26 נובמבר 2014 | גראנט קארדון
3 אסטרטגיות להעלאת מחירים

הניסיון להתאים או להביס את האחרים באמצעות מחירים התאבדותיים, איננו פרקטיקה עסקית. העסק שלכם צריך להגדיל את שיעור הרווח שלו על מנת להתרחב ולשרת את הלקוחות. המחיר קובע ואתם חייבים להעלות את שלכם.

 

מבין 28 מיליון בתי עסק קטנים באמריקה, 21 מיליון מפסידים כסף. מדוע כל כך הרבה אנשים מפסידים במשחק העסקים? הסיבה מספר אחת לכך היא פשוט בגלל שהמחירים שלהם נמוכים מדי. הם לא מוכרים את המוצרים שלהם במחירים מספיק גבוהים, על כן הם פועלים בשיעור רווח כה קטן שהם אינם יכולים להתרחב.

 

אלא אם כן אתם ממש עשירים, אל תתפתו להציע את המחיר הנמוך ביותר בשוק. לא תשיגו יותר לקוחות בכך שתשוויצו שאתם פועלים בתחרותיות.

 

במשך 25 שנים הוכחתי לחברות, ואפילו לתעשיות שלמות, כיצד להגדיל רווחים על ידי העלאת מחירים, כולל אלו שחשבו "שהתעשייה שלנו כל כך תחרותית". כל תעשייה, מביטוח לציוד כבד ועד ערבי תרומות, היא תחרותית.

 

הניסיון להתאים או להביס את האחרים באמצעות מחירים התאבדותיים, איננו פרקטיקה עסקית. העסק שלכם צריך להגדיל את שיעור הרווח שלו על מנת להתרחב ולשרת את הלקוחות. המחיר קובע ואתם חייבים להעלות את שלכם.

 

אין חברה שאיננה יכולה להעלות מחירים אם היא מבינה כמה עצות פשוטות:

 

1. פשוט תעלו מחירים

 

לא צריך סיבה או הצדקה כדי להעלות מחירים, פשוט עשו זאת. נסו להעלות את המחירים שלכם אפילו בקצת, וראו אם זה עובד. אם אתם פוחדים מהעלאת המחיר, צרו חבילות מוצרים או שירותים כדי להעלות את גובה המכירה הממוצעת שלכם.

 

2. קסם של אפשרויות

 

על ידי מתן אפשרויות לקונה, הוא יכול לקבל מושג על אומדן המחירים. כאשר אתם מציגים מחיר מוצר או שירות, תמיד הציעו גם שירות או מוצר אלטרנטיביים כדי לתת היגיון למחיר. צרו הצעה גבוהה ונמוכה יותר עבור כל הצעה.

 

3. מחירון

 

סדרו את השירותים שלכם על גבי מחירון מהיקר לזול ביותר. אנשים מאמינים יותר למה שהם רואים מאשר מה שהם שומעים. עשיתי זאת בשוק מכוניות תחרותי ביותר, וזה העלה את הרווחים ב-400$ לכל מכונית.

 

בניגוד לדעות רווחות, מכירת המוצרים או השירותים שלכם במחיר הנמוך ביותר לא הופכת את הלקוחות ליותר נאמנים או מאושרים. הלקוחות שגורמים לכם הכי הרבה בעיות הם בדרך כלל אלו שמשלמים הכי פחות. שלוש האסטרטגיות הללו פועלות בין אם אתם מוכרים מוצר או שירות, מוחשיים או לא, יוקרתיים או זולים, בכל התעשיות כולן.

 

אנחנו כן מקבלים את מה שאנחנו משלמים עליו, אז התחילו למכור ערך ואת החוויה יוצאת הדופן הקשורה להצעה שלכם. אנשים תמיד ישלמו עוד עבור משהו שהם אוהבים שיפתור להם בעיה. אל תפחדו להעלות מחירים. 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.