17 דצמבר 2014 | מערכת StartIsrael
גז, נפט ויזמות

שנים שאנו אומרים כי ''תעשיית'' היזמות מבוססת על מה שנמצא בין אוזן ימין לאוזן שמאל ושלשמחתנו (ולגאוותנו) הצלחנו להקים מעצמת יזמות ללא כל משאבי טבע ומאגרים שחורים.

שנים שאנו אומרים כי ''תעשיית'' היזמות מבוססת על מה שנמצא בין אוזן ימין לאוזן שמאל ושלשמחתנו (ולגאוותנו) הצלחנו להקים מעצמת יזמות ללא כל משאבי טבע ומאגרים שחורים.

 

אבל, כולנו יודעים שזה כבר לא המצב וכן יש משהו בכל זאת אם לא באדמה אז לפחות במים ונשאלת השאלה מה ליזמים טכנולוגיים ולעניין?

 

תגליות הגז הטבעי במים הכלכליים של ישראל יצרו הזדמנות ייחודית לפיתוח מנוע צמיחה חדש לתעשייה הטכנולוגית הישראלית. הביקוש הגובר בענף הגז והנפט העולמי לטכנולוגיות חדשניות ופתרונות פורצי דרך מהווה הזדמנות גדולה לשילוב התעשייה הטכנולוגית הישראלית בתעשייה זו. התעשייה הישראלית יכולה למנף את יכולותיה הטכנולוגיות לטובת צרכי עולם הגז והנפט במגוון תחומים והתמחויות. ונחשו מה, לא רק עבור ישראל! גם פה אנחנו יכולים להיות Beta siteשיהווה בסיס דומה וימחיש את מצוינותה של התעשייה הישראלית בתחומים כמו טיפול במים, טכנולוגיות הדמיה, תקשורת, תוכנה ועיבוד נתונים, מערכות שליטה ובקרה, רובוטיקה ועוד.


 
לשכת המדען הראשי במשרד הכלכלה ומכון היצוא הישראלי רואים חשיבות רבה בסיוע לחברות הישראליות להשתלב בשוק הגז והנפט העולמי. במסגרת פעילות זו הם בונים קטלוג חברות ישראליות אשר מציעות או יש להן הפוטנציאל להציע מוצרים ושירותים העונים לצרכי התעשייה הנ"ל. הקטלוג יכלול מוצרים/שירותים הנמצאים בשלבי פיתוח שונים כדי לשמש לא רק להצגת מוצרים קיימים אלא גם כדי להוות פלטפורמה לשת"פ טכנולוגי . הקטלוג נועד לתאר את היכולות הטכנולוגיות של התעשייה הישראלית לספק פתרונות גם לשוק המקומי וגם לשווקים העולמיים.


 
לסיכום, אם אתם רואים בענף הגז והנפט מנוע צמיחה עבור חברתכם וברצונכם להיכלל בקטלוג, אנא השיבו לשאלון המצ"ב בשפה האנגלית לא יאוחר מ- 20 לדצמבר 2014. הקטלוג יעודכן מעת לעת.

 

לכל שאלה או סיוע במילוי השאלון תוכלו לפנות לד"ר ליזה קוסוי או מר אריק סילברמן באמצעות המייל הייעודי שנפתח: [email protected].

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.