20 ספטמבר 2014 | מערכת StartIsrael
10 ספרים שכל יזם חייב לקרוא

במסגרת איחולי שנה טובה מצוות המערכת, לקטנו רשימה של עשרה ספרים מומלצים ליזמים לקראת החגים, אם יש לכם המלצה טובה נשמח לשמוע...

במסגרת איחולי שנה טובה מצוות המערכת, לקטנו רשימה של עשרה ספרים מומלצים ליזמים לקראת החגים,  אם יש לכם המלצה טובה נשמח לשמוע...

 

 

 Enchantment: The Art of Changing Hearts, Minds and Actions

 

על ידי: גיא קוואסקי

 

גיא מזכיר לנו בספר כי הרגעים הקטנים בחיינו תמיד יהיו מאוד משמעותיים להמשך הדרך. "קסם", כך נקראה הספר, על פי קוואסקי "כדרך חשיבה ופעולה חיובית ניתן להפוך את הסיטואציות שונות ולהמיר את העויינות לאדיבות ונימוס".

ברגע שאנחנו כיזמים מסוגלים להפוך את החשיבה שלנו משלילית לחיובית נוכל להצליח הרבה יותר. הספר מומלץ לכולם, באם אתם בתחילת הדרך או לחלופין בשלבים מתקדמים מאוד ופרוסים אי שם בגלובוס...

קישור לאמזון

 

 

Venture Deals: Be Smarter Than Your Lawyer and Venture Capitalist

 

על ידי: בראד פילד וג'ייסון מנדלסון

 

בראד וג'ייסון מביאים איתם למעלה מ 20 שנים של נסיון בהשקעות. בספר הם נותנים ליזמים טיפים חשובים לסגירת עסקאות ודגשים למה לשים לב בהסכמי השקעה.

קישור לאמזון

 

 

 

 

The Wisdom of Failure: How to Learn the Tough Leadership Lessons Without Paying the Price

 

על ידי: לורנס ווינצימר וג'ים מקקונהיו

 

הרבה ספרים מתיימרים ללמד אותנו איך להפוך ליזם מצליח. בספר הזה נראה כיוון אחר: ניתוח מקרי כישלון רבים ומה אנחנו כמנהלים ויזמים נוכל ללמוד מכישלונות של אחרים.

קישור לאמזון

 

 

 

 

Entrepreneurial DNA: The Breakthrough Discovery that Aligns Your Business to Your Unique Strengths

 

על ידי: ג'ו אברהם

 

ג'ו אברהם, יזם מצליח עם פרוטפוליו בו למעלה מ 20 חברות, מספר על הנסיון שלו במטרה להעניק כלים ליזמים צעירים איך להצליח. במהלך הקריאה תוכלו לנסות לענות על שאלות הבאות: "איזה סוג יזם אתה'', "מה החוזקות והחולשוות שלך כיזם" ו''איפה אתם נמצאים ביחס ליזמים אחרים''.

קישור לאמזון

 

 

 

  'The Everything Store'

 

על ידי: בראד סטואן

 

סיפור הקמה קלאסי, התפתחות ובניית המודל של אמזון? ספר חובה ליזמים. מסיפור ההקמה של ג'ף בזוס ועד לצמיחתה לאימפריית סחר, תוכלו ללמוד לא רק איך לבנות חברה מצליחה אלא גם איך לנהל עובדים וגם לבנות אסטרטגיה נכונה.

קישור לאמזון

 

 

 

The $100 Startup

 

על ידי: קריס גוליבאו

 

למרות שהרבה יזמים בתחילת הדרך חושבים כך, בכדי להיות יזם לא חובה שיהיה לך כסף להתחיל, מחסור בכסף זה רק תירוץ. קריס גוליבאו, מציג סיפורים מעניינים של יזמים מצליחים ומוכיח כי כדי להתחיל את המיזם הכי חשוב זה להתלהב, להיות מאוהב ברעיון שלך וגם להיות יצירתי כדי למצוא פתרונות לכל בעיה.

קישור לאמזון

 

 

 

Jab, Jab, Jab, Right Hook

 

על ידי: גארי ווינרצ'וק

 

יש הרבה ספרים על שיווק בכל החנויות, אבל את הספר הזה אסור לפספס. גארי, איש שיווק מפורסם, מלמד אותנו כלים פרקטיים בשיווק. תוכלו ללמוד איך לבנות אסטרטגיה שיווקית ברשתות חברתיות וגם להבין מה לכתוב כדי להגיע למקסימום חשיפה ומכירות תוך ניתוח מקצועי בעיקר של כשלונות.

לקנות באמזון

 

 

Start with Why: How Great Leaders Inspire Everyone to Take Action

 

על ידי: סיימון סינק

 

"למה" – זו השאלה שאיתה סיימון מתחיל ניתוח סיפורי הצלחה רבים בספר. סיימון טוען שהדרך להצלחה של כל יזם מצליח התחילה מהשאלה "למה". אם אתם לא מבינים "למה אתם עושים את זה" אז כנראה תמצאו את עצמכם עייפים כבר לאחר זמן קצר. תנסו להבין למה בוערת בכם התשוקה וכך תצליחו ללכת בדרך צלחה, ללא עייפות ולמטרה מאוד ברורה.

קישור לאמזון

 

 

Go Pro: 7 Steps to Becoming a Network Marketing Professional

 

על ידי: אריק וור

 

ספר חובה לכל יזם שמעוניין ללמוד איך "באמת" לפרסם באינטרנט. אריק סוקר בספר כלים פרקטיים תוך ניתוח מקרים רבים. הוא מלמד אותנו איך להעלות מודעות, למכור, לפרסם וגם איך לדבר עם הלקוחות.

 

קישור לאמזון

 

 

Founders at Work

 

על ידי: ג'סיקה ליבינגסטון

 

ליבינגסטון לוקחת אותנו לימים הראשוניים של מיזמים טכנולוגיים בשנות ה 80, בזמן השינוי הטכנולוגי הגדול.

היא מזמינה אותנו ללמוד מיזמים מצליחים תוך מתן המלצות מאנשי עסקים מנוסים במיוחד.

 

קישור לאמזון

 

 

 

 

 

 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.