14 ספטמבר 2014 | יעל קוכמן
מה הקשר בין אופנה וטכנולוגיה? בואו למסלול הדוגמנות ברוטשילד ותגלו

אז למי שלא מכיר אותי, אני בעולם היזמות כבר כמה שנים (תלוי ממתי סופרים), ועד לפני שנה היה לי מיזם אופנה טכנולוגי. כיזמית בתחום האופנה הרגשתי שאין בארץ קהילה רלוונטית עבורי.

כבר שנה שאני חולמת ומפנטזת על האירוע הזה, והנה זה סוף סוף קורה: ביום שלישי הקרוב, 16 בפספטמבר, 10 סטארטאפים ו- 8 מעצבי אופנה יחברו יחד על מסלול תצוגה אחד, וייצרו את תצוגת האופנה הטכנולוגית הראשונה בישראל.

 

בואו נתחיל מהתחלה. איך אני קשורה לזה?

 

אז למי שלא מכיר אותי, אני בעולם היזמות כבר כמה שנים (תלוי ממתי סופרים), ועד לפני שנה היה לי מיזם אופנה טכנולוגי. כיזמית בתחום האופנה הרגשתי שאין בארץ קהילה רלוונטית עבורי. אין לי מקום ליצור קשרים עם יזמים שעושים דברים בתחום, אין מערכת תמיכה וחיבור עם משקיעים, תקשורת וכו', ובקיצור אין תשתית.

 

אז החלטתי לעשות עם זה משהו.

 

יחד עם נטע סטבינסקי, שותפתי למיזם ההוא ולדרך בכלל, פתחתי קבוצת מיטאפ שנקראת Fash&Tech. המפגש הראשון היה בבית קפה קטן ברמת גן. 40 איש אישרו הגעה וחשבתי שיגיעו אולי 20. הגיעו 36 והמקום היה מלא עד אפס מקום.

 

דריה שועלי, יזמית אופנה ותיקה, חולקת את סיפורה האישי במפגש הראשון של הקבוצה. קרדיט: חגית סטבינסקי

 

היום, שנה אחרי, ואנחנו כבר מעל ל- 500 איש בקבוצה. 8 מפגשים מוצלחים מאד מאחורינו, כולל Pitch Night שבו הציגו 5 מיזמי אופנה מול פאנל של 7 שופטים, משקיעים ובכירי בתעשייה.

 

הקבוצה שלנו הפכה לבית אמיתי לכל מיזמי האופנה והאיקומרס בארץ (וגם בחו"ל). אנחנו מהוות צומת דרכים ליזמים, משקיעים, בלוגרים, חברות וכל מי שאיכשהו קשור לתחום. אנחנו מספקות להם מידע, קשרים והכוונה, והם בתמורה תומכים בקהילה, מגיעים למפגשים ועוזרים אחד לשני ולנו לקדם את ישראל תחום ה- Fash&Tech בארץ.

 

האירוע ביום שלישי הוא אבן דרך עבורנו. 10 סטארטאפים שנבחרו בקפידה מתוך כמעט 30 (!!) שהגישו מועמדות (ושוב אנחנו מדברים פה על נישה מאד ספציפית), 8 מעצבים ששמחו לקחת חלק, תמיכה של עיריית תל-אביב-יפו שהעמידה רשותנו משאבים, והמון חברות שהתגייסו כדי שהאירוע הזה ייצא לפועל.

 

אז מה יהיה שם?

 

המתחם יהיה פתוח בין השעות 7:00-11:00 בערב. במרכז המתחם יהיה מסלול תצוגה (כן, כמו בתצוגות אופנה אמיתיות!) עליו תוכלו להתהלך ולהצטלם. מסביב למתחם יהיו 10 דוכנים והכל דוכן יציג סטארטאפ אחר.

כל סטאראפ הכין עבורכם פעילות אינטראקטיבית אחרת: מפיצוץ בלונים עם הפתעות דרך ייעוץ סטיילינג אישי במקום ועד לתחרויות נושאות פרסים. והנה תוגה אינטראקטיבית של כל הסטארטאפים שמציגים:

 

 

 

ואם זה לא מספיק, אחת לשעה (בשעות 8, 9 ו- 10) ייערכו תצוגות אופנה של מיטב המעצבים הישראלים: תמרה סיילם, עידו ריקאנטי, סטודנטים מבטיחים מסטודיו 6Bועוד. התצוגה תשודר בלייב מעיניהן של הדוגמניות שיחבשו משקפי גוגל גלאס.

הארוע מתקיים במסגרת שבוע החדשנות של עיריית תל-אביב יפו ובשיתוף עם חברת Bottom Line Consulting. המתחם פתוח לקהל הרחב – אז בואו לתמוך ביזמות אופנה ישראלית ולהנות מערב נוצץ ומעניין!

יום שלישי, 16 בספטמבר, 7 בערב – רוטשילד פינת שינקין. נתראה שם!

 

 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.