טובות שלא נכנסו לסיקור וחבל...
אחרי שבדקתי כמה וכמה מערכות, התחלתי להשתמש במערכת InfoMail, מאוד קלה לתפעול, ממשק דוחות מפורט ויש לה גם פיטצ'רים מאוד מיוחדים שאין במערכות האחרות.


7. שפריר | 1 ספטמבר 2015

אמינות ושקיפות בפרסום

אייך שבסיווגים לכתבה יש רק את שם אחת החברות ולא של שלושתן.
פרסומת? משהו שילם על זה?
יכול להיות שמטעים אותנו?


8. קארינה | 3 ספטמבר 2015

אני כנראה מפגרת, מכירה רק את הדיוור של Gmail ו- Walla וזה נוח ומספק עבורי

מה גם שאני עצלנית ומחפשת רק דברים קלים ואין לי סבלנות כל יום לעכל משהו חדש בתקשורת הדוהרת שלנו לעולם שמדי "חכם" עבורי. המתכנתים כנראה יותר מדי "חכמים", כל כך חכמים שהם שכחו שהפשטות היא בדרך הכי קצרה וברורה לרומא!!!


9. יזם ממוצע | 13 יולי 2015

למה אין מחירים?

מה הטעם בכתבה כזו אם אין מחירים???


10. איל | 22 יולי 2015

אקטיב טרייל / רב מסר

בנושא מיילים אקטיב טובה יותר, ממשקים נוחים ועורך טוב וגמיש, אם כי לא מאפשר הוספת קוד שלא כלול בעורך. אבל לאקטיב טרייל אין מערכת לשליחת SMS יש משהו מחוץ למערכת שלא מתממשק עם ה DB, וגם פרימיטיבי לגמרי.
לעומת זאת ברב מסר, הכלי למסרונים חלק מהממשק הכולל והרבה יותר נוח לעבודה.


11. אנטגרטור | 2 יוני 2015

יש מערכות opensource (קוד פתוח) מעולות.

אמנם ההטמעה קצת יותר מורכבת ודורשת ידע ונסיון בשלב הראשוני.
אך אין מגבלה לכמות הדיוורים שניתן לשלוח והשמיים הם הגבול ביכולות שניתן לממש.
אני יכול להרחיב במייל בכתובת [email protected]


12. משה | 12 יוני 2014

איפה T-ROO ?

אני משתמש ב-T-ROO לעסק, הכל קל לתפעול, בעברית, בלחיצת כפתור. בסוף היום אני מוציא את הדו"ח כמה פתחו, כמה קרא ולא מבין איך התנהלתי לפני כן.


13. רני | 5 יוני 2014

אמממ, לא הוציאו את הקטע של שליחת מיילים פרסומיים מחוץ לחוק??


14. דוד צור | 26 אפריל 2014

יש מערכת מצויינת שלש משווקת יותר אבל לדעתי טובה יותר

לדעתי אקטיב טרייל היא הטובה מבין המשווקות בארץ
מערכת מייל-צימפ היא הכי טובה בעולם וחודרת יותר ויותר לשוק
מערכת מצויינת שלא משווקת יותר שנבנתה על בסיס מייל-צימפ היא של פרומרקטינג וויזרד אולם היא לא משווקת יותר וחבל


הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.