2 דצמבר 2014 | מת'יו טורן
צרו עמוד "אודות" טוב בשלושה צעדים פשוטים

לעתים קרובות אתם כיזמים המותג של עצמכם. עמוד ה"אודות" שלכם יוצר את הלך הרוח והסגנון עבורכם, ונותן ללקוחות פוטנציאליים הצצה לחוויית העבודה איתכם. להלן שלושה צעדים חשובים כדי ליצור את עמוד האודות המושלם.

לעתים קרובות אתם כיזמים המותג של עצמכם. עמוד ה"אודות" שלכם יוצר את הלך הרוח והסגנון עבורכם, ונותן ללקוחות פוטנציאליים הצצה לחוויית העבודה איתכם.

 

להלן שלושה צעדים חשובים כדי ליצור את עמוד האודות המושלם.

 

1.התחילו עם פיתיון.

 

שאלו את קהל הגולשים שלכם שאלה שהעסק שלכם יכול לענות עליה. "נמאס לכם לא להבין מה השיווק הנכון עבורכם?", "אין לכם פתרון לריכוז המעקב אחר מכירות?". נסחו כשאלה כל דבר שאתם או המותג שלכם יכול לפתור עבורם, ועשו זאת בצורה שתגרום להם לרצות לדעת עוד.

 

אם לא פתחתם בשאלת בדיקה עבור הקהל שלכם, לא יהיה להם אכפת ממה שיש לכם להגיד. בעוד שאתם חושבים שעמוד האודות אמור לספר עליכם, הוא בכלל אמור לתת מידע על מה שאתם יכולים לעשות עבור הגולשים שלכם. אתם רוצים מיד להראות להם שאתם יודעים לזהות את האזור הכואב שלהם.

 

2. שיתלו נקודות חיוביות בסיפור עליכם.

 

לאחר שזיהית את האזור הכואב של המשתמשים באתר שלכם, עליכם לשלב רשימת יתרונות שלכם ושל העסק בסיפור חיים עליכם.

 

לדוגמא, דרו יוסטון מ-Dropbox היה יכול בקלות לפתוח ככה את העמוד שלו: "נמאס לכם לא להיות יכולים לגשת למידע שלכם מכל מחשב?", הנה לכם התמריץ, כי באמת כל אחד שונא את זה. המעלות שלו יכולות להשתלב בסיפור על חייו בצורה כזו: "והנה אני, סטודנט MIT, מוצא את עצמי קופץ מהמחשב בבית למעבדה בלימודים, סוחב כל הזמן דיסק און קי וכוננים קשיחים. אז עלה בי הרעיון של דרופבוקס - שירות אחסון המבוסס על ענן, אשר יכול לתת לי גישה למידע שלי מכל מחשב באמצעות חיבור לאינטרנט".

 

הנה לכם! אומנם זה לא מה שקרה באמת, אבל זאת התחלה טובה. אך שימו לב כשאתם שותלים מעלות בסיפור שלכם- תהיו אמיתיים וכנים. זוהי הזדמנות נהדרת ליצור סגנון עבור המותג שלכם, אבל אל תזייפו ותטענו טענות שקריות שיבטיחו דברים שאתם לא מסוגלים להם.

 

3. ההוכחות בפנים.

 

הם שמעו ממכם כמה טוב העסק שלכם, אך יש דבר אחד שיזמים רבים מפספסים בעמוד שלהם, וזו רשימה של ציטוטים והוכחות שיגבו את דבריכם. ציטוטים של מומחים ידועים בתחום אשר תומכים במה שאמרתם יכולים ליצור תחושת אמון עבור הגולשים החדשים שלכם.  לא לשכוח לכלול תגובות ופידבקים מלקוחות עבר או הווה, ואפילו אתם יכולים לקחת את זה צעד אחד יותר רחוק, ולבקש מהקליינטים אישור להשתמש בלוגו החברה שלהם כאשר מצטטים את התגובה שלהם, כדי ליצור תחושת אמינות חזקה יותר.

 

העמוד שלכם לא צריך להיות רק קורות החיים שלכם, אלא גם כיצד הניסיון האישי שלכם הביא אתכם ליכולת לתת את השירות שאתם מציעים. 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.